Ik heb 2e kerstdag mn NOD, wie nog meer? Is mijn 2e ronde dus ben benieuwd. Zou wel leuk kerstkado zijn. Heb nu wel elke x last van steken bij mn liezen, maar kan ook een ongi verschijnsel zijn. We wachten af......
hoi! 1e of 2e kerstdag verwacht ik ook mijn nod! ik hoop zo vreselijk dat dit voor mij een onvergetelijk kerst wordt!! voor jou ook natuurlijk
Hallo, Ook ik verwacht 1ste of 2de kerstdag mijn NOD. Ik hoop dat het een onvergetelijke kerst voor ons allemaal wordt. Een mooier kado dan een positieve test kan ik niet bedenken voor kerst. Vinden jullie het ook zo lastig om te wachten?
ook ik doe mee alleen dit is mijn eerste ronde dus verwacht er niet al teveel van. meestal werd ik met de pil ongesteld op maandag of dinsdag.. ben benieuwd!!!!
suc6 met wachten dames,ik hoop voor jullie allemaal een heel mooi knaller van een zwangerschapstest voor kerst
Haha grappig, het is dat ik dit topic zie en dacht is het dan ook niet mijn NOD? En ja hoor Ik moet zeggen dat ik er deze maand voor het eerst bijna niet aan denk en dus ook geen idee heb waar ik in mn cyclus zit enzo haha maar is dan ook al de 17e ronde en we zijn nu heel druk met verhuizen Wel grappig idee al verwacht ik er niet teveel van
Ja ik tussen 2e kerstdag en 30 dec. 5e ronde alweer... Vind het lang genoeg duren nu dus kom maar op met die eindejaarsknaller van een test
Ik heb ook mijn NOD op 2e kerstdag of de dag erna. Hier is het dubbel spannend, vorige maand nl op dag 26 t/m 30 bruinige afscheiding gehad en mijn menstruatie heeft niet echt doorgezet; ik had 3 dagen wat meer bruine afscheiding met rood erdoor maar niet echt 100% helder rood gehad, zwangerschapstest was toen negatief. Ik gebruik ovulatietesten, maar deze maand geen duidelijk positieve test gehad. Ben nu sinds een paar dagen heel misselijk en ik heb enorme moodswings... Heb niet meer durven testen, je blijft toch wat hoop houden en ik wil niet teleurgesteld worden... Ik wacht mijn volgende menstruatie gewoon af en als ik nu niet ongesteld word ga ik nog maar ns testen... Deze maand is het spannender dan andere maanden... Iedereen sterkte met wachten!!!
Ik heb m'n nod ook op de 2de kerstdag, dus hoop op een mooi kado! Hoop voor iederen hier en roze kerst, zie mijn avatar!
@ laura en we zijn ook nog eens evenoud haha. Lets hope for the best! Voel jij je al anders of nog niet....
Hai meiden, Er is een NOD subforum, waarin diverse afteltopics staan. Hier kunnen jullie je aansluiten bij het aftellen naar jullie NOD. Deze doe ik dicht. Elmo http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/315460-nod-lijst-16-31-december.html