tja.. wat is het nou..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissDonna, 28 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik was even een poos gestopt met clomid of prive redenen. En ben vorige maand weer begonnen. Omdat ik niet ongesteld werd mocht ik van de gyn beginnen met slikken en dat dus als dag 3beschouden. Echter werd ik een paar dagen later wel ongesteld. En moest ik op dag 3 opnieuw clomid beginnen. Nu (33 dagen vanaf kuur 1 en 24 dagen vanaf 2e kuur zeg maar) ben ik bloed aan het verliezen. Gisteravond een heel klein beetje vanmorgen met plassen al iets meer. Nou heb ik afgelopen dagen heel veel last van gevoelige tepels. Dat is nu redelijk weggetrokken. Maar de pijn die ik meestal bij mn menstruatie heb mist. Als het aanhoud moet ik van mn gyn morgen gewoon met clomid weer beginnen. Zei zegt dat het een korte cyclus is geweest.

Echter doet mijn gyn niet aan echos tussendoor. En word er alleen bloed afgenomen eenmalig om te kijken of clomid aanslaat. Beetje vreemd aangezien er in andere ziekenhuizen dit wel gedaan word. Dus misschien dat ik ook maar eens een andere art moet zoeken. Maar dat ter zaken.

Aangezien ik nog geen test kan doen, die zal negatief uitslaan denk ik. Wat denken jullie? Innestelingsbloeding of toch een vroege menstruatie die niet hefig is?

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik heb geen idee.
    Vind het beetje raar gelopen allemaal. Valt dus weinig over te zeggen denk ik.

Ik zou er denk ik gewoon een test tegenaan gooien.
    In het tweede geval zit je rond 10dpo en zou er iets te zien kunnen zijn.
    Anders over een dag of 2 a 3 nog eens testen.

Als je het niet vertrouwd kan je altijd vragen om een andere arts.

3. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Het is een menstruatie. Het is heel erg doorgebroken vandaag. Helaas.

Deel Deze Pagina