Hallo ik weet niet als ik het goed plaats, maar ik heb al een dik anderhalve week, zo'n last van mijn buik, continu harde buiken en pijn in mijn rug vrijwel de hele dag maar sávonds is het het ergst, ik ben afgelopen vrijdag op controle bij gyn geweest zij heeft o.a. inwendig gekeken er was nog niks aan de hand. Ze kon me niet verklaren waar de buikpijn vandaan kwam. Maar nu gisteravond had ik zo'n ontzettende buikpijn (harde buik ) wat niet wegtrok en trok me door naar mijn rug,kon geen houding meer vinden, ik heb me uiteindelijk een paracetamol ingenomen doe ik normaal nooit maar ik wou zou graag slapen. En ik moet zeggen ik heb heerlijk geslapen, maar nu ben ik ongeveer een uurtje wakker en begin al weer buikpijn te krijgen. Zelf heb ik het idee dat het flink aan t rommelen is niet dat het doorzet, maar voorweeen, ben bijna 34 weken van mijn tweede kindje, alleen ik weet het allemaal niet zo goed omdat ik van de eerste ben ingeleid en niet vanzelf begonnen is dus daarom weet ik niet goed waar ik nu moet op letten en wanneer ik nu moet gaan bellen.
Heb je de pijn boven of onderin de buik? Ik heb dit met bijna 34 weken gehad maar bij mij kwam het van boven in de buik af. Leek alsof er een riem om mijn bovenbuik werd getrokken wat zorgde dat mijn hele buik en rug verkrampten. Dit bleek bij mij veroorzaaakt te worden door het HELLP-syndroom. Acute opname in ziekenhuis volgde. Hoop voor je dat het niet daar vandaan komt maar lager in je buik.