2e kind wil niet komen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sahmeran, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahmeran

Sahmeran Lid

2 mrt 2009
    26
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik ben lang niet op deze site geweest. en heb weer heel veel gemist.?

Ik ben dus naar ziekenhuis geweest omdat wij ook
    ongeveer een 1 jaar aan het proberen zijn?
    Ik was vorig jaar in juli gestopt.

Nou wat gync. mij verteld heeft. (ik ging ook met m'n kind natuurlijk) Ze zegt jullie zijn nog geen jaar bezig, ik kan je niet behandelen. je hebt een kind dus je kunt er een maken? Ik hoor geen vreemde dingen van jullie (gebruik van drug enz.)
    Dus we zijn weer terug naar huis gestuurd.
    Zo van probeer maar nog een paar maanden tot jullie aan een jaar zitten?

Ik had ook verwacht of wij onderzocht worden, naar de zaad van mijn man? en even kijken naar mijn baarmoeder.... wie weet heb ik een behoorlijke slijmprop zitten?

Ik was ook perplex.......heb weer een afspraak in Mei.....?

2. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Nouja zeg !
    echt erg is dat...
    net wat hier al eerder genoemd werd mischien is er in de de tussen tijd wel wat mis gegaan.
    min vriendin haar vriend had een spatader op zijn bal..
    had hierdoor heel slecht zaad....
    tja die dingen kunnen ineens komen blijkbaar...

waarom laten ze je dan eerst helemaal daarheen komen
    hadden ze dit niet gelijk kunnen vertellen?

3. Ny81

Ny81 Lid

5 sep 2006
    80
    0
    0
    Hey meiden,

Wat een herkenbare verhalen. Ook wij hebben een wens voor een tweede. Sinds aug. 08 bezig....maar nog maar een paar keer ongesteld geweest.

Valt geen touw aan vast te knopen. Ik gooide het eerst op het stoppen van de borstvoeding. Maar dan zou er nu regelmatigheid moeten zijn.....

1e keer in 1 keer zwanger, dat was een miskraam, daarna 1 cyclus gewacht. Toen weer in 1 keer zwanger. Dus het werkt wel...nu al even bezig....

Ik wacht nu maar op mijn duivels......hoop dat ze snel komen wacht al sinds 29 dec......

Iemand ervaringen met zo'n lange cyclus?

4. sweet mummy

26 aug 2008
    68
    0
    0
    Hey dames,

Heb ondertuusen een afspraak gehad bij de HA en heb nog geen doorverwijzing. Bij mn vorige zwangerschap ging ook ook naar de gyn. omdat het niet wou lukken en na het 1ste onderzoek (3dagen later) bleek ik zwanger. Hij heeft mij toen onderzocht en dat bleek in orde en het zaad zou nog worden onderzocht, maar was toen niet meer nodig. Vandaar dat de HA nu eerst het zaad wil laten onderzoeken (in het ZH) en als daar niks uitkomt krijg ik alsnog een doorverwijzing. En nu maar afwachten! Hopelijk is een doorverwijzing niet nodig en is het deze maand raak. We zijn al weer flink in de weer ;) hahaha. Succes allemaal en ik houd jullie op de hoogte!

Liefs

5. Fennie

Fennie Lid

18 feb 2009
    30
    0
    0
    Bij mijn eerste waren we anderhalf jaar bezig. Toen door omstandigheden weer aan de pil gegaan. Na 3 maanden zwanger door de pil heen. :confused: Bij mijn 2de gebruikten we condooms, omdat ik de pil niet meer vertrouwde. Resultaat was een zwangerschap, haha. Ik heb nu 2 jongens en ze schelen 13 mnd. (eigenlijk 16, maar hij was te vroeg). Nu was ik dus in ronde 8 zwanger, maar werd miskraam. Zit nu te wachten op ronde 9 zeg maar. De 2de ging dus wel heel snel, maar de 3de laat op zich wachten.

6. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    Dat zei ik toch ook :)

vragen of hij of zij niet alvast een semenanalyse (zaadonderzoek) wil laten doen.

Ik ga er van uit dat elke huisarts een semenanalyse in het lab van het ziekenhuis laat doen. Die van mij in ieder geval wel, die heeft alleen maar zo'n papiertje ingevuld en toen moest ik het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor die semenanalyse. Mijn huisarts doet dat onderzoek in ieder geval niet zelf. Misschien dat ze er wel zijn, maar lijkt mij dat een ha zelf geen labaratorium heeft waar hij of zij dit doet?

7. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    Begin vorige jaar ben ik naar de gyn gegaan, omdat ik al tien jaar niet zwanger werd. Behoorlijk frustie. Van binnen had ik de hoop allang opgegeven. Of misschien nooit gehad. Ik dacht dat het gewoon niet voor mij weggelegd zou zijn. Ik zal nooit zwanger worden of moeder zijn.

Enfin. Mijn partner zou dus net zijn ... af 'moeten' geven voor onderzoek.
    Toen kon ik dus zeggen: "Ik zal het niet brengen, want ik ben zwanger!
    En hoop dat ik zwanger blijf, want zwanger worden wilde nog wel eens lukken in die tien jaar, maar het vasthouden niet. Laat ik het maar zo zeggen.

Enfin. We hebben inmiddels dus een ONWIJS leuk zoontje. Helemaal te WOW gewoon. Helemaal super. Vermoeiend ook, maar super leuk.
    Ben heel trots.

Aangezien onze leeftijd ook maar door gaat, willen we door gaan voor de tweede. Ja nu al. Onze zoon is bijna 4 maanden, maar we gaan voor de tweede. En nu maar hopen dat het lukt.
    Geduld is een schone zaak, maar .... oef het houd je allemaal toch wel bezig hoor.

Ten eerste ben ik heeeeeeel gelukkig met onze zoon, dat het dus gelukt is. Dat het ook voor mij is weggelegd.
    Ik hoop dat het dit jaar weer raak gaat zijn.

Heel veel suc6 allen!
    Het is en blijft spannend en een WONDER.

8. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Ik herken je verhaal echt.....de 2de wil bij mij ook niet lukken,we zijn ook al sinds juli 2008 gestopt en tot nu toe geen resultaat en de gyn doet ook nog niks omdat we nog geen jaar bezig zijn en omdat we er al 1 hebben dus de gyn ziet geen problemen...

9. Sahmeran

Sahmeran Lid

2 mrt 2009
    26
    0
    0
    Hoi Sandra,

Ik vind het ook raar hoor, als je al een kind hebt betekent toch niet dat alles goed blijft onder er kan toch van alles misgaan nog steeds. propje ofzo, en dan kan je inderdaad jaren proberen zonder restultaat.

maar ik had een andere vraagje?
    Ik had dus gisteren zw test gedaan van kv 2 voor 5 euro. Ik zag na paar minuten helemaal niks.
    En toen paar uur later ging ik opnieuw kijken, en zag een vaag 2 streepje, wat zou dat kunnen zijn gewoon een indrooglijntje denken jullie.? Ik heb een onregelmatige cyclus dus ik weet niet precies wanneer ik weer ongi word.

10. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Mijn moeder was in 3 maanden zwanger van mijn broer. Toen mijn ouders aan een 2de begonnen was ze pas na 1,5 jaar zwanger van mij.

Ik ben nu alweer 13 maanden aan het proberen, ik hoop dat de 2de in 1 klap lukt. Vrienden van me moesten 5 jaar op de eerste wachten (de 2e keer IUI), de 2de was ineens raak.

Dusss je weet het niet

11. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    hoi Sahmeran,

Ja gyn zijn af en toe raar.......
    Hoop echt dat 2009 ons jaar wordt.
    Ze zeggen meestal dat zw.testen na een half uur niet meer geldig zijn maarja waar vandaan moet dan die andere streep vandaan komen zou je dan denken. Ik zou gewoon nog een zw.test er tegen aan gooien.
    Wie weet ben je nu toch wel zwanger:D

12. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,,

hier nog steeds geen geluk gehad.,...
    onwijze rare cyclus na de MK en ik hoop dat de ongi doorbreekt zodat de volgende ronde in kan gaan.
    nu alleen maar vaag bruinverlies...

ik baal zo erg 2009... kindje gaat het niet meer worden helaas...waarom lukt het nu niet...?
    ik heb ook al een zoontje en omdat ik mk krijg kan ik wel zwanger worden..
    dus ze doen nada nopes bij mij

hoe is het met jullie?

13. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @lieni44: hey vervelend dat het nog niet is gelukt, ik hoop voor je dat je een mooi januari 2010 babytje in je armen mag sluiten. Hier ook weer de laatste dagen aan het afwachten, maar door de kwaaltjes die ik heb, heb ik de hoop ook al een beetje opgegeven dat het raak zou kunnen zijn.

14. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ik had deze maand geen kwalen dus ik dacht ach wie weet maar helaas...
    maar wel rommelige baarmoeder... eigenlijk stond het toen al op springen..
    maarja je hoopt toch op een wonder..

irritant he!dat wachtbankje en bijna ondragelijk die laatste dagen...

ik hoop voor je dat het raak is deze maand.. ik zal duimen...

bi

Deel Deze Pagina