hallo Dames de titel zegt het eigenlijk al.. Wie is pas zwanger geworden na 1,5- 2 jaar of nog langer? Ik zit nu zelf in ronde 16 en ben nog helemaal nooit zwanger geweest Nu vraag ik mij af; komt het vaak voor dat het wat langer duurt? Ik denk altijd dat "bijna" iedereen binnen 1 jaar toch wel zwanger moet zijn. Volgens de gynaecoloog hebben we een normale maandelijkse kans van 20% maar ja.. waarom is het dan nog niet gelukt denk ik dan Ben benieuwd of er meer dames in hetzelfde schuitje hebben gezeten en toch zwanger zijn geworden? En of er een oorzaak was voor het uitblijven van de zwangerschap? Ik hoop op veel positieve verhalen natuurlijk
Misschien niet helemaal wat je wil horen, maar bij ons heeft het uiteindelijk 3 jaar en 3 maanden geduurd, maar we hebben nu wel een geweldige zoon van ruim 2. Voor de zwangerschap van mijn zoon zijn wij ook helemaal niet zwanger geweest. Uiteindelijk was de 3e iui raak. Volgens 1 van de artsen die wij gezien hebben is 80% in het eerste jaar zwanger, van de overgebleven 20% is 80% in het volgende half jaar zwanger, dus het kan allemaal nog bij jou! Veel succes.
Hallo Nijntje5 Mag ik vragen of er een reden was voor het uitblijven van de zwangerschap? Wel positief om te horen (wat je arts zei) dat er nog veel mensen in het tweede jaar zwanger worden. Dankje.
Hier bijna 11 jaar over de 1e zwangerschap gedaan (mmm dan stop je wel om de rondes te tellen), dat ging helaas mis. Nu na 12 jaar een zwangerschap die zover gevorderd is, dat het kindje inmiddels levensvatbaar is. Waarom? We zijn bewust nooit de MMM in gegaan (alleen naar de gyn. ivm zeer hevige onregelmatige menstruaties) en hadden ons inmiddels neergelegd bij de kinderloosheid, toen ik alsnog in verwachting raakte. Maar goed, ik hoop natuurlijk dat jullie heel vlug een positieve test in handen hebben! Het kan, zelfs na heel lange tijd, daar ben ik het bewijs van