Goedemorgen dames, Vier jaar geleden heb ik mij aangemeld bij zwangerschapspagina.nl, omdat ik toen graag met mijn toenmalige vriend zwanger wilde worden. Helaas is die relatie gedurende die periode gestrand. Vier jaar geleden had ik na het stoppen van de pil een erg onregelmatige menstruatie. Tussen het stoppen met de pil en de eerste menstruatie zat toen zo'n 100 dagen. Ik hoop dat het dit keer sneller op gang komt. Nu willen mijn huidige vriend en ik graag gaan samen gaan voor een kindje. Op vrijdag 12-9-2014 heb ik dan ook mijn laatste pil van de strip ingenomen. Sinds afgelopen zondag heb ik ''last'' van de volgende symptomen: - menstruatiegevoel in de onderbuik; - rommelende darmen (vaak naar de wc); - duizeligheid bij het sporten. Zijn dit symptomen die jullie bekend voorkomen bij het ''ontpillen''? Ik vind vooral het duizelig worden tijdens het sporten raar. Ik heb dat namelijk nooit, maar gisteravond moest ik echt een paar keer goed door ademen en rustig blijven staan, omdat ik erg licht was in het hoofd.
Ja die heb ik wel gehad. Vreemd genoeg kwam deze ook een dag (dinsdag 16-09) later dan ''normaal'' en was deze ook minder lang dan anders. Normaal: maandagavond t/m zaterdag. Afgelopen keer: dinsdagavond t/m vrijdag. Maar dat kan, denk ik, een keer voorkomen dat het anders is dan anders.