2e keer onbedoeld zwanger!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elektraxx, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Gefeliciteerd en wat fijn dat alles goed is met je zoontje!
    Als ik jou foto's zo zie snap ik volledig dat je geen vermoeden had!

2. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Zo, bizar hoor! :$
    Je kan wel lekker je eigen kleren aan. Iets wat ik dus mis! Hahaha

Mooi om te horen dat de scan goed is verlopen! Pak van je hart denk ik hè?

Hoe denk je dat de Papa van je dochtertje gaat reageren? En hoe reageert je huidige vriend erop?

Zo, wel veel vragen hoor voor de vroege ochtend! Succes vanmiddag!:D

3. Elektraxx

Elektraxx Actief lid

26 jul 2013
    105
    0
    0
    Achterhoek
    Dat heb ik bij mijn zoontje ook gekunnen, maar toen kon je wel zien dat ik zwanger was.. maar nu haha..

Ik heb werkelijk geen idee hoe de vader gaat reageren.. Hij was wel super leuk met mijn zoontje, maargoed.. een eigen kind is toch hele verantwoordelijkheid.. Wil het van het weekend vertellen :)..

Mijn vriend heb ik vd week een goed gesprek mee gehad.. Tuurlijk moest het ook even binnen komen bij hem, hij gaf wel eerlijk toe, dat hij er goed overna moest denken, want hij werkt 40u en daarnaast een HBO opleiding`.. Dus een baby erbij betekend gewoon dat er een of twee dingen gewoon er onder te komen lijden. Hij zegt waar het letterlijk opneer komt voor mij is; Opoffering of Egoïsme. En ik kan hem daar ook niet meer dan gelijk in geven, zou ook niet willen dat zijn school of werk eronder zou komen te lijden.. Hij zei ook wel gelijk, als ik de HBO niet had gedaan, was ik die uitdaging heel graag met je aangegaan..

Dus hij wou niet binnen een dag of nacht beslissen, maar echt even goed overna denken en komt daar dan op terug..

4. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Kzou t ook wel heel knap vinden! Er zit niks van hem bij :) alleen zijn liefde voor jou
    Lijkt mij ook een hele moeilijke keuze

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw je ziet echt niks!

Had je ook niet meer honger en toestanden?

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    als de relatie nog maar twee maanden is is het ook heel wat voor je vriend om zo'n verantwoordelijk aan te nemen (2 kids?!) mijn zwager heeft het ook gedaan en die relatie is na 4 jaar stuk gegaan, en dan voel je je dus verantwoordelijk en houd je van een kind dat niet van jou is, en waar je 0,0% recht op hebt qua omgang.... hijzelf zegt noooooooit weer een vriendin die al een kind heeft te willen, is gewoon dubbel zo zwaar als het mis gaat...

maar kleine tip voor als je meid is geboren: gebruik naast vrouwenconceptie ook een condoom ;)

7. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    WOW.. heftig hoor.. Een vriendin van mij is voor de 2e keer zwanger geworden ook door haar spriaal heen.. Die bleek achteraf niet goed geplaatst te zijn. Ik wens je veel sterkte en succes bij het vertellen aan de vader van je baby. Ik hoop dat hij het goed oppakt en jou zal steunen hierbij.

8. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Soww, ik heb t al 2 x in mn omgeving gehoord dat ze niet wisten zwanger te zijn dus ik "geloof" er wel in. 1 erachter gekomen met 7 mnd zoals jou en 1tje de dag voor dat de kleine geboren werd.

Wat ga je er goed mee om! En je huidige vriend ook!
    Ik hoop dat de vader van je dochtertje t ook goed opvat maar jullie hebben al 11 jaar een vriendschappelijke relatie dus hoop dat het los loopt.

Beide "verstopte" kindjes die ik ken zijn helemaal gezond. Hoop van harte dat alles goed is met je kleintje, succes bij de gyn!

9. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hoe is t gegaan bij de gynaecoloog? ?

10. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Jeetje! Toch lees ik wel vaker dat vrouwen met spiraaltje zwanger worden en durf er daarom zelf geen te nemen.

Je ziet echt niks!

Heb je dan ook nog nooit een beweging van de kleine gevoeld?

Hopelijk ga je vanaf nu van de zwangerschap genieten!

11. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Super bijzonder blijf ik het vinden, en helemaal nu we je buik mogen zien. Jeetje zo'n buik heb ik nu, alleen ben ik (nog) niet zwanger.

Voel je je kindje goed bewegen nu je weet dat je zwanger bent?

12. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verhaal zeg. Ik ken geen soortgelijke situaties en kan je eigenlijk alleen ook maar feliciteren en heel veel sterkte wensen.
    Echt bizar dat je zo slank bent met een baby van 28 weken in je buik. Mijn moeder kwam er bij mij pas na 16 weken achter maar da's toch wel wat anders dan 28...
    Sta je nu onder extra controle omdat je er pas zo laat bent achter gekomen?

Hopelijk gaat alles goed met je kleine mannetje, met het meisje in je buik, met je vriend en hopelijk reageert de vader van deze nieuwe baby goed op het aanstaande vaderschap. Heel veel sterkte meid!!

13. eltigra

eltigra Actief lid

22 jun 2012
    263
    0
    0
    Wachten tot meneertje besluit om geboren te worden
    s Hertogenbosch
    Ja, heb t pas geleden hier in de buurt nog gehoord en diegene was 32 weken bleek achteraf...veel succes en ik hoop dat je vriend er voor gaat. Het is misschien even wennen voor m maar een relatie is in goeie en en slechte tijden, andersom had je hem ook gesteund (denk ik) als ineens blijkt dat z'n ex 28 weken zwanger zou zijn geweest...hoop dat t snel op z'n pootjes terecht komt voor je!

14. Elektraxx

Elektraxx Actief lid

26 jul 2013
    105
    0
    0
    Achterhoek
    Achteraf denk ik ja.. Maar dacht toen rommelende darmen ofzo, maar niet extreem ofzo! Ook geen rare eetbuien ofzo..
    Dus maargoed dat ik toch even naar de dokter ben gegaan, anders had ik het nu nog niet geweten en over een paar weken ineens bevallen :p.

De controle was goed gister, moet dinsdag alweer terug en over 3 weken. Ze houden me nog wel graag even in het ziekenhuis onder controle :).

15. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    jeetje mina snap dat je niets zag

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mijn schoonzus was ook al 5 maanden zwanger toen ze er pas achter kwam...!

17. Fendi

Fendi Lid

3 jun 2013
    86
    0
    0
    Bussum
    Je ziet er inderdaad niets van. Gefeliciteerd en heel veel sterkte met je huidige vriend.
    En je cyclus is gewoon nog egelmatig, ondanks dat je zwanger bent? Ik snap het als het 2-3 maanden is en onregelmatig is, maar 7 maanden?

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Tsjonge, wat een toestand! :$ In mijn omgeving gelukkig nog nooit zoiets gehoord. Wat betreft je meest recente vriend, jullie zijn nog niet zo lang bij elkaar. Dus ik zou hem (voorlopig) loslaten om hem, je kinderen en jezelf in bescherming te nemen. Als het zo moest zijn dat jullie samen moeten zijn dan is dat over een paar jaar ook nog wel zo. Maar laat hem zijn opleiding afmaken en nog even 'vrij' zijn voordat hij misschien heel goed bedoeld zich gaat binden aan jou en twee kinderen van twee verschillende vaders terwijl hij zelf tzt óók graag vader wil worden. Hopelijk pakt de biologische vader van je dochter het goed op en wil hij wèl een actieve rol in haar leven spelen!

Ik wens je héél veel sterkte toe en een gezonde dochter! :)

19. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Met een spiraal hoef je niet ongesteld te worden. Ik weer van een vriendin. Die is 1 keer per jaar 4 druppels ongesteld

Ts. Wat zei de bio vader?

20. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Jeetje. Wat een verhaal zeg. Je ziet idd helemaal niks.

Doet me een beetje denken i didn't know i was pregnant van TLC. Het komt dus blijkbaar voor.

Werd je wel nog ongesteld of heb je de mirena?

Deel Deze Pagina