2e keer deze ronde positieve ovulatietesten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door FaeSarah, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FaeSarah

FaeSarah Lid

20 aug 2012
    81
    0
    6
    Belgie
    Hoi meiden,

Intussen ben ik een beetje radeloos en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Het gaat over het volgende; alweer 3 rondes terug zijn we gestart met het gebruik van ovulatietesten.
    De vorige rondes was het allemaal heel duidelijk en hoewel we ons best gedaan hebben op de momenten dat er een positieve ovulatietest was, heb ik behalve een heel vaag tuur streepje op een zwangerschapstest in de vorige ronde, tot nog toe geen positieve knal zwangerschapstest in handen mogen houden.

Deze ronde dan weer verder gegaan met het gebruik van ovulatietesten. Gestart op dag 13 met negatieve ovutesten, had ik op dag 16 en 17 een vage positieve ovu test, daarna werd die weer negatief.

Omdat ik te nieuwsgierig ben en kwaaltjes die ik vorige keer had nu ook weer voorkomen, heb ik op 10DPO een zwangerschapstest gedaan. Deze was witter dan wit. Ook op 11 en 12DPO (vandaag), bleef de test super wit. Daarnaast heb ik echter ook elke keer een ovulatietest gedaan. (Die reageerde de vorige keer ook, toen ik dat tuur streepje had..) Nu stel ik vast dat deze alsmaar positiever wordt. Terwijl de witter dan witte zw testen, gewoon wit blijven. :(

Hebben jullie enig idee hoe dat kan? Is er nog hoop, of moet ik me richten op de volgende ronde? :(

Oja, nog even ter info, ik verwacht mijn nod over 2 a 3 dagen. De testen die ik gebruikt heb (tot nu toe in alle rondes), zijn voor de ovu testen van sensitest en de 2v5 van kv.

Bedankt alvast!

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    heel veel ervaring heb ik er niet mee,
    weet echter wel dat ik bij de jongste ook zoiets 'vaags' had!
    Snapte er dan ook niets van op dat moment... na een paar dagen ook een positieve zwangerschapstest, dus toen snapte ik het wel :)
    Hoop voor jou op hetzelfde, toi toi toi

3. Pimpeltje

Pimpeltje Actief lid

4 feb 2013
    145
    0
    16
    Belgiƫ
    Ik vind de digitale van clear blue wel handig. Deze zijn zeer duidelijk: lachend gezichtje = eisprong tussen 24-36 uur. En gewoon een cirkeltje betekend dat er geen LHpiek is bereikt. Misschien moet je deze eens proberen. Zijn wel wat duurder, maar veel makkelijker.

Deel Deze Pagina