Lieve mama's (in spee), Ik heb een groot dilemma. Ik heb een zoon van 1 jaar en ben nu zwanger van mijn tweede kindje. Bij mijn zoon wisten we het met 20 weken. Ik heb hier toen erg an moeten wennen omdat ik altijd had gedacht dochters te krijgen. Nu ben ik weer zwanger en zou ik het graag een keer mee willen maken om te wachten tot de bevalling. Alleen alle mensen om mij heen raden me aan om het wel te weten bij 20 weken, omdat ik graag een meisje wil. Mijn zus denkt zelfs dat ik teleurgesteld zou zijn als het weer een zoon blijkt te zijn. Zelf geloof ik dit niet. Maar toch zit het me niet lekker. Houd ik mezelf voor de gek? Wie heeft hier ervaring mee en kan me helpen? Alvast bedankt. Liefs van een onzekere zwangere mama
Wees gewoon blij met wat je krijgt en dat je het mag krijgen. Je hebt het nou eenmaal niet voor het kiezen, dat zou ook niet leuk zijn. En als jij het geslacht niet wilt weten van te voren, dan niet toch. Waarom zou je daar in godsnaam ook maar een halve seconde teleurgesteld over zijn. Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap.
Ik ben het met vruchtje eens. Ik heb een zoontje van 1.5 jaar en we wouden het geslacht niet weten want wat maakt het uit of het nu een jongen of meisje is. Wees blij dat je zo'n mooi wondertje krijgt. Ik heb in oktober een miskraam gehad en ik hoop dat ik toch weer zwanger mag raken. Voor mij maakt het geslacht niks uit als het maar gezond is!!!