Ik heb misschien een hele rare vraag en wist ook niet zo goed waar ik het neer moet zetten, maar omdat we bezig zijn voor een 2e kindje heb ik maar voor deze plek gekozen.... Maar er is dus het volgende aan de hand Van mijn eerste zwangerschap heb ik niet veel striae opgelopen (thank god) enkel een beetje op de binnenkant van m'n dijen en aan de rechterkant ook van buiten, deze zijn eigenlijk niet zichtbaar altijd huidskleurig en kan je eigenlijk alleen voelen omdat de huid daar dunner is. Maar net was ik de was aan het ophangen en had ik op de plek waar de striae op mijn buiten-dij zit een steek. Later bij het toiletbezoek viel me op dat er een blauwe plek zit maar ook dat er paarse plekken in de striae zelf zitten?? ik ben niet ineens veel aangekomen ofzo.. en geen idee of ik zwanger ben (heb het vermoeden van niet) zit ongeveer 5 á 6 dagen voor NOD Heeft iemand hier ervaring mee?
Of het iemand bekend voor komt dat striae ineens duidelijker/paars word zonder enige aanleiding of wat het zou kunnen veroorzaken
Ik heb het geprobeerd op de foto te zetten het is echt minimale striae dus ik weet niet of het echt duidelijk is.. Het is een scheurtje van ongeveer 4cm en dan met 3 paarse plekjes er in, terwijl het altijd gewoon huidskleur was Verder niks geks gedaan, niet net gedoucht oid ik was van zolder naar beneden gelopen en stond in de tuin de was op te hangen
Ergens tegenaan gelopen? Ik denk niet dat het ook maar iets met een eventuele nieuwe zwangerschap te maken heeft
Ik ook niet hoor, denk namelijk dat het niet raak is deze maand.. ik kan me enkel niet herinneren dat ik ergens tegenaan ben gelopen