mijn meisje had met 9maanden oorbellen maar bleven ontsteken dus eruit gelaten nu wou ze met kerst oorbellen zoals mama na 8weken zilveren ringetjes erin gedaan ontstoken dus zweerknoppen er weer in gedaan en met sterilon en draaien by gehouden maar 1oor blijft ontsteken \ wat moet ik hiermee doen
misschien idd goud proberen, ik had vroeger ook al heel jong oorbellen en meteen gouden niks aan de hand.. tot ik een jaar of 6 was en dus ook een keer zilver erin had en dat ging allemaal ontsteken ... met goud nooit last van.. nu doe ik ook weleens zilver of nepperds in maar na een dag zijn mijn oren helemaal geirriteerd en doet het goed zeer dus zou dat eens proberen, onze dochter had al gouden oorbelletjes voor 30 euro vielen niet zo op en waren lekker licht..
Ik heb sinds ik 12 ben of zo oorbellen en nog steeds ontsteekt het bij mij steeds. Ook met goud. Dus ik draag ze eigenlijk bijna nooit meer, kan er gewoon niet tegen. Hoop niet dat je dochter dit ook heeft, is superirritant. Goed blijven draaien indd en 's ochtends voor ze heeft gegeten of gedronken of tanden heeft gepoetst, beetje spuug van haarzelf erop.
waarom heb je die zilveren ringetjes er in gedaan en niet gewoon de oorbellen laten zitten die er in zaten?
Lianna had sinds juli vorig jaar oorbellen, maar d'r gaatjes bleven ook steeds ontsteken. Zilveren oorbellen geprobeerd en dat leek te helpen, maar na 1,5 week waren ze weer ontstoken. Ze wil ze nu niet meer in.
Limegreen dan zal ze de ringetjes wel mooier gevonden hebben? TS niet teveel sterilon is mijn tip.. Dat deed ik, en daar werd het giga geirriteerd van. Verder zou ik, zeker voor zo'n kleintje, voor witgoud gaan.
even bij een tattoo en piercingshop een flesje ontsmettingsmiddel halen, die gebruiken andere als standaard sterilon werkt super
NOOIT gaan draaien en sterilon gebruiken.. het beste is zeezout in warm water oplossen en dit op een wattenpadje op het oor leggen *natuurlijk wel beetje oppassen dat het niet te heet is. mocht dat niet helpen dan is betadine nog een vrij vriendelijke oplossing voor ontstekingen *zo heb ik keer mijn navelpiercing moeten behandelen na hoop ellende en is zo ook goed gekomen
ben bij de huisarts geweest en die keek op flesje is geen sterilon maar iets met kamille nu paar dagen met sterilon en anders terug komen, en goeden oorbellen dacht ik ook aan maar juwelier is pas morgen open.
Ik kan zelf alleen maar tegen oorbellen van chirurgisch staal. Van elk ander materiaal gaat het ontsteken. Maar volgens mij zijn de eerste knopjes die geschoten worden altijd van chirurgisch staal en daar reageerde ze dus ook al op... Verder weet ik het dan niet zo goed. Heeft de juwelier geen tips?
die was gister dicht ga ik straks heen als nog nodig is want ze heeft 38,6 dus eerst dokter bellen dalijk anders gaan ze eruit:x
Ja, direct eruit halen joh. Dat doet toch zeer, 2 ontstoken oorlelletjes en dan over een jaar of 3/4 weer opnieuw proberen.
Persoonlijk zou ik ze er ook uit halen hoor. Oorbellen ok, maar nu heeft ze er wel heel veel last van..