hallo dames ik vroeg me af of iemand deze symptomen herkend.. ik heb sinds dat ik mijn eisprong heb gevoeld (1,5 weken trug) een raar gevoel in de buik.. flauwe steekjes vooral bij het opstaan en gaan liggen moet rustig aan omhoog en omlaag gaan (soort klem lijkt er in te zitten op dt moment) Ook onder het lopen en trap lopen een gevoel dat ik tien kilo meer draag.. heel af en toe een lam gevoel in mijn rechterbeen net of er een spier ff klem heeft gezeten en dan het gevoel hebben bij het lopen of ik elk moment er doorheen kan zakken. normaal voor mijn NOD èèn of 2 puistjes in het gezicht....Ik zit nu ramvol 4 puistjes zijn weg krijg er weer 5 voor trug..(word gek ervan) af en toe een vaage misslijkheid en duiseligheid komt omhoog vooral als ik in bad ben geweest zodra ik eruit kom begint het onder mijn navel net of er een band zit van links naar recht en het is zeer gevoellig als ik ertegen aan kom of tegen een aanrecht of tafel leun.. ook als iik zit met een bolle rug zit zeg maar lijkt of mijn buik in de weg zit.. en of het ineen geperst wordt niet prettig duss.. HERKEND IEMAND DIT? Ben zo nerveus kan pas volgende weekend testen (duurt zo langg) groetjes sakina
Tja, het kan vanalles zijn.. een vroege menstruatie, ontpillen, zelfs teveel er op focussen kan al dit soort verschijnselen teweeg brengen. En het kan een zwangerschap zijn.. er zit niks anders op dan nog acht dagen te wachten en dan testen! Sterkte!
een vroege menstruatie dat heb ik nog nooit gehad... vanaf mijn miskraam is mijn menstruatie gelukkig gewon normaal nooit geen last gehad van vroege...( heb normaal helemaal geen pijn voor of met mijn menstruatie) maar goed het kan misschien.. intpillen kan niet ik ben al 3 jaar neit meer aan de pil hihihi.. en ik weet dat ik me er niet zo op moet focussen maar het is moeilijk als je graag een kind wil ... vaak geprobeert om mijn gedachtes eraf te zetten maar in het achterhoofd blijf je denken Maar tog bedanktt..
Ik had ook altijd een erg regelmatige menstruatie die ook meteen na de bevalling weer terug kwam maar toe we graag een derde kindje wilde wa shet ineens anders. Wel regelmatig maar toch wel 40 dagen! 1 keer een vroege menstruatie gehad en elke maand tekenen van een zwangerschap maar mijn menstrautie kwam toch. Op het moment dat je bezig bent zwanger te worden voel je vaak dingen die er niet echt zijn. Inmiddels zwanger en bij de termijnecho bleek ik een week langer zwanger dus toen ipv 40 dagen toch een cyclus van 33 dagengehad.
thnxx buikje essie ik was er vergeten bij te zetten dat ik ook last heb van heeel veel plassen om het half uur moet ik weer rennen.. en nu begin ik diaree te krijgen en heb vanaf mijn eisprong heel veel slijm verlies het zelfde slijm als dat bij vruchtbare dagen voor komt net rauw eiwit heb ik tot nu toe nog en heel erg!... maja we zien wel ... ik wordt er alleen gek van maja,,
Meid ik voel ook van alles misselijk,opgeblazen gevoel gevoel dat mn buik helemaal strak staat. zweet aanvallen.niet kunnen slapen Ik moet nog ff wachten tot ik kan testen!
hi aliki83 pff erg is dat he als je heel graag wil en er komt van alles op je af... ik had ook slaaploze nachten.. en kan ook pas over 8 dagen testen.. ( je kwam trouwen net dat ik me tekst aan het wiezigen was heb er iets aan toegevoegd wat ik vergeten was hihihi over mijn slijmverlies....) liefs sakina
ik heb dit alles vorige maand ook gehad heb altijd regelmatige cyclus gehad. ik wil graag kinderen en dan houd je lichaam je echt voor de gek. ik denk dat dat het is. dat je er veel mee bezig bent in je hoofd zodat je lichaam ook de signalen af gaat geven. ik hoop voor je dat het zo is natuurlijk maar het bijft toch ff afwachten! sterkte met wachten meis.
\ jaa klopt wat je zet je lichaam kan he rare gedachtes gaan geven... ik ben weer bezig om zwanger te worden vanaf mijn miskraam eigenlijk omdat mijn zwangerschapwens erger is geworden maar heb sinds dien eigenlijk geen symptomen gehad nikes nopes nada.. maar deze maand komt vanalles op me af vandaar dat ik tog wel zenuwachtig ben hihi... maar wat je zegt ff afwachten maar he
ik snap heel erg goed wat je bedoelt dat het nu ineens komt ik heb dat al de afelopen 2 maanden. ik hoop dat het bij mij nu wel weer gewoon word of zwanger natuurlijk! maar ik snap dat je nu zenuwachtig word ik zou ook niet kunnen wachten en het meteen willen weten hoor meis.
Pff jaah dat is echt een rot gevoel en ik kan je begrijpen als je dat al 2 mnd hebt... Ik hoop ook dat het deze ronde raak is voor ons bijde ... ik zal voor ons bijde gaan bidden ik hopelijk dat het zenuachtige gedoe snel voorbij is
nou dat hoop ik ook maar ja bij mij is de er nu dus ik moet nog ff wachten, vanaf volgende week maar weer flink klussen vriendlief heeft 4 weken vakantie dus hij kan niet zeuren dat ie moe is! dus iedere dag de komende maand dan moet het wel raak zijn dacht ik zo!
Als hij vrij is kun je het best om de dag oefenen. Asl je het elke dag doet worden de zaadcelen moe en doen ze niet zoveel meer. Om de dag is oo kprima omdat ze nog een tijdje overleven in je lichaam.
Miss, het heeft niet zoveel zin om het een hele maand te doen, aangezien je na je eisprong niet meer vruchtbaar bent. En het is sowieso beter voor de kwaliteit van het zaad als je het om de dag doet. Dus als je het de eerste twee en een halve week (en da's nog ruim) van je cyclus doet en dan om de dag, dan is het echt genoeg hoor! Of je WILt het een hele maand elke dag doen, dan is het een andere zaak natuurlijk..
OOHH jaah nu zie ik het aan he banner hihi had het nog niet gezien... hahaha jaah cker flink gaan klussen dan maar he tog wens ik je veel geluk deze maand..en dat het raak mag zijn en dat je over 9 mnd een lief klein en gezond kindje in je armen mag hebben... veel liefs sakina