Ik heb hier een vouchercode liggen (zelf ook gebruikt) voor een 2e kaartje gratis Weet niet of het persoonsgebonden is, want als je bij de Ako een tijdschrift koop (wat geselecteerd is) krijg je een vouchercode Je kan 'm via deze site de kaartjes bestellen: Tweede kaartje Huishoudbeurs gratis! - AKO HHB-AKO20110213
CODE die hierboven staat is niet meer geldig, is dus persoonsgebonden enige wat ik door kan geven is, koop een tijdschrift bij de AKO die geselecteerd is dan krijg je een voucher met een code voor een 2e kaartje gratis!
het is mij ook gelukt maar ik heb alleen geen kaartjes ontvangen maar wel betaald. Heeft nog iemand dit?
je krijgt kort na de aankoop de kaartjes via de mail en die moet je uitprinten, als je een account heb bij paylogic kan je online kijken hoe je status is, zo zie je ook welke kaartjes hiervoor heb besteld etc Ik kwam de 1e keer niet in de betaalscherm, dus deed het nog een keer en toen kwam ik er wel, maar ik heb niet 2x betaald gelukkig, anders zou ik even mailen naar paylogic; clientsupport@paylogic.nl en dan je bestelnr doorgeven (die kan je online terugvinden in je account)
Treinkaartjes hebben ze helaas niet meer bij de hema Hoop dat de blokker nog weer een actie heeft voor de tijd
Zijn die nummers dus steeds hetzelfde van de vouchers? 't Zou ook lullig zijn als je er telkens dezelfde barcode mee krijgt en alleen de eerste ermee naar binnen mag op de hhbeurs
tja das wel een goeie van je... heb net ff gekeken naar me kaartjes, heb er 2 maar ze zijn beide verschillend van barcode de ene eindigt op 1824 en de ander 1300 denk dat er standaard een paar verschillende vouchercodes zijn en dat de barcodes daar niet mee gekoppeld zijn
er staat trouwens ook bij dat de E-tickets een unieke barcode hebben die slechts eenmaal gebruikt kan worden en dat kopieren zinloos is. Dus denk dat je bij aankoop iedereen een andere barcode krijg
Dankjewel! Ik ga er maar vanuit dat AKO een bepaald aantal vouchercodes heeft en dat die aan meerdere mensen gegeven worden. Is trouwens best wel dom Maar goed, hier geen AKO in de buurt, dus ik kan ook geen tijdschrift kopen Ik ga ze zo bestellen.