Ach MG maakt toch niks uit leuk dat je nog mee leest en mee schrijft! Jammer dat jij nog vervelende klachtjes hebt! Hopelijk gaat dat snel voorbij. Dit is de fase dat het juist wat beter moet gaan. Duim duim!! Hier af en toe heel licht gevoel hoor van ons beebje. Onze zoon was duidelijk die periode al aanwezig. Die voelde ik met 14 weken. Heb dat van de week toevallig terug opgezocht. Met plopjes etc. Nu voel ik af en toe hele lichte plopjes en kriebels vooral onderin aan de zijkant ook niet constant, maar af en toe. Vooral als ik s'avonds rustig op de bank zit heb ik altijd wel een moment van o daar is ons wondertje weer. Kan niet wachten op de echte schopjes en bewegingen dat vond ik helemaal geweldig!! Mijn collega is een weekje verder dan ik en zwanger van de 1e. Die voelde het nog niet. Tja het is bij iedereen anders. Ook hoe je placenta ligt. Over 4 dagen eindelijk hartje luisteren bij de vk!!
Ook wij hebben een echo gehad alles goed En ook wij krijgen een zoontje!! Super leuk Zonnestraal gefeliciteerd leuk!!!!
Sas jij ook gefeliciteerd!! Zo te zien mag jij nu blauw gaan shoppen! Leuk een koningspaar! Rombely hier heb ik eigenlijk alleen maar last van mn boobs! Verder weer lekker veel energie. Ga s'middags niet meer naar bed. Maar s'avonds gaat wel rond half 11 het lichtje uit. Jij nog wel veel last?
♥ 2e kindje eind juni / begin juli ♥ Uitgerekende datums: Juni 27. Nieckske, 32 jaar, heeft al een dochter oktober 2005 27. Jennifer, 26 jaar, heeft al een zoon juli 2011 28. Dreamer, 24 jaar, heeft al een dochter 2012 28. Libra 30 jaar, heeft al een zoon 2009 29. Kiera, 29 jaar, heeft al een zoon juli 2012 en krijgt een verrassing! 30. Chipje 25 jaar, heeft al een zoon 2010 Juli 01. Sas27 30 jaar, heeft al een dochter 2012 en krijgt een zoon! 02. Zonnestraal 36 jaar, heeft al een zoon november 2012 en krijgt een zoon! 03. MG 26 jaar, heeft al een zoon augustus 2012 04. Danielle 31 jaar, heeft al een zoon maart 2012 08. Rombely 32 jaar, heeft al een dochter 2011 14. Coltje 26 jaar, heeft al een zoon augustus 2012 Afspraken: 20 Januari MG Geslachtsbepaling 10 Februari Sas27 20 weken echo 11 Februari Zonnestraal GUO 11 Februari Kiera GUO (20 weken echo) 03 Maart Kiera controle vk
Zo de lijst is ook weer aangepast. Heb bij diegene die het weten het geslacht erbij genoteerd. Mochten jullie nog dingen voor de lijst hebben, geef ze door, of als het lukt pas de lijst dan zelf aan. Hier even een fotootje van mijn buik hihi. Even ter vergelijking van mijn vorige zwangerschap.
Ja heel anders he. Hier groeit mijn buik minder hard. Hoor het zelfs van mijn collega's en familie. Ik vind het wel best, want misschien ga ik mezelf straks nog inhalen hihi.
Hier ook al een grote buik... echt al vragen van: zijn het er twee? Vorige keer kon ik nu nog me gewone broeken aan. Maar vind de buik wel leuk, kan je het tenminste zien. Leek rond week 12 dat ik rondom dik zou worden, ben van me eigen wel slank. Maar nu wordt het een mooie buik naar voren. Ik ben nog steeds moe, als ik overdag vrij ben slaap ik s middags en s avonds rond half tien lig ik weer op bed. Sta smorgen meestal rond 7 uur op. Denk dat dat nog van me schildklier is, maar de waardes zijn nu goed. Hoop dat het snel beter wordt, zit nu voor 4 uur per week in de ziektewet maar daar willen ze me wel weer uit hebbben. Zou nog niet weten wanneer ik die 4 uur moet gaan werken. Maar verder helemaal nergens last van, heerlijk!
Dank dames!!! Ben heel blij!! Sas ook een zoontje!! Zoontjes zijn heel leuk!! Mooie buik Kiera! Hier al een duidelijk zwangere buik, gaat sneller als bij m'n zoontje. Moeheid is wel minder, maar ben al weken verkouden wat nu doorgeslagen is naar een bijholte ontsteking . Strax naar de huisarts. Hopelijk een kuurtje. Voel me lichamelijk dus echt KUT!
beterschap zonnestraal!hopelijk krijg je zo wat van de ha.. beterschap! Wat grappig dat van iedereen de buik weer anders sneller of juist niet groeit.. het blijft bijzonder zo'n ienieminimensje in je he! Dames vanavond de geslachtsbepaling!!Spannend..ben best wel een beetje zenuwachtig haha. Verder bij vlagen nog wat misselijk maar t gaat al steeds beter gelukkig.. Fijne dag allemaal! X
ja erg spannend haha! bij mn man komen veel jongens voor dus denk dat t gewoon weer een jongetje wordt haha daar stel ik me maar gewoon op in
Hier vreselijke bandenpijn, gister de vk nog langs geweest voor de zekerheid of het geen weeën waren. Gelukkig niet . Paracetamol en rust! Dus weer een week ziek gemeld. Zonnestraal hopelijk krijg je er wat voor! Vervelend dat je je zo voelt. Missguit spannend hoor!
Ik zit 'ziek' thuis ivm bekkeninstabiliteit. Had gehoopt dat het uit zou blijven of iig later zou komen, maar het is nu al niet te doen en het wordt alleen maar erger... Wordt nog een lange 23 weken zo..