Heeft iemand hier ervaring met een geplande keizersnede in ziekenhuis lelystad? Hoe gaat het daar in zijn werk? Ik heb nu een Geplande datum gekregen in de 39e week is dit normaal of erg laat? Hoop dat iemand antwoord heeft voor mij Groetjes diana
ik heb binnekort geplande ks in lelystad! 39e week schijnt normaal te zijn. ik vond t ook wel wat laat maar mocht gelukkig kiezen uit 2 datums en heb iets eerder uitgekozen heb 3jaar geleden een spoed ks gehad in lelystad. dus kweet gelukkig hoe t tewerk gaat. waarom krijg je ks als ik vragen mag?
Bedankt voor jullie reactie Ik krijg een keizersnede omdat mijn vorige bevalling absoluut niet soepel is verlopen langdurig (3 dagen), totaal ruptuur, Hele slechte start kindje, slechte toestand van mijzelf oftewel drama bevalling geweest overigens ook bevallen in ziekenhuis lelystad toen. Ben wel benieuwd naar je datum die je hebt gekregen Ik heb vrijdag een afspraak en wil toch vragen of het iets eerder kan we zullen zien. Ik vind het iig reuze spannend allemaal