Geen idee waar ik dit het beste kan plaatsen. Weet iemand hoe het zit met afscheiding tijdens de cylclus? Ik heb op dit moment gele afscheiding, dan kun je toch sowieso nooit in de periode van je eisprong zitten of zie ik dat verkeerd?
Klopt. Afscheiding die je vruchtbare dagen aangeeft is doorzichtig en dik/draderig; Je kunt het uitrekken als slijm.
maar is het dan al geweest of moet het nog komen? ik had eigenlijk 6 december eisprong verwacht maar dat was niet zo. Ik kan er denk ik vanuit gaan dat het al geweest is?
Ik had mijn eisprong ook anderhalve week later dan ik zelf dacht. Bij mij was het echt slijmerig en veel rond de eisprong (nat gevoel). Misschien moet de eisprong bij jou ook nog komen?
op dit moment voel ik me een beetje raar. Ik heb wat last van mijn borsten en heb een beetje het gevoel alsof ik ongesteld ga worden. Dat mag van mij ook. Stel dat ik morgen ongesteld zou worden dan heb ik een cyclus van 26 dagen gehad. Dat zou ook kunnen natuurlijk. Maar dan is er wel duidelijkheid en kan ik weer verder testen over een week of 2. We wachten af maar stiekem vind ikhet wel irritant dat het nu weer zo onregelmatig is.