Wat moet ik met zo een vent ?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door suusjee, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusjee

suusjee Lid

1 jul 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 suusjee, 23 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2011
    Hallo dames ,
    Ik heb een vriend en het was ook wel een bewuste keuzen om zwanger teraken . 4 maanden geleden kreeg ik een miskraam en me vriend was zo teleurgestelt !
    De maand dat ik zwanger raakte hebbe we misschien 3x sex gehad .
    Toch nog zwanger geworden .
    Nu wil me vriend dr niet veel van weten tegen myn familie zegt die kei hard ja k kan het niet geloven blablabla tegen my zegt die het zal wel niet van mij zijn :(:$ wtf hallo van wie dan ?!?! maar goed tegen zijn familie gaat die poes lief en heilig lopen doen nou heb k laatst die moeder eens even de oren gewassen en gezegt hoe het echt zat en toen schrok ze wel even hoor .
    Hoe zit dat bij jullie mannen ? of ja misschien hij is pas 23 en ja mannen liggen soms achter dan he .
    Hoop tot iemand mij wat er over kan vertellen .
    Want k sta echt op het punt om bij hem weg gegaan als dit nog langer doorgaat .
    Gr Suusjee

2. Steluta

Steluta Actief lid

25 jun 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een rare opmerking, waarom denkt hij dat dan? Omdat jullie zo weinig seks hadden? Wij hadden als ik me goed herinner maar 1x seks in de maand dat ik zwanger werd en ook nog eens bijna een week voor mijn eisprong.. kan allemaal. Heb je met hem besproken hoe dat voor jou voelt als hij zo een opmerking maakt?

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Euhm. hebben jullie wel een serieuse relatie dan? Mijn man zou zo''n opmerking niet moeten maken.

4. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Heel apart... Hoe is jullie relatie verder dan? En was het wel echt een bewuste keuze van jullie samen?

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Leeftijd heeft hier niets mee te maken vind ik, mijn vriend is nu ook 23 jaar en die zegt ook niet als ie kinderen met mij wilt en ik raak zwanger: ja wie zegt dat t van mij is zolang de relatie goed is. Dus wat ik me dan afvraag is idd is de relatie voor hem wel serieus genoeg en als ie bij demk zo teleurgesteld weas zou ie nu toch erg blij moeten zijn dat je weer zwanger bent? beetje aparte reactie van hem... is nie zozeer de leeftijd denk ik, maar maybe bij sommige mannen een mannending of hij kijkt anders tegen jullie relatie??? Ik roep maar wat. Is niet leuk voor jou! En fijn dat je t zijn ma ff hebt verteld hoe t zit, weet ze er iig vanaf ;)

Succes meid en geniet van je zwangerschap want ik mis me buikje nu al :)

6. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    pff ben je klaar mee met zon opmerking, heeft zijn moeder hem erover aangesproken of weet je dat niet?

en over weinig sex, de maand dat ik zwanger raakte hadden we ook maar 2x sex waarvan 1 net na menstruatie en de ander ben ik dus zwanger geraakt dus dat kan wel hoor ;)
    is er maar 1 voor nodig ;)

in elk geval eens goed een hartig woordje met hem praten want dit kan niet zo meid!

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het aantal keren sex zegt niet zoveel, als het er maar minimaal 1 was ;)
    Mijn beide zwangerschappen heb ik gekregen door 2 keer sex in die maand..

Maar dat hij er zo'n opmerking over maakt vind ik echt wel kwalijk. Als je erover kunt praten met hem zou ik het proberen, misschien is hij wel bang voor een nieuwe miskraam? Dat hij daardoor wat heftiger reageert? Mannen zijn soms rare wezens qua emotie ;)

8. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Hoihoi, ik ben zwanger geraakt van 2x sex in die maand.. ofja eigenlijk 1x want 2e x ging ernaast:p Maar wat ik wil zeggen.. 1x is genoeg..
    Vind t wel een klote opmerking van m.. mja zoals eerder gezegd, mannen zijn rare wezens:)

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als je zo zegt dat je weggaat als hij zo doorgaat, zat je relatie al wel goed dan?? jullie krijgen een kind meid, leeftijd heeft er geen zak mee te maken, het gaat niet goed tussen jullie en ondertussen ben je wel zwanger.

is ie al een beetje bijgedraaid?

10. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Hier ook maar één keer seks tijdens de maand dat ik zwanger werd... wat een onzin.

Stuur 'm ff naar de biologie-les, misschien snapt ie gewoon niet hoe het allemaal in z'n werk gaat.

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.292
    113
    Nederland
    Hier hebben we ook maar 1 keer seks gehad in die maand!

12. me83

me83 Niet meer actief

is het meer dat ie zichzelf wilt beschermen omdat het vorige keer misging? miss proberen rustig met hem te praten en te zeggen wat je gevoel zegt. desnoods met schoonmoeder erbij.

ps.. de laatste keren dat ik seks had om zwanger te worden(om de dag en soms elke dag) was ik niet zwanger geworden.. dus hoeveel ed zegt niets!

succes iig en alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap!

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mogelijk is het inderdaad een stukje zelfbescherming, maar om nu dat soort vreemde opmerkingen te gaan maken... daarover zou ik niet zijn moeder de oren wassen maar hem :x
    Kijk mannen kunnen ineens vreemd reageren op een "geplande" of gewenste zwangerschap. Ineens is het niet meer alleen een idee, maar is het ineens "echt" en komt er een kindje van jullie twee op de wereld. En dan komt het allemaal wel heeeeeeel dichtbij en wordt het ineens wel heel serieus. Daarbij is een zwangerschap voor mannen heel abstract en wordt het pas "echt" na de geboorte :p

Dus was je vent maar eens de oren en ga er serieus voor zitten. Voor jullie beiden verandert er heel veel. En vertel hem dat ook, maar vertel hem dus ook wat dat soort stomme k*t-opmerkingen met jou doen en hoe je je daarbij voelt en wat je er over denkt.

Sterkte ermee en probeer ondanks alles toch te genieten!

14. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

pff... ik denk niet dat dit aan de leeftijd ligt, maar gewoon aan de man !

ik zou hier eens goed met hem over praten, want zo kan het natuurlijk niet doorgaan..

is het wel een serieuze relatie vraag ik me af? ik vind het niet normaal dat hij zo reageerd terwijl jullie 'bewust' zwanger geworden bent..

ik hoop voor je dat je vriend bijdraaid anders denk ik dat jij niet veel zult genieten 'samen' met je vriend in de zwangerschap zoals het eigenlijk wel hoort...

15. Tortura

Tortura Actief lid

18 jul 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL

Heee Suusje

ja die reactie kreeg k ook om de oren toen ik de vader vertelde dat ik zwanger ben hij is 25 en ik 21..misschien dat hij niet weet hoe hij ermee om moet gaan.. en vaak is het zo bij mannen wanneer puntje bij paaltje komt dan zegge ze en doen ze dingen wat je totaal niet verwacht teminste dat heb ik bij die va mij wel ,, hij zegt niet veel tege zn ouders maar heeft me wel gezegt dat ik een vrouw zonder toekomst ben en een walgelijke fam heb terwijl hij ze niet kent dat hij zich schaamt dat hij nooit gelukkig zou worden en dat zn leven is verpest,,ja en dan krijg je dat te horen dan is gwn een kwestie van doorgaan, want die kerels zegge dingen dat ik denk waar zitten je hersenen!?!?!.. ik praat zelf nog wel met hem maar dan alleen over de baby want nu opeens wil hij het wel.. maar ik weet wel vanmezelf als hi me nog een keer zoiets zegt dat ik er klaar mee ben want wat voorn vader is dat nu?!?!.. ik had hier ook met mn nicht over gehad ze heeft een dochter van 8 en tijdens haar zwangerschap moest de vader er ook niks van weten etc maar ze zei me ook dat sommige mannen zo reageren.. totdat de kleine werd geboren werd hij een ander persoon ja allemaal heeel raar ik weet zelf ook niet wat ik ervan moet denken bah

16. hekate

hekate Actief lid

3 jun 2011
    103
    0
    0
    gastouder
    groningen
    moeilijk allemaal hoor.. ik heb zelf maar 1 keer sex gehad en ben zwanger geraakt... ik had het gedrag van je vriend niet geaccepteerd om eerlijk te zijn... wat een $%%$% actie zeg..
    Net nu jij waarschijnlijk veel gevoeliger bent dan anders..

Zal goed gaan nadenken of je met hem verder wilt.. Vind het echt respectloos...

17. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ik heb je stukje gelezen en de titel van je topic. Het eerste wat in mij op komt is, schop onder zijn kont geven!

18. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Lijkt me geen serieuze relatie..in ieder geval: hij lijkt er niet serieus in te zitten. Zoiets zeg je toch niet. Zo'n onvolwassen zwabber heb je niet nodig als vader lijkt me.

19. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Me vriend zou zich 1x zo kunnen gedragen.
    Een schop onder z'n hol en oprotten maar!!

Als ik dit zo lees, vat ik het niet echt als positief op.
    Elke man weet toch dat 1x sex genoeg is? Om een kind te verwekken.
    Deze knul is duidelijk nog niet toe aan een kindje ....

Succes ermee, want voor jou is het wel onzettend rot!!

20. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jeetje wat een rare opmerking!! Ik zou ook flink kwaad zijn in ieder geval!! Flinke schop onder z'n kont... ;)

Maar hebben jullie wel heel bewust samen voor een kind gekozen dan? Het is natuurlijk niet een beslissing die je 'even' neemt omdat je dat leuk lijkt op dat moment.

Denk in ieder geval goed na voor je bij hem weggaat. Als het echt niet gaat is het natuurlijk duidelijk, maar anders... met iemand erbij praten? Relatietherapie?
    Misschien was het inderdaad uit zelfbescherming en hebben jullie verder een fijne relatie. Jullie kindje heeft er in ieder geval niet voor gekozen om met gescheiden ouders op te groeien.
    Het draait nu niet meer alleen om jullie zelf...

Ik vind leeftijd hierbij volledig irrelevant. Jullie hebben samen ervoor gekozen om te proberen zwanger te raken. Als je daar volwassen genoeg voor bent. Moet hij ook volwassen genoeg zijn om met de gevolgen om te gaan (daadwerkelijke zwangerschap en straks baby dus!).

Succes meid!! :) En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Deel Deze Pagina