hallo dames nou ik meld me ook maar aan het begon dus allemaal zo in 2008 leerde ik de papa van me dochtertje kennen zei is inmiddels bijna 2 jaar oud toen ik 3 maanden in verwachting was van haar liet hij me in de steek. omdat hij het zo nodig vondt om er met een andere vandoor te gaan toen ik eenmaal bevallen was en me dochtertje 3 maanden oud was kwam hij weer op hangende pootjes terug ik nam hem terug omdat me gevoel nog steeds sterk was eenmaal waren we anderhalf jaar samen het ging nog steeds goed en besloten om voor een 2e kindje te gaan in juni kreeg ik een miskraam en in augustus raakte ik weer zwanger ben nu inmiddels 7 weken zwanger. maandag ging hij op zeilkamp hij woont in een crisusopvang alles was nog goed. dinsdag is hij vreemd gegaan en liet het mij donderdag weten via een smsje we waren 18 maanden samen en hij heeft ons aan de kant gezet voor een griet die ons dochtertje bedreigd en mij een miskraam gunt en krijg ik die niet wilt ze de baby wel even uit mijn buik trappen heb ook aangifte gedaan en de politie vindt het geen zware bedreiging alleen als ze mij de dood toe zou wensen ik snap echt niet dat jongens meisjes zwanger maken en er dan vervolgens vandoor gaan ik ga er nu ook alles aan doen dat hij onze dochtertje nooit maar dan ook echt nooit meer ziet omdat hij mee doet met zn gedreig nu ben ik ook een alleen staande mama groetjes Silvia
Tja ik zou niet zomaar een kindje nemen om de relatie te fiksen. Maar hopelijk leer je ervan en gebeurt het niet nog een 3de keer. Je weet het gezegde van de ezel?
Vind ik wel erg kort door de bocht hoor, van die ezel! De ts verteld dat het anderhalf jaar goed ging tussen hun. En als e verliefd bent, wordt je nu eenmaal blind voor sommige dingen. Meid, heel veel sterkte!
Ik vind dat ook niet erg gepast van de ezel! Ze zegt dat hun relatie weer goed was, en daarom besloten voor een 2de te gaan! Jeetje wat heftig Silliej. Ik kan de politie ook niet begrijpen hoor! Het is toch weliswaar een dood bedreiging als je een kindje uit iemands buik wilt trappen!? Ik kan je alleen maar sterkte wensen in deze periode en pas goed op jezelf en je dochtertje meis!
hier ben ik het mee eens... de politie is gewoon zwaar gestoord.. en dat noemt zich politie.. jeetje meid sterkte!!!
hij beloofde mij dingen en zei elke dag dat hij me niet kwijt wou en me nooit zou laten gaan zelfs onze dochter beloofde hij dat. maar ben er weer ingetrapt nu mag hij weg blijven ik ben blij met deze zwangerschap en geniet er van. we hebben er samen voor gekozen en hij loopt weg maar mocht hij spijt krijgen dan is hij niet meer welkom ook heeft hij onze dochter niet erkens gelukkig maar want nu heeft hij geen rechten
Jeetje wat heftig zeg! En wat een lul! Ik kan me goed voorstellen dat je hem weer een kans hebt gegeven,je houd van iemand en dan zie je dingen heel anders. Ik vind het onwijs rot voor je en wens je sterkte!
sillie meis je hoeft jezelf niet te verantwoorden ik snap dat je d8 dat jullie relatie goed zat.. ik ben geen alleenstaande mama maar pluis het forum helemaal af... heel veel succes en geniet idd lekker van je zw... ooit komt er een man die wel voor je kiest en voor jek ids en het beste met jullie voor heeft!!! weet niet of 88 je geboorte jaar is.. maar in dat geval diep respect over de manier waarop je ermee omgaat met jou leeftijd!! liefs pris en dat van die ezel vind ik idd ook erg ongepast!!!
jup 88 is mn geboorte jaar ben net 23 en moet er wel mee leren omgaan doe het niet voor mezelf maar voor me dochtertje. want ik wil niet hebben dat zij hier de dupe van wordt nu snapt ze het niet we zagen hem toch alleen in het weekend en verder niet dus we zijn het gewend gelukkig. mn zus had me geadviseerd om hier wat neer te zetten zodat ik in contact kon komen met meiden die het zelfde hebben mee gemaakt
Staat duidelijk vermeld dat de relatie WEER GOED was en dat ze SAMEN hadden besloten om voor een 2de te gaan! Dus weet niet hoe jij dr op komt dat ze een 2de kindje wilde om de relatie te fiksen??? Enne denk niet dat Sylvia haar verhaal hier neer zet om afgezeken te worden door mensen!!! Zet juist dr verhaal neer om steun te vinden en haar verdriet hier over kwijt te kunnen. Beter leren lezen!! @syl je komt dr wel en beide kids ook die zijn beter af
Meid jij red het wel het is bij je dochtertje ook gelukt. Neem aub die eikel niet meer terug. Sterkte meis
Wat een misplaatste opmerking zeg! @TS Ik hoop dat je in je directe omgeving een voldoende steun kan vinden en wie weet hebben mensen hier nog goede tips voor je. Sterkte!
Had een beetje last van mijn hormonen die dag . Komt mss wat harder over dan ik bedoelde. Ik snap alleen niet dat je een vreemdgaander terug neemt.Hier is het gedaan dan.Eens ene vreemdgaander altijd ene vreemgaander vind ik zelf.(heb er 2 gehad helaas en wens het niemand toe) Maar zo te lezen kom je er idd wel. Beloof me wel 1 ding....neem hem NOOIT meer terug.
@mamavanlucas niet elke vreemdganger gaat nog een keer vreemd (uit ervaring) oke helaas de meeste wel Ik reageerde miss ook fel maar dat komt omdat het over me zusje, nichtje en nichtje/neefje gaat Heb haar idd gezegd schrijf je verhaal en je ervaring hier neer zodat je ook hier steun kan vinden zoals zovele
@mamavanlucas nee ik neem hem absoluut niet terug. mn gevoel voor hem is er wel maar dat komt omdat het net pas een week uit is en dat moet slijten. ik heb zo en zo geen spijt dat ik een 2e kindje van hem krijg nu krijgt me dochtertje een broertje of zusje wat op haar gaat lijken ( I HOPE SO ) hij mag komen maar de vraag is of ik hem nog uberhoudt in de leven van me dochtertje wil tot nu toe heb ik zoiets van dit is de 2e keer dat je me dit flikt de keus zal later voor haar zijn als ze hem wilt zien maar ga haar wel de waarheid vertellen en voor de rest is het aan haar en aan dit kleintje natuurlijk
Heel veel sterkte. In de steek gelaten worden is nooit leuk en dan nog 2x! Helaas is het niet helemaal waar dat hij geen rechten / plichten heeft als hij je dochter niet erkend heeft. Hij kan alles nog steeds afdwingen bij de rechter, mocht hij dat willen. Mocht die tuthola je nog steeds blijven bedreigen, ga er niet op in en sla alles op! Blijf de politie gewoon lastig vallen en doe heel zielig als je daar bent. Dat schijnt te helpen. Wens je wel alvast veel sterkte en een goede zwangerschap.
@mamavanlucas, ik denk dat je daar pas iets over kan zeggen als het je zelf overkomt. Een fout maken is menselijk en niet iedereen zal een 2e keer de fout in gaan. Zelf gelukkig nooit meegemaakt maar een vriendin van me wel.. @Ts, Ik kan me voorstellen dat je er zelf blij mee bent Nou ik een dochter heb zie ik ook pas in wat een wonder het is!
Kinderen neem je niet, die krijg je! Ts: Heel veel succes met alles,, he bah wat een kloot van een vent!
tis inmiddels al bijna anderhalve week uit en eindelijk ontvang ik geen smsjes meer lekker rustig schijnbaar is hij onze kleine meid ookal vergeten maar goed dan doen sommige mannen nou eenmaal snel !! als het me ouders lukt dan kan ik volgende week al me flatje in met me kleine meissie heb dr zo'n zin in dan sta ik eindelijk echt op eigen beentjes. me ouders komen ook zo af en toe kijken om te zien hoe het gaat ben dr wel erg blij mee ik begin mn ex ook eindelijk te vergeten na wat hij me allemaal heeft geflikt in de afgelopen 2 jaar en dat is maar beter ook dan de heledag zomber zitten wezen