Hoi Dames, Natuurlijk roep ik het van de daken IK BEN ZWANGER. Alleen baal ik van de uitgerekende datum! Iedereen lacht er mee maar ik vind het allemaal niet zo lollig i.v.m. met sinterklaas. Dadelijk wordt de kleine een paar dagen te vroeg geboren en dat krijgt hij/zij allemaal kado's en daarna sinterklaas, Of je krijgt het van het is sinterklaas, en een paar dagen je bent jarig. Denk ik nu zo stom dat moet dan toch ook niet leuk zijn voor ons 2e kindje zo vlug achter elkaar kado's (Hopelijk helemaal niet op de zelfde dag als sinterklaas)? Wie is er nog meer rond deze tijd uitgerekend? En wat vinden jullie ervan? Maar ik ben wel super blij hoor dat ons 2e kindjes op komst is! Groetjes Jenny
gefeliciteerd met je zwangerschap ik was met mijn jongeste zoontje ook uitgerekend met sinterklaas, ik vond dat niet leuk er is dan zoveel te doen rondom het sinterklaas feest maar ik kreeg een keizernsee en er werd gelukkig een andere datum geprikt en dat was 26 november toch bijna anderhalve week voor sinterklaas.
gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb ook altijd gezegd..ik wil niet uitgerekend zijn begin december en al helemaal niet rond kerst en oud en nieuw... Vorig jaar hebben we rond april ook expres niet geklust. Toen ben ik zwanger geraakt en uitgerekend in april, uieindelijk is het fout gegaan en nu had ik echt zo iets, whatever... maakt me niet uit, als ik maar een gezond kindje heb straks. Maar toch heb ik ergens wel zo iets, laat maar lekker een weekje over tijd gaan en niet een weekje eerder..
Als je het zo erg vindt dan had je een maandje moeten wachten. Onze eerste is 15december geboren, niet handig maar ach, wat is belangrijk. Wees blij dat je zwanger bent en een gezond kind mag krijgen.
Van harte gefeliciteerd meid. Tja, ik kan me er iets bij voorstellen.....ik ben zelf eind november uitgerekend en zou ook liever zien dat het kindje in november geboren wordt. Maar we hebben het duidelijk niet voor het zeggen he? Ik hoop dat je lekker zult gaan genieten van dit kleintje en kunt wennen aan het idee dat het misschien wel een sinterklaas/kerstkindje wordt.
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! ik ben zelf peettante van een meisje die geboren is op 5 december 2004 hihi dubbel feest voor haar! Het belangrijkste is dat het gezong geboren wordt toch..... xxxx Maria
Ik was ook 5 december uitgerekend en beviel 14 december. 11 jaar geen problemen gehad gelukkig (ivm 5 december of kerst)
Hoi dames, Bedankt voor jullie reactie's! Ik ben ook wel super blij met de zwangerschap. En een maandje wachten je moest eens weten wat ik in maart gedaan heb om niet zwanger te raken. Echt waar ik lieg het niet in de hele maand maar 1 keer sex gehad en volop alcohol gedronken en zware medicijnen gehad. Maar nogmaals ik ben super blij dat de 2e op komst is echt waar. Ik baal alleen van de uitgerekende datum. Of mag ik daar niet van balen. Nu hopen dat het kindje beslist om een week of zo langer te blijven zitten. Groetjes Jenny
Klinkt niet als of je gedaan hebt wat je moet doen om niet zwanger te worden, namelijk het veilig doen. Volgens mij komt slechts 5% van de babies op de uitgerekende datum......Ik hoop dat je en gezond kind krijgt en op welke datum zou niet zoveel moeten uitmaken....!
ik sluit me aan bij de rest, maar ik moet eerlijk zijn een vriendinnetje van mij van vroeger was altijd met sinterklaas jarig en ik was altijd jalours. Ik kreeg natuurlijk ook kado's, maar ik vind december juist een hele gezellige maand! En het lijkt me best leuk om een kindje te hebben die in die tijd jarig is! En als je kind er strax is hoort het er gewoon bij.. En ik denk dat het je dan echt niets meer uitmaakt. fijne zwangerschap! Liefs kiss
bedankt voor alle berichtjes, Ik denk dat jullie wel gelijk hebben dat ik er niet zo'n punt van moet maken. alhoewel ik wel blijf hopen dat hij/zij niet op sinterklaas dag zelf komt. En ik hoop gewoon dat hij/zij gezond geboren zal worden net als de toekomstige ouder broertje Yannic. donderdag krijg ik mijn eerste echo dus ik ben echt benieuwd. Groetjes Jenny
Hoiii.. Ik begrijp je twijfel wel hoor.. maar een hart onder de riem.. je weet vast wel dat echt heel weinig vrouwen (zo'n 4% maar) bevallen op de uitgerekende datum.. dus de kans dat het precies 5 december gaat gebeuren is minimaal. Mijn zus kreeg de optie een inleiding op 3 of op 6 december.. ze dacht.. doe maar na Sinterklaas.. en achteraf had ze toch liever de derde gedaan.. want wat gebeurt er op 6 december? Iedereen komt met kadootjes van Sinterklaas aanzetten op school.. had ze de derde gedaan.. dan was dat pas 3 dagen later gebeurt Groetjes Kyrillis
Je kan ook voordelen hebben straks in de toekomst als het op school zit. Ik deed altijd iets wat met kerst te maken had. Met mijn andere zoontje deed ik leuke dingen ivm pasen. En met mijn dochterje die in maart jarig is kom ik er nooit uit. Straks heeft het ze voordelen echt waar Als het na 5 december geboren wordt heb je altijd de kestboom staan zo gezellig als je een huis vol hebt. Geeft gelijk een ander sfeer. Nee meid dat gevoel van jou is gauw weg geloof me maar. Mijn man hoopte ook niet dat ik precies op 5 december zou bevallen. Hij speeld namelijk elk jaar sinterklaas Dus komt goed meid
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid, en maak je niet druk om die datum. ik ben zelf 16 december jarig en ik vond het altijd een heerlijke maand vol kadootjes Ik snap je wel een beetje hoor, ik ben nu zelf op 25 december uitgerekend, ook niet echt een geweldige dag, maar het is net wat iedereen al zegt, geloof ik 5% van alle babies wordt geboren op de uitgerekende datum. geniet lekker van je zwangerschap!