Ik heb me eerste zwangerschap als geweldig ervaren.. nergens last van gehad..op misselijkheid na dan..de gehele zwangerschap verliep goed..de bevalling verliep goed..en toch ben ik nu een beetje bang om hier weer opnieuw voor te gaan.. aangezien elke zwangerschap anders is maak ik me toch een beetje zorgen..hoelang zal het duren voordat ik zwanger ben..zal alles wel goed verlopen.. wie herkent dit ??
denk dat iedereen het wel spannend vind of het je eerst of tweede kindje is het verloop van een zwangerschap blijft altijd spannend er kan van alles bij komen kijken...
Ik heb hetzelfde, ook een beetje angst voor de tweede zwangerschap/bevalling. Denk dat iedereen daar "last" van heeft en dat het allemaal wel losloopt uiteindelijk.... Vele gingen ons voor
Misschien komt het ook omdat we al een kleintje hebben rondlopen. Mocht je dan erg moe zijn tijdens de zwangerschap dan kan je niet zo 1,2,3 in bed gaan liggen. Tenzij je oppas hebt natuurlijk. Ik ben zelf niet bang om opnieuw zwanger te worden. Ook mijn zwangerschap verliep vlekkenloos zal maar zeggen. Ook bevalling heb ik als zeer goed ervaren. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij de 2e ook zo zal zijn. Ach ja ik maak me er niet druk om. Ik zie het allemaal wel.
Komt goed hoor... Iedere zwangerschap is anders maar kunnen toch prima 2 goede zwangerschappen zijn? Hier iig. wel...
Gelukkig ben ik niet de enige we zullen het hopelijk allemaal snel gaan meemaken hopelijk lukt het dit x sneller als toen we voor de eerste gingen. .we will see