Wat een stilte hier al 6 dagen geen enkele nieuwe reactie, zijn jullie allemaal zo bezig met de kerst inkopen etc? Hier alles goed, gaat allemaal zijn gangetje.
Sorry sorry sorry maar zodra de feestdagen naderen heb ik het altijd superdruk. Ik heb de termijn echo gehad van onze UK, alles zag er mooi uit, ook voel ik hem of haar al bewegen,zo mooi! Ook de combinatietest was goed, als hij niet goed was hadden we gisteren een telefoontje gehad.Zaterdag naar Lommel voor de geslachtsbepaling, ik ben super nieuwsgierig! Eens kijken of ik een fotootje van onze uk kan toevoegen. Hoe is het met jullie allemaal?
Aaaaaaaaaah Niekske wat een mooie echo!!! En mooi beebje! Hier de 12wk echo gehad, was ook goed . Ook een goede uitslag gehad van de combinatietest. Blij blij blij! Hoest met de rest dames?
hoi hoi hoi!! Ja ik leef nog hoor haha!Maar erg druk met werken!Vandaag een dagje vrij! Vorige week vrijdag ook een echo gehad! en ik mag ergens in jan weer, de datum weet ik niet meer, dat geef ik binnenkort even door voor het overzicht Hier opzich alles goed maar erg misselijk en steeds ook overgeven/gal/'gewoon'zeg maar..en nog erg moe..Jullie ook toevallig? We hebben t 'wereld'kundig gemaakt dus blij om het nu ook met mensen te kunnen delen Erg fijn! Verder woe t/m vrij alle dagen van 8-18..dus ben vanaf t weekend weer in de lucht denk ik... na zo'n dag ik ben geslooooppptt... vreselijk.. Senn is momenteel ook wat ziekig..grieperig... Fijne dag allemaal!
Moooooiiiiiiii Miss Guit!!!! Oh das echt niet fijn zo misselijk! Hier niet misselijk gelukkig. Wel heeeeeeeeeeeel moe. Lig nu in bed voor een middagdutje . Samen met mn zoontje.
Ohh, leuk al die fotootjes. Ik mag dan eindelijk vanavond voor de eerste echo! Vond het echt zo lang wachten en je blijft toch wel onzeker of het wel goed zit... Daarom was ik hier ook stil, echt genieten lukt nog niet. Maar vanavond weten we het, en als het goed is gaan we het tegen iedereen vertellen (ouders en goede vrienden weten het al wel). En dan eindelijk genieten en rond gaan kijken voor spulletjes. Leuk leuk! Dat moe zijn heeft iedereen goed last van lijkt het. Hier ook, schildklier werkt gelukkig al wat beter. Nog niet goed maar medicijnen mogen nu nog niet verder omhoog. Hoop voor de dames die misselijk zijn dat dat nu snel over is!
wat een mooie echo's weer!! @Nieckske wat heerlijk dat je de baby al voelt, ik kan niet wachten tot dat ik het voel. de moederkoek ligt nu achter dus de vk zei dat ik het nu wel eerder moet gaan voelen. bij mijn dochter lag hij voor, ik voelde haar maat weinig erg jammer! jij hebt dus al bijna de geslachtsbepling, spannend!! houden jullie het voor je zelf? fijn dat de combinatie testen ook goed waren. heerlijk idee rombely succes!!! hier vandaag de laatste echo is het ziekenhuis gehad alles was goed een mooi bewegend kindje! heerlijk ik heb alleen geen echo mee gekregen
Nieckske je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! We zitten maar op een forum waar je lekker over je zwangerschap kan praten. Ook hebben we allemaal een kleine lopen, waar we ook nog druk mee zijn. En dan ook nog de feestdagen. Druk is het hier ook zo aan het einde van het jaar. Je hebt trouwens een prachtige echo foto! Fijn dat alles goed gaat en dat je de kleine al gevoelt hebt. Zonnestraal fijn dat bij jou ook alles goed was!! Ik lag vanmiddag ook heerlijk op bed tijdens het middagslaapje van mijn zoontje. MG hier vandaag voor het eerst de wc mogen knuffelen. Bleghh had een tosti gegeten, maar na ander half uur had mn maag er denk genoeg van. Het was niet zoveel. Moest er uiteindelijk wel om lachen. Voor het eerst nu. Bij onze zoon nergens last van gehad. Dus hopelijk was het ook gelijk de laatste keer. Rombely laat je weten hoe je echo was! Hopelijk is alles goed en kan je daarna heerlijk gaan genieten!! Sas balen dat je geen foto van je echo hebt meegekregen. Wel fijn dat alles goed was!! Dames als jullie nieuwe datums voor de lijst hebben, laat het dan maar even weten. Of als het lukt pas het dan gewoon aan.
Jaaa, eindelijk ons kleintje gezien! Echt superleuk en nu superblij! Alles was helemaal goed, lekker beweeglijk kindje. Datum is nu 8 juli geworden, 1 dagje eerder en ben vandaag dus precies 11 weken. Echt helemaal blij, hoop dat ik zo kan slapen. Fotootje volgt morgen.
YAY Super Rombely! Jij zal vast wel lekker slapen straks! Ook lekker naar voren gezet. Ik ga het morgen even in de lijst veranderen. Ga nu lekker ontspannen. Aangezien ik al de hele tijd misselijk ben ga ik even een klein crackertje eten en wat drinken.
Rombely, fijn dat je nu ook een echo hebt gehad. Stelt zoveel gerust als je echt een kindje ziet zitten.. Sas27 jammer dat je geen echo hebt meegekregen, hier dit keer ook maar 1 terwijl bij mijn eerste kindje ik er 3 kreeg.. Bezuinigingen? Veel mensen last van vermoeidheid allemaal, hier ook hoor kan elke dag wel uren slapen voor mijn gevoel. Fijne week iedereen.
♥ 2e kindje eind juni / begin juli ♥ Uitgerekende datums: Juni 27. Nieckske, 32 jaar, heeft al een dochter oktober 2005 27. Jennifer, 26 jaar, heeft al een zoon juli 2011 28. Dreamer, 24 jaar, heeft al een dochter 2012 28. Libra 30 jaar, heeft al een zoon 2009 29. Kiera, 29 jaar, heeft al een zoon juli 2012 30. Chipje 25 jaar, heeft al een zoon 2010 Juli 01. Sas27 30 jaar, heeft al een dochter 2012 02. Zonnestraal 36 jaar, heeft al een zoon november 2012 03. MG 26 jaar, heeft al een zoon augustus 2012 04. Danielle 31 jaar, heeft al een zoon maart 2012 08. Rombely 32 jaar, heeft al een dochter 2011 14. Coltje 26 jaar, heeft al een zoon augustus 2012 Afspraken: 02 Januari Coltje termijn echo 08 Januari Sas27 controle vk 14 Januari Kiera controle vk
Kwa echo ik denk dat het aan de persoon ligt die ze maakt. Bij onze zoon kreeg ik met de 1e echo maar 1 foto mee. Nu bij onze tweede wonder 3 foto's meegekregen. Ik denk dat wij dames ook meer vermoeid zijn doordat we korter slaap hebben door onze kleine kids. Ik weet nog wel in mijn zwangerschap dat ik in het weekend uitsliep tot half 12. Dat is nu altijd half 9. Mocht mijn zoon niet eerder wakker worden, wat heel vaak het geval is. Half 9 gaan we pas aan tafel om te eten.
kiera daar heb je gelijk in denk ik, bij mijn eerste zwangerschap ging ik ook wel eens smiddags lekker in bed filmpje kijken of slapen dat kan nu niet meer! en inderdaad uitslapen! hier is ons meisje vaak tussen 7 en 8 wakker! gek he dat het zo verschilt hoeveel echo's je mee krijgt! ik was wel een beetje teleur gesteld was zo mooi plaatje haha
@ Zonnestraal Dank je wel, fijn he als al die testen goed zijn,dat geeft je toch net wat meer rust. @ MG Wauw wat een mooie duidelijke echo!! En niet fijn die misselijkheid, ik hoop dat je er met 16 weken echt vanaf bent. @ Rombely spannend hoor, dat is echt genieten! @ Sas ja ik voel hem of haar al heel goed ondanks dat ik de placenta voor heb liggen naar hij ligt wel laag bijna voor de uitgang zeg maar. Volgens de Vlos kan dat nog omhoog gaan. Morgen idd de geslachtsbepaling, ik ben zo hyper als wat ben echt benieuwd wat ze ziet. Ik zal het nu wel tegen bepaalde personen vertellen en jullie natuurlijk maar ik wacht wel eerst op de bevestiging van de Vlos voor dat ik het tegen vrienden enzo vertel. Ze zal het maar eens fout hebben haha Wat raar dat je geen foto mee hebt gekregen ik had een hele rits van 6 echo foto's @ Kiera nieuwe datum voor op de lijst 9 januari 2014 16w echo en hier een Tip voor alle dames die zo moe zijn. De vlos heeft mij geadviseerd floradix te gebruiken. Dit is een ijzerelixer met vitamines en is te verkrijgen bij de drogist. Het is echt super spul ik ben veel minder moe! echt een aanrader!
Vandaag toch de echo van afgelopen week gehad over de post. Ze zouden het wel vergeten zijn super leuk
@sas ik had heel sterk het gevoel dat het een jongen zou zijn maar ik had het mis, het is een MEISJE !! Het was ook duidelijk te zien, ik wacht nog even op de bevestiging van de Vlos maar ik denk dat zij hetzelfde zegt. Ik krijg de echo foto niet toegevoegd, echt raar waarschijnlijk omdat ik het via de telefoon doe. Hij staat iig in mijn album en zal hem ook even proberen als profiel foto in te stellen.