Auwwww mijn stuitje!!!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Papallona, 27 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Ik heb nu al een week erg last van mijn stuitje. Als ik zit doet het zeer maar als ik lang loop voel ik het ook. Iemand enig idee waar dit vandaan kan komen?

2. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Ja, je bekken!
    Zal zo snel mogelijk contact opnemen met een bekkenfysio.

Probeer een rolletje onder je zit botten te leggen als je zit, dat was de tip van mijn bekkenfysio (wat bij mij niet meer hielp trouwens, haha).

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ja ik denk ook je bekken.
    De verloskundige weet vaak wel een goeie zwangerschaps/bekken fysio..

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dat zijn je bekken. Ik heb bij de bevalling van de tweede een gekneusd stuitje overgehouden, uiteindelijk bij de fysio beland omdat de pijn begon uit te stralen naar mijn rechterbil. Ze heeft me 6 x behandeld en die pijn uit mijn rechterbeen is weg, maar het stuitje blijft.

Nu bij de derde zwangerschap heb ik er veel meer last van, maar ze kunnen er weinig aan doen. Rusten, en warm houden.

5. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik heb het ook! Het is bij mij begonnen vorig jaar augustus toen zijn we een heel end wezen fietsen! Toen had ik weken daarna nog een pijnlijke stuit! Net of zat er een ontsteking! Heb toen even ibuprofen geslikt, en toen was het over. Maar als ik nu lang zit of loop dan is het weer erg pijnlijk! Nu kan ik natuurlijk geen ibuprofen slikken.. wat doet de fysio dan? Ik ben daar bekend ivm bekken en si gewricht klachten.. maar dacht wat zouden ze aan mijn stuit kunnen doen? 😬

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Masseren, mobiliseren. En er zijn wel oefeningen voor.

Bij mij is mijn stuitje 'naar binnen' geschoven. Volgens de fysio kon een osteopath misschien nog helpen, dan buigen ze anaal dat beentje weer terug. Ik heb dit nog niet laten doen.

7. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ow getver, klinkt niet echt aanlokkelijk! 😂

Heb nu even vrij. Hopelijk gaat het beter, en anders toch maar naar de fysio..

Deel Deze Pagina