Is het normaal dat je na het verliezen van het vruchtje nog wat stolsels verliest? En wie van jullie heeft een miskraam gehad en geen curretage nodig gehad? Gisteren heb ik me heel beroerd gevoeld en had ik veel bloedverlies. Vanaf 25 juni is dit bloedverlies wisselend geweest, dan weer weinig, dan weer heel veel. Gisteren dus veel en naar mijn idee het vruchtje en nog stolsels, na een paar minuten buikkrampen, verloren. Daarna voelde ik me meteen een heel stuk beter, ik voelde me opgelucht en leeg. Ik ben trouwens ook in 1,5 week 4 kilo afgevallen zag ik vanmorgen. Ik weet dat, als je blijft vloeien, dat dan niet alles weg is. Maar als wél alles weg is, hoe lang kun je dan nog blijven vloeien en verlies je dan ook nog stolsels? (A.s. maandag staat een afspraak bij de gyn. gepland, om een curretage te plannen, ik duim, hoop en bid dat dit niet meer nodig is.). Ik heb mijn verloskundige de afgelopen dagen al zo vaak gebeld met vragen, dat ik het maar even hier vraag. Overigens steeds heel geduldig en goed geholpen door de 3 verloskundigen, die verdienen een pluim!
ja hoor het vloeien zal nog wel een week door kunnen gaan, maar je zult wel moeten merken dat de stolsels enzo minder gaan worden. Als je er ook buikkrampen bij blijft houden of het vloeien na 14 dagen nog niet over is en niet minder wordt, dan zou ik de vlk bellen. (ik verloor de eerste week ook nog geregeld wat en vloeide al met al met al 14 dagen).
Dank je Luna.. dat stemt positief. Ik heb geen buikkrampen meer (soms voel ik mijn buik een beetje, maar moet allemaal herstellen denk ik) en het vloeien is veel minder. Ook de stolsels zijn bijna weg, gisterenochtend (de ochtend na het verliezen) nog een paar kleine stolsels en daarna eigenlijk alleen nog maar heel kleintjes, en heel weinig. Vanmorgen nog maar een ietsie beetje, zoals het allerlaatste van een menstruatie. Morgenvroeg zal ik weten of het helemaal schoon is, ik hoop het zo! Bedankt voor je reactie..
Jij loopt al op het einde zie ik.. spannend! Ik weet nooit goed wat ik mensen moet wensen zo op het einde.. succes? Sterkte? Veel plezier? Anyway, geniet ervan. Mooie spreuk onder je banner trouwens..