2e keer zwanger...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Selin, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    Dat kriebelgevoel klinkt heel bekend. Hier kriebelt het ook al weer even....... :)
    Anique is nu bijna 3 maanden en eigenlijk kan ik niet wachten om weer zwanger te zijn. Gewoon dat heerlijke gevoel weer hebben en de spanning er omheen........

gr.
    wup ;)

2. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    nicky is nu 7 maanden en wij zijn 2 en een halve maand begonnen voor de tweede en hopen dat dat geluk ons nog een keer is gegeven

3. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

als ons 2e kindje geboren word is onze dochter net 2jaar

4. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Mijn oudste Jeroen was net 1 jaar toen we ontdekte dat ik alweer zwanger was...een zeer mooi cado!
    Jeroen is geboren april 2003 Lars is geboren januari 2005 en onze Priegel wordt in mei 2007 geboren als alles goed gaat!
    Dus 21 maanden en 26 maanden...

5. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Als alles goed gaat krijgt Ewout in Sept. er een brusje bij! Er zit dan een jaar en 4 maanden tussen ;)

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik mis het zwanger zijn wel maar om nu meteen een tweede er achteraan te krijgen moet ik niet aan denken.
    Als er een tweede komt dat beginnen we er niet eerder voor dan wanneer Kylian 3,5 jaar is.

Groetjes Anita

7. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Jasper is pas 2 (21 december) en wij gaan nu voor een tweede....dus Jasper zal rond de 3 zijn als de tweede komt. Kan daarvoor, kan daarna....ligt er natuurlijk maar aan wanneer het raak zal zijn.

8. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Roan was 13 maand toen we voor de 2e gingen,2 maand erna een MK gehad en nu zitten we alweer in ronde 10,had ook graag ong 2 j tussen gehad,maarja je hebt niet voor het zeggen!

9. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Danique is nu 5 maanden en ik ben nu zwanger van de 2e, ik wilde heel graag dat er niet te veel leeftijd tussen mijn kinderen zou zitten en we hadden geluk dat het de 1e ronde gelijk raak was.

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Pffff nee ik wil eerst van Iman genieten... Zij is nu 5 maanden en ik heb er werk genoeg mee ;)
    Toch als ik die echte kleintjes op tv zie dan kriebelt t wel weer, maar de herinnering aan een rotzwangerschap met veel kwalen en een huilbaby erna zit nog TE vers in mijn geheugen :)
    Ik heb altijd gezegd: 1 kind per keer in de luiers... ;)

11. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    Damiano is bijna 4 (nog 3mnd) als de tweede wordt geboren. Hij is nu bijna zindelijk en gaat in september naar de basisschool. Hij vindt het helemaal geweldig. Hopelijk is dit nog zo als de kleine er is. Ik vind het wel prettig zo. Ik heb straks -hopelijk- maar 1 kind in de luiers en terwijl de 1 zichzelf aantrekt, trek ik de ander aan. Ik hoop dat ik mijn tijd zo kan verdelen dat ze allebei genoeg aandacht krijgen....

12. haasje

haasje Lid

31 dec 2006
    10
    0
    0
    Boaz is nu 10 maanden en ik ben 11 weken zwanger van de tweede. Superleuk!
    Bij mij kriebelde het ook al snel en het is nu nog snel, maar ik ben blij dat ik toch nog een paar maandjes heb gewacht. Nu is Boaz straks 1,5 als de volgende wordt geboren en kan hij hopelijk al lopen. Dat is wel zo makkelijk.
    Nou, succes met de overwegingen.
    Rebekka

13. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Terence is strax 3 maanden maar t kriebelde bij mij ook al heel vroeg.

Maar hoe t nu gaat zou ik het lichamelijk en misschien geestelijk niet aankunnen . snel achter elkaar.

zou graag een meisje willen .

Maar ik weet t niet we wachten denk ik tot Terence zelf kan gaan besefen at een broertje of zusje is.
    dus wanneer hij 3 is of 4?

lijt mij leuk wanneer hij voor t eerst naa bassisschool gaat en mama krijgt een baby.
    leuk kan hij er op school over hebben.
    en thuis komen om met zijn briertje of zusje te spelen.

mijn vriend wilt dan ook pas een 2e wanneer hij 2/3 jaar is .
    we gaan er eerst voor deze door.

Deel Deze Pagina