2e keer zwanger en weer in de steek gelaten

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Silliej1988, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meid

zo te horen gaat het je allemaal goed maar je mag best verdrietig en boos zijn om wat er gebeurt is dat is gewoon je goedrecht, gelukkig heb je je zus en je ouders om je heen die je steunen en helpen heel veel sterkte

2. Silliej1988

9 jun 2011
    63
    0
    0
    Mama Zijn
    ik woon in hilversum
    najah ik ken wel verdrietig en boos blijven maar het helpt niet echt
    ik mis mn ex elke dag meer.
    en voor mijn gevoel is het fout maar omdat we zolang samen zijn geweest weer
    en we hebben natuurlijk dan onze dochtertje van bijna 2 dat is natuurlijk al wat en dan deze zwangerschap nog

ik zou heel graag vrienden met hem willen blijven maar ik ben bang dat dat niks gaat worden omdat iedereen hem nu al haat.
    en ik haat hem niet ik haat het alleen om hoe hij is

3. sampy2009

sampy2009 Actief lid

24 aug 2011
    170
    0
    0
    groningen
    heel veel sterkte en het komt goed!!

4. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Meis ik wens je heel veel sterkte en heb echt diep respect hoe je ermee om gaat..ik hoop dat je lekker kunt genieten met je kleine meid van je zwangerschap...en blij voor je dat je hem lekker vergeet want hij is het niet waard als hij zelfs ze kleine meisje vergeet en jou heeft laten stikken...en van die griet zie je maar weer wat voor niveau ze heeft:x zoals ik vaak zelf zeg " Jammer hoor":p

Veel respect en een Dikke Knuff...:)

Liefs

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wat vreselijk om dit 2x te moeten mee maken!
    Je schrijft dat hij in een crisisopvang woont, is hij verslaaft of heeft hij psychise problemen?

6. Arwen26

Arwen26 Lid

23 mei 2011
    66
    0
    0
    NULL
    Apeldoorn
    Zorg goed voor jezelf Silliej. Laat de pijn en verdriet toe. Dit zal niet zomaar even over zijn, het heeft tijd nodig. Ik begrijp dat je een lieve zus hebt bij wie je terecht kunt. Luister goed naar haar ;) Ook wanneer je een nieuw persoon ontmoet. Wanneer je het verdriet nog niet goed hebt verwerkt en nog niet sterk genoeg bent is er een kans dat je weer voor een 'verkeerde' jongen zal vallen. Hierin heb je je omgeving (en juist je zus) nodig. Die zien dat eerder dan jij ;) Als ze je waarschuwen, luister naar ze en bedenk dat ze het beste met je voorhebben.

Het is belangrijk dat jij nu eerst sterker wordt. Dan zul je goed voor jezelf en je kindjes kunnen zorgen... en ook een lieve man vinden die jou op de juiste waarde schat :)
    (Er is een grote kans dat je ex weer terug komt. Bereid je hierop voor: je gevoel zal hem terug willen nemen, maar luister naar je verstand en stuur hem weg.)

Sterkte meid!!! Goed dat je steun zoekt bij anderen! :)

7. Troel

Troel Niet meer actief

Heeft hij jullie dochter nooit erkent??? :$ :$ Dat zegt dan toch al genoeg??

Sterkte....

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Lekkere simpele reactie. De politie bepaalt de wetten niet in dit land...zij handhaven de wet slechts.

9. Miek83

Miek83 Lid

12 okt 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey, wat een verhaal zeg, alleen staande mamas komen er wel hoor :D ik heb de eerste jaren van mijn zoon ook alleen gedaan en ik ben trots op ons! :D
    je gaf in je eerste post aan dat je ex in een crisis opvang woont?
    als in begeleidt wonen?
    zorginstelling?

Deel Deze Pagina