Even van me afschrijven....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Daantje17, 4 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    Hoi dames...

Had mezelf beloofd om niet zoveel online te zijn en even rust in mijn hoofd te krijgen, maar merk dat ik toch ff van me af moet schrijven ofzo...

Vandaag naar de huisarts geweest en wij hebben een doorverwijzing naar de gynaecoloog gekregen...
    We krijgen een brief thuisgestuurd daarvan, dus ben benieuwd wanneer we de afspraak hebben...

Ik heb vroeger chlamydia gehad, het is niet bekend hoelang ik het gehad heb, maar ben er toen aan behandeld...
    Omdat ik nog niet zwanger ben, wilde de huisarts nu dus niet langer wachten en heeft mij meteen doorgestuurd..
    Wij hebben voor vl een thuistest gedaan en daar bleek uit dat hij verminderd vruchtbaar is waarschijnlijk... de huisarts nam dit ook serieus, aangezien de testen 95% betrouwbaar zijn...
    Zoiezo gaat de gyn ook vl onderzoeken...

Weten jullie wat ons te wachten staat met de een eerste afspraak?
    Nog mensen die eerst een brief thuisgestuurd hebben gekregen?

2. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Hoi hoi,

Waarschijnlijk krijg je eerst een gesprek (soort van kennismaking). Er word besproken hoe lang jullie al bezit zijn, klachten en waarschijnlijk omdat er bekend is wat het probleem is een echo, bloed en zaad onderzoek.

Om te kijken of jouw eileiders verkleefd zijn of niet krijg je waarschijnlijk een hsg. Zo kan de arts zien of je eileiders nog toegankelijk zijn. Als dit niet zo is kan het zijn dat je een operatie krijgt...

Als het zaad van je partner idd niet van goede kwaliteit is komen jullie denk ik in een ICSI traject. Maar dit is natuurlijk iets wat de arts allemaal verteld.

Mijn eileiders zijn bij ons het probleem en daardoor hebben wij mooi iui gehad en konden we na een operatie die niet geholpen heeft door voor ivf.

Heel veel sterkte en laat alles op je afkomen. Dat is echt het beste... Elk verhaal en traject is anders.

Daantje17 vindt dit leuk.
  3. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je bericht...

Ik laat het idd maar allemaal op me af komen..... misschien is dat het beste...

Ben nu wel wat ‘geruster’ nu ik weet dat we doorgestuurd zijn....

Vally85 vindt dit leuk.
  4. Kookaburra

Kookaburra Actief lid

5 nov 2016
    170
    86
    28
    Vrouw
    Huisvrouw & moeder
    Emmerich am Rhein, Duitsland
    Hi Daantje 17, fijn dat je bent doorgestuurd. Hoe precies de behandeling in zijn werk gaat in Nederland, kan ik je niet vertellen. Ik ben onder behandeling in Duitsland. Ik denk dat de gynaecoloog in gesprek met jullie gaat, eventueel wat bloedtesten afneemt. Mss ook een klein onderzoek, tenminste dat was bij mij het geval.

Wat ik je wel kan vertellen is dat ik in het verleden ook Chlamydia heb gehad en dat heeft bij mij voor verklevingen gezorgd. Ik heb een tal van onderzoeken gehad (bloedtesten, hsg) en uiteindelijk een laparoscopie gehad om alle verklevingen en cystes weg te halen. Vrij snel werd ik zwanger.

Waarschijnlijk komen jullie in aanmerking voor icsi! Veel succes in ieder geval!

Daantje17 vindt dit leuk.
  5. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    Thnx voor jouw verhaal!

Ik ben benieuwd wat er op ons af gaat komen...
    Misschien maar niet te veel over nadenken en het gewoon maar afwachten...

Ik hoop dat er niks aan de hand is, mja je weet het niet.. we kunnen niet binnenin kijken helaas....

Deel Deze Pagina