2e keer zwanger...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Selin, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Denk inderdaad dat dat een mooie leeftijd is om een broertje of zusje erbij te krijgen ;)

2. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Rens was bijna 9 maanden toen wij voor de 2e gingen.
    Ik raakte in de 5e ronde zwanger, net toen Rens 1 jaar was.
    Hij is straks 21 maanden als de baby komt.

3. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    Ik was echt net bevallen toen ik alweer zoiets had van "kom maar op"
    Inmiddels ben ik bevallen van de tweede. Onze eerste was 22 maanden toen ik bevallen ben.

Achteraf ben ik blij dat we even gewacht hebben. Onze tweede is een heel ander kind. Heeft veel meer aandacht nodig als onze eerste. Ben er best druk mee. Dat had ik me nooit zo gerealiseerd. Onze eerste was (en is) super makkelijk. Het kan bij een 2e dus ook anders gaan

4. Pam

Pam Actief lid

14 aug 2006
    275
    0
    0
    We wilde het eigenlijk eerder maar hebben gewacht hihi..

Mijn dochter is nu 15 maanden en ik ben 5 weken zwanger..

Groetjes Pam

5. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Ik wil het ook wel heel graag alweer... Maar om het nu al te doen nu Lucas net 3 maanden is vond ik wel erg snel.Zwanger zijn is niet niks en ook z'n kleine uk vraagt een hoop energie van je. I.i.g. deze hier wel. Het is een klein druktemakertje.
    We zitten eraan te denken om na de zomervakantie volgend jaar het weer eens te gaan proberen. Dan is Lucas bijna 1 jaar. Voordat het misschien lukt en de 2e geboren is dan is Lucas ook alweer ruim 1 1/2 a 2 jaar oud. Lijkt ons wel een mooie leeftijd. ;)

6. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Fien is 6 maanden (bijna)en we zijn gestopt met de pil: we zien het wel... komt het nu is het leuk, maar duurt het nog ff is het ook goed..

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Hier nog helemaal geen last van kriebels voor de volgende. ALS er ik er al graag nog een zou willen dan geef ik de voorkeur aan 1 kindje tegelijk in de luiers... Ik wil nu van Joey genieten en overal bovenop zitten zonder mijn aandacht te moeten verdelen tussen Joey en een nieuw baby'tje...';)

8. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Als Yuri een jaar is, willen we voor een tweede gaan. Zo 2 jaar leeftijdsverschil ertussen vind ik net mooi en veel langer wil ik ivm met mijn leeftijd ook niet wachten, je weet tenslotte maar nooit of het lukt, bij Yuri duurde het ook 7 maanden voordat het raak was.

9. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    tussen de eerste en tweede 19 maanden, en tussen de tweede en derde 19 maanden.
    Superdruk maar geweldig!
    Als het aan mij had gelegen was er al een vierde maar helaas

10. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Tussen Kelsey en Damiën zit 3,5 jaar.
    Damiën is ondertussen anderhalf en ik ben alweer bijna 29 weken zwanger van onze 3e uk :D
    Dus zo'n 20 maandjes verschil.

11. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Mijn zoontje is nu 15 maanden en als alles goed gaat zit er tussen onze twee kindjes 23 maanden...

12. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    pfff...waar halen jullie de energie vandaan?
    Ik word al moe als ik er aan denk nog zo een ukky erbij,als er al een 2e komt dan niet eerder dan over een jaartje of 2 als Valentino 3 of 4 is, dan is hij al bijna naar school en kan ik mijn aandacht volledig wijden aan de nieuwe beeb.

13. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hahaha kom op zeg Sientje ;)

tussen Dave en Ameé zit 11 1/2 mnd, ik heb 11 dagen een tweeling in huis :)

14. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    het valt mij op dat iedereen erg snel is. ik wil zelf toch iets langer wachten, maar gebeurd het dan is het uiteraard welkom! ;)

15. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Over een maandje willen me vriend en ik weer gaan klussen!

Vind zo beeb toch wel erg fantastie maar ook het idee dat ze dan lekker wat aan elkaar hebben!

16. Niet meer actief

Ik was net bevallen van Juliën en een paar weekjes later was ik alweer zwanger van ons derde kindje! Ook tussen Janelle is het leeftijdsverschil heel klein! ik ben nu 19 weken zwanger

17. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    pfffff....word er al moe van als ik er aan denk :baby:
    En helemaal als ik weer zo een bevalling over moet doen... :confused:

18. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik ben nu ook zwanger van ons tweede wonder, serjenka is ondertussen 9 maanden. Moet wel toegeven dat het nu behoorlijk zwaar is, vooral door die vermoeidheid door de zwangerschap, maar ben wel superblij dat er in augustus weer zo'n klein wondertje het huisje zal opfleuren.

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Als Steven een jaar of 3 is, vinden wij wel leuk, misschien stoppen met de pil, als hij 2 jaar is?, je weet ook nooit hoelang het kan duren.
    De vorige keer na het stoppen vd pil, was ik 3 mnd niet ongi, m'n lichaam was helemaal van slag.
    Maar die kriebeltjes kan ik wel over mee praten....
    Maar wil echt er eerst helemaal voor Steven zijn. ;)

20. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik ben ondertussen ook al weer 20 weken zwanger en Britt is bijna 8 maanden. Ze schelen straks bijna een jaar. Het is wel zwaar nu hoor, maar ik kijk echt uit naar mei .. en die 2 kids hebben straks (denk ik) een hoop aan elkaar. Al zal het best zwaar zijn in het begin

Deel Deze Pagina