Vorige week woensdag heb ik een follikel meting gehad en daar was een follikel te zien van 20mm, was dus aan te nemen dat hij woe do of vr zou springen. Nu had ik gister de hele middag (dinsdag) een beetje last van krampjes en een opgeblazen gevoel in mijn onderbuik, later leek het meer vlinder achtig gevoel. In de avond hebben mijn man en ik gevreeën en toen we van standje wisselde (sorry voor details ) zagen we dat er een beetje slijmerig bloed was gekomen, we zijn meteen gestopt vonden het een beetje eng, kan dit een innesteling zijn? Ik moet morgen overigens progesteron prikken om te kijken of ik überhaupt een Eisprong gehad heb, maar zijn er meiden die zoiets hebben meegemaakt en toch zwanger bleken?
Vannacht wakker geworden met erge buikpijn en zeurderig gevoel aan 1 kant, toen ik naar het toilet ging kwam er een beetje helderrood bloed, ik snap er niks meer van, wat kan dit zijn een paar dagen na m'n ei een cyste?
Misschien een innestelingsbloeding? je zit wel een beetje rond die tijd.. Mocht je toch later pas je eisprong hebben gehad is het misschien een ovulatiebloeding? heb ik ook 2 keer gehad, en toen niet meer.. je lichaam kan rare dingen doen waar je niks van snapt! Hoeveel dagen zit je nu voor nod?
Hoi chubbie, Had jij de ovulatiebloeding tijdens of na je ovulatie? Ik heb vorige week woensdag een follikel meting gehad en de follikel was toen 20mm stond dus op springen, dus ga niet uit van een ovulatie bloeding, ik ben bang dat de follikel een cyste is geworden want ik heb echt een zeurderig gevoel aan mijn rechterkant en dat was de kant waar de follikel zat, het is even afwachten maar leuk is anders, wat een onzekerheid!
ik had inderdaad net na m'n eisprong een bloeding, dat zou bij jou dan ook eerder gebeurd moeten zijn inderdaad. Vervelend hoor! Toch maar weer afwachten dan.. Over 6 dagen is een testje wagen?!
Een follikel staat niet perse op springen bij 20 mm. In sommige gevallen kan die zelfs doorgroeien naar 30 mm en dan pas springen. Het kan een eisprongbloeding zijn. Het kan innestelbloed zijn. Ook door sex kan soms een bloedinkje ontstaan. Het enige wat je kunt doen is afwachten en dan een testje wagen.
Ja klopt even afwachten, vandaag progesteron geprikt dus aan de hand daarvan kunnen we ook beoordelen wanneer en of de follikel gesprongen is. Ik dacht dat in een natuurlijke cyclus wel rond de max 24mm sprong maar dat ze bij clomid etc wat langer doorgroeien?
Ohja schiet me nog te binnen vorige week woensdag had ik een positieve ovulatietest, het test lijntje was donkerder als het controle lijntje, springt het eitje dan niet rond de 36 uur erna?
Vandaag mijn progesteron uitslag gehad en heb wel een eisprong gekregen, vannacht weer wakker met ernstige krampen en waterachtige bloedverlies... Terwijl normaal gesproken de menstruatie 14 dagen na de eisprong zijn geweest, kan wel iets korter als je een korte lf hebt maar een lf van 6 à 7 dagen?