Hallo allemaal! Hoop dat ik dit goed plaats, want ben net nieuw hier Voor mijn eerste zwangerschap zijn we 2 jaar bezig geweest, voordat we de stap naar het ziekenhuis hebben gezet. Daar kwam vrij snel naar voren dat het waarschijnlijk te maken had met mijn geperforeerde blindedarm op mijn 16de ( voor de rest bleek bij ons beiden alles goed gelukkig) Ik heb toen een hsg gehad. Alles liep wel door, alleen had links het iets moeilijker ( waar ik bijna altijd de eisprong voel) Een maand er na was ik zwanger!! Nu weet ik dat je na een hsg tijdelijk wat meer vruchtbaar bent, maar nu is mijn vraag: wie heeft er op lange termijn ervaring met zwanger worden na een hsg. Het is nu dik 3 jaar geleden en nu willen we graag een tweede kindje, dus ben heel benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft! Groetjes, Yvonne
Ik niet een vriendin van me wel. Ook gelijk zwanger naar de HSG, Tweede kindje 2e maand zwanger dus dat was wel heel bijzonder
Oh dat geeft moed Anjou! Ik was bang dat ik nu weer terug bij af was. Dank je voor je reactie! Groetjes, Yvonne
Ik was direct na hsg zwanger. Helaas ma maar daarna weer direct zwanger (bizar hoor!). Nu weer gestart en in ronde 5, helaas nog niet zwanger..
Ja ik was ook gelijk de eerste maand naar de hsg zwanger Roos! Was er bij jou iets aangetoond op de hsg? Bij mij dus in principe niet maar weet wel zeker dat er toch iets gezeten heeft...Vooral omdat duidelijk was dat die kant eerst niet wilde doorlopen. Maar dat is ondertussen alweer 3 jaar geleden dus ben benieuwd of het blijvend is, het effect van de hsg! Succes Roos! Hopelijk is ronde 6 raak en blijft je ukkie ook goed zitten! Groetjes, Yvonne
Je hoort het wel dat het kan. Hier niet zwanger geworden na HSG na een jaar proberen vond ik wel erg jammer misschien had ik er teveel van verwacht. Maar gelukkig 2 jaar erna zwanger via ICSI.
Ennovy, bij mij was er zeker wel wat, ze kwam er maar niet doorheen ondanks de hoge druk. Toen viel ik op een gegeven moment bijna flauw, stopte ze even en ging weer door. Ineens liep het erdoor en daarna ook aan de andere kant. Waarsch kleine verklevingen oid gezeten dacht de gyn. Had de hoop dst het nu dsn wel snel zou gaan nog door de hsg maar vooralsnog niet.