2e keer zwanger! na 1e keer miskraam

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Strijkertje, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Ik heb vorige week ontdekt dat ik zwanger ben!
    Dolgelukkig maar ook wel weer spannend.
    De vorige keer na 9 weken een miskraam gehad en ben nu in de 6e week dus we zijn heel erg zenuwachtig...Maar ook weer blij dat ik zwanger ben:)

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Gefeliciteerd!!! :)
    Ik snap dat je het heel erg spannend vindt.

3. HappyZwanger86

HappyZwanger86 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd,Hopenlijk gaat deze x alles zoals het hoort:D

5. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    dank jullie wel!!!:)

6. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi! Gefeliciteerd ! Ik zit precies in dezelfde situatie als jij, pas een mk gehad met 9 weken en nu 6 weken zwanger. Net als jij vind ik het naast super fijn ook best eng, zal alles dit keer wel goed gaan? Voel je je anders dan vorige keer?

7. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Ja heb meer kwaaltjes nu dan de vorige keer!

8. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor, maar vooral gefeliciteerd!

9. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook hoor, vorige keer was ik totaal niet misselijk, in mijn vorige twee zwangerschappen die goed zijn gegaan was ik dat wel vanaf een week of 6. Nu ben ik dus wel misselijk wat mij goede hoop geeft. Ook mijn borsten zijn erg gevoelig. Dus we blijven positief, al blijft de angst, maar dat zal je wel herkennen denk ik.

10. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Ik ben ook al eerder zwanger geweest (10 jaar geleden) en toen had ik nergens last van, dat is een ma geworden (met 12 weken kwam ik er achter en twee weken daarna moest ik gecurreteerd worden). Deze keer heb ik de innesteling gevoeld, was ik misselijk, hoofdpijn, rugpijn, bandenpijn, opeens trek in tomatenpuree (hormonen joh :D) en bleek alles goed te zijn. Ben alweer 21 weken zwanger.
    Dus ik hoop dat de klachten voor jou ook een indicatie zijn dat het goed gaat.
    We duimen voor je!

Oh, en angst blijft altijd hoor, hoe ver je ook bent in de zwangerschap.

11. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    De angst blijft altijd ja, jullie ook gefeliciteerd trouwens! De vorige keer had ik voor de 1e echo al licht bloedverlies bij afvegen maar dat ging weer weg, bij de 1e echo was nog niks te zien en dachten ze dat ik te vroeg was, bij de 2e keer leek het of het gegroeid was maar niet helemaal een kloppend hartje te zien dus moest ik een week later terugkomen maar de volgende dag kreeg ik miskraam,uiteindelijk is het dus helemaal niet gegroeid geweest. Ik heb aanstaande maandag 22okt. een 1e echo dan ben ik waarschijnlijk 7 weken en dan hoop ik maar dat ze gelijk wat zien, maar ja in gedachten denk je welk anders...

12. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Succes met je echo vandaag ! Ik ben net terug en alles ziet er goed uit ! Ik hoop dat jij vandaag hetzelfde bericht krijgt !

13. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Het hartje klopte ook bij mij!!! Volgende week donderdag 1 november 2e echo en dan is er waarschijnlijk meer te zien!

14. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Gefeliciteerd! En hopen dat het goed komt!

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

16. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    dank jullie wel!:)

17. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Maar je blijft wel in spanning hoor! Ik heb volgende week donderdag 1 november de 2e echo en als daar weer meer op te zien zal zijn ben ik weer beter gerustgesteld.

18. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap :)
    Ik heb met 5 weken een miskraam gehad vh zomer, maar 2 maanden later was het weer raak :) Ik ben nu 8 weken en we hebben vorige week een kloppend hartje gezien. Maandag heb ik mijn intake en hopelijk weer een echo (vast wel). Ik vind het allemaal super, super spannend. Verder heel veel last van alle zwangerschapskwaaltjes, dus ga er maar vanuit dat dat een goed teken is!

19. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    :)Jij ook gefeliciteerd Anna! Ik heb precies hetzelfde ook veel last van kwaaltjes en denk dat het dan alleen maar dat het dan goed zit.:)

20. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Dag Dames,

Proficiat allesinds, zwangeren :)
    Ik heb begin oktober mk gehad... en eigenlijk had ik weinig kwaaltjes, niet misselijk, enkel hongerig, grotere borsten... dat was het zo wat...
    Goed om weten dat jullie bij een 2e zwangerschap wel goed misselijk zijn... misschien wat mijn gebrek aan kwaaltjes ook een teken aan de wand...
    Dus allesinds goed om uit jullie ervaringen te kunnen bijleren; dankjewel !
    En gezonde zwangerschappen gewenst :D

Deel Deze Pagina