2 streepjes codes van bonbebe producten gewoon invoeren op de site en voila 8710624036478 8710624036492
Je kunt een code vaker gebruiken hier de code die ik heb gebruikt en ook al iemand anders 2 keer. 8710624036478
Ja werkte 2x prima! Moest ineens 2 kaartjes extra hebben, dus dacht probeer het gewoon. En nog bedankt Susan!
Volgens mij werkt een code niet twee keer!!! Er komt een unieke code op elk uitgeprinte bon, dus als een paar van jullie met dezelfde code dus ook op de bon dezelfde code daar aankomen komt volgens mij alleen de eerste binnen!!
Misschien is het handig om even hier te vergelijken of de verschillende kaartjes om binnen te komen andere nummers hebben? Ik wilde ook graag zo'n code gebruiken.
streepjes code moet je toch invulllen? streepjes code is altijd het zelfde, Dus dan zal je dat meerdere malen kunnen gebruiken toch?
Welke code moet je hebben, de streepjescode? Ik heb net een fles diksap gekocht en heb dus voor iemand een streepjescode. De eerste die me een pb stuurt, mag hem hebben.
Meis, maak je maar niet druk, alle streepjescodes kunnen maar 1 maal gebruikt worden Althans, op mijn computer gaf hij aan, helaas deze streepjescode is al gebruikt, probeer een ander.
Meiden die codes zijn maar geldig tot 31 januari. Als je nu nog kaartjes wilt bestellen lijkt het erop dat je het volle pond moet betalen. Of weet iemand nog van een andere actie?