Hallo, Wij zijn bezig om zwanger te worden, heb vandaag een zwangerschapstest gedaan van de kruidvat en kreeg dit te zien, ben ik zwanger? Aangezien er bij een kruidvat test staat dat als het streepje lichtgekleurd is dat je dan de test 48 uur later weer moet doen. Mijn beste vriendin weet bijna wel zeker dat ik zwanger ben, maar wou toch nog even kijken hoe een ander er over denkt... Alvast bedankt Groetjes gvr!
jah meid gefeliciteerd !!! ik kan er niks anders van maken dan dat je gewoon zw bent . je hcg is miss nog laag en als je over 2 dagen nog eens test is ie zeker duidelijker . deze testen zijn erg goed dus je bent gewoon zwanger !!!!! geniet ervan
Bedankt voor de snelle reacties erg leuk wel apart hoor dit allemaal, ben helemaal van de kaart hihi (K)
Allemaal heel erg bedankt, komt nu een steeds grotere glimlach op me gezicht! We hebben mazzel we zijn nog niet eens 2 maandjes bezig!
gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! IK vind de streep ook wel goed duidelijk hoor. Sommige hebben een streepje waar je een vergrootglas bij moet pakken haha
gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! IK vind de streep ook wel goed duidelijk hoor. Sommige hebben een streepje waar je een vergrootglas bij moet pakken haha
Daarnet weer een test gedaan precies hetzelfde als gisteren! Best apart kan me nog niet echt voorstellen dat er zo'n klein wondertje in mijn buik groeit! xxx
GEFELICITEERD!!! Het lijkt wel of je mijn test van een week geleden ongeveer in je handen hebt! Dit lijkt me overduidelijk! Tijd om je banner te veranderen dus! xxx
Heee dankjewel Dat is een beetje een probleem, heb al een afspraak bij de dokter maar weet niet van welke dagen ik moet uitgaan omdat ik heel onregelmatig ongi ben... dus kan nog geen banner... xxx
hai meidd ik had precies de zelfden test gisteren gedaan en de zelfden streep ook zichtbaar maar licht precies wat jij nu ook hebt gewoon hartsikke zwanger gefeliciteerd wij waren trouwens eersten ronden meteen zwanger geniet ervan groetejes
Weet je toevallig wel wanneer je je eisprong hebt gehad. Zo heb ik het in ieder geval wel gedaan. Ik wist de laatste dag van mijn ongi ook niet meer, maar wel wanneer ik een eisprong heb gehad, dus met een beetje puzzelen zou je ook op die manier je banner kunnen aan maken Succes!