menstruatiepijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emlilo, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emlilo

    Emlilo Bekend lid

    27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een cyclus van 26dagen, mijn laatste menstruatie was 2 weken geleden op 19september. Op vrijdag 26september heb ik een beetje cervixslijm gehad en op di (30.09) en woe (01.10) veel cervixslijm (sorry voor details). Op vrijdag 03.10 heb ik met vlagen last van menstruatiepijn gehad. Komt dit nog van de eisprong of kan dit een innesteling of bevruchting zijn? Wie herkent deze kwaaltjes?
     
  2. kiwi31

    kiwi31 Actief lid

    9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    het kan van alles zijn...
    je lichgaam is heel goed in je voor de gek tehouden.
    het enige wat je kunt doen is wachten, heel veel wachten.
    succes!
     
  3. Span

    Span Lid

    4 okt 2014
    50
    1
    8
    NULL
    NULL
    Herken dit!
    15 sept begon mijn laatste menstruatie (stopweek pil, niet weer begonnen)
    Uitgaande van een cyclus van 28 dagen zou ik ergens eind september mijn ovulatie hebben gehad, toen regelmatig gevreeën en sindsdien ook die menstruatiekrampen. Sinds vandaag zijn die overigens zo goed als verdwenen! (Ook raar, maar wel fijn:) )
    Heb in t begin nog wel gedacht wat beurs te zijn van binnen door het vrijen, maar het heeft daarvoor te lang aangehouden.. zou rond 13 oktober ongesteld moeten worden.. vind t allemaal wat vreemd..
    Heb t maar op ontpillen gegooid, maar stiekem hoop ik dat we de eerste ronde gelijk raak schieten! (Ik weet dat ik naïef ben/ kan zijn! !)
     
  4. Span

    Span Lid

    4 okt 2014
    50
    1
    8
    NULL
    NULL
    Kom dus niet verder dan dit min of meer te herkennen, Sorry. Vind het wel leuk dat we bijna gelijk lopen! Heb je verder nog andere klachtjes?
     
  5. lisa123

    lisa123 Fanatiek lid

    16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    #5 lisa123, 6 okt 2014
    Laatst bewerkt: 6 okt 2014
    De menstruatiepijn is over, maar sinds dit weekend ook uitslag in mijn gezicht.. heb ik anders niet. Mijn grootste kwaaltje is mijn opgezette buik, ik zie er in de avond 4 maand zwanger uit .. ik heb reeds 2 kindjes. Heb in juni miskraam gehad en juli bbz en toen was mijn buik ook 1 week voor nod erg opgezet..

    Ps zie net dat dit bericht met mijn ander profiel verstuurd, lukt enkel via gsm ;)
     
  6. Span

    Span Lid

    4 okt 2014
    50
    1
    8
    NULL
    NULL
    Pff lekker dan! Gewoon allemaal niet zo fijn dus!
    Sinds het weekend heb ik ook allemaal wat pukkeltjes/puistjes, maar valt gelukkig niet zo op. Ook zijn mijn menstruatiekrampjes weer terug. Zit nu een week voor mijn verwachte menstruatie, dus das alweer vlot. 's Avonds voel ik me ook net zo'n michelinmannetje en heb nergens meer puf voor.
    Na zo'n zomer als deze begrijp ik wel dat je ongerust wordt over wat je voelt! Heb je al besloten voor jezelf wanneer je actie gaat ondernemen (test/huisarts)?
     
  7. lisa123

    lisa123 Fanatiek lid

    16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Normaal zou ik ze volgende week dinsdag moeten krijgen dus als ik ze woensdag nog niet heb, ga ik wel eens testen. Als mijn buik elke avond zo opgezet is, weet ik eigenlijk al genoeg.. maar het kan natuurlijk ook toeval geweest zijn die 2 dagen. Wel vervelend,mijn dochter al of er een baby inzat... wanneer zou jij testen?
     
  8. Span

    Span Lid

    4 okt 2014
    50
    1
    8
    NULL
    NULL
    Zaterdag ga ik testen. Is nog wel voor ik mijn menstruatie zou moeten hebben (maandag) , maar ik hoor wat geluiden over een (vrijgezellen)feestje zaterdagavond, dus als ik negatief test, drink ik lekker en met trouwen ook! Daarna nog niet ongesteld, test ik nog een X!
    Sinds einde van de middag is het weer allemaal gevoelig onderin m'n buik! Eerst wat steken, nu zeuren. Het voelt wel net iets anders dan ongiekrampjes... zal wel weer tussen m'n oren zitten. .
     
  9. Span

    Span Lid

    4 okt 2014
    50
    1
    8
    NULL
    NULL
    Zie de datum! Zit nu wel op 6 of 7 dpo ofzo! Kan innesteling zijn?????:$
     

Deel Deze Pagina