2e keer onbedoeld zwanger!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elektraxx, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Jeetje! Heftig zeg! :(

Ik merkte al gauw aan jouw verhaal dat dit kindje meer als welkom was bij jou en dat is het belangrijkst denk ik toch? :)
    Nu snel een bolle toeter krijgen! Hihi

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja alhoewel ook riskant want die kan weer scheuren. Even uitgebreid met ha overleggen dus.

3. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Hoe gaat het nu eigenlijk met je?

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Jeetje wat een verhaal !
    Ik merk ook dat t kindje meer dan welkom is, geniet ervan !

5. Elektraxx

Elektraxx Actief lid

26 jul 2013
    105
    0
    0
    Achterhoek
    Hey hey,

Hier gaat het opzich best okay.. Na wat controles blijkt ik al verder te zijn, zit nu alweer in mijn 33e week ipv 31e week...
    Dus gaat ineens erg hard!
    Echt zit ik met bloedarmoede en erg lage bloeddruk, dus daardoor wat beroerd. Het kindje blijkt ook een groeiachterstand te hebben, maar verder nog niks over bekend..

Alles is geregeld voor de komst van de kleine meid, dus komt helemaal goed. Hoe gaat het met jullie :)?

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat een bijzonder verhaal zeg! Op zich jammer dat je nu zo kort van je zwangerschap kan genieten.
    Ik wil je veel succes wensen met alles, wens jullie veel liefde en geluk toe met zn viertjes!

7. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Wouw dat gaat allemaal heel snel. Ja je je hebt natuurlijk ook helemaal niet aan alle regeltjes gehouden. Maar nog 7 weekjes uitzitten dus? Krijg je inmiddels wel een babybuikje?
    Moet je nu ook in het ziekenhuis bevallen?

8. Elektraxx

Elektraxx Actief lid

26 jul 2013
    105
    0
    0
    Achterhoek
    Als ik het had geweten, had ik me wel aan de regels gehouden haha. ;)
    Maar het gaat nu erg hard ja, hopelijk indd nog gewoon de 7 weken en niet dat ze eerder komt.. Maargoed daar hebben we niks over te zeggen he :D.
    Mijn buik begint nu inderdaad wel te groeien.. Maar nog niet dat je zegt WOW je zit aan einde van je zwangerschap ;)..
    En ik moet inderdaad nu in het ziekenhuis bevallen, en waarom weet ik niet, maar zie daar wel wat tegenop. "Echte ziekenhuiskamer, slangetjes, apparatuur etc :("..

Bijgevoegde bestanden:

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb net het topic ff doorgelezen en wat heftig dat je gewoon 2x door anticonceptie zwanger bent geraakt!
    En ondanks dat je er alleen voor staat vind ik het echt knap dat je er zo positief over bent. Oke, je hebt weinig keus maar heb het idee dat je toch heel trots en blij bent.

10. Elektraxx

Elektraxx Actief lid

26 jul 2013
    105
    0
    0
    Achterhoek

Klopt, tuurlijk is het schrikken! Maargoed, ik mag heel dankbaar zijn dat ik dadelijk 2 gezonde kindjes op de wereld heb mogen zetten. Vooral mijn omgeving maakt me dat nu bewust. Vriendin aan het einde van zwangerschap (38+5) moeten bevallen van een kindje dat is overleden op de ochtend dat ze zou bevallen. Me nicht die geen kinderen kan krijgen.. Ondanks de schrik is het kindje dus hartstikke welkom! :D

11. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Wow! ...ben gewoon sprakeloos!

12. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Wouw je zit er nu wel zwanger uit ipv plat. Dat is nog best snel gegaan in 3 weken tijd.
    Ik denk stiekem wel eens dat het de. Klein beetje psychologisch werkt. Want ik wilde heel lang dat mensen het niet zagen pas toen de 20 weken echo goed was en m'n vriend en ik weer contact kregen begon m'n buik ineens te groeien. Haha maar dat zal wel kolder zijn :p

Je meisje krijg zo te zien een heeeeele roze kamer :p snapt Lucas als een beetje dat hij een zusje krijgt?
    Ja kijkt me ook niks in het ziekenhuis hoor. Denk dat ik ook gewoon thuis wil bevallen :)

13. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Wowww. Dit is echt heel bijzonder. Maar goed, het kindje komt in goede handen terecht lees ik wel. :) Succes met alles!

Deel Deze Pagina