aah vervelend zeg sas!Dan heb je er echt goed last van zeg! Hopelijk doet je deze week je rust goed! heb je dr al lang last van dan?
Libra, vervelend... en idd je moet nog even... heb/krijg je hulp van familie leden, vrienden? Hopelijk kun je dan zo nog wel je rust een beetje pakken..
Ook ivm met bekkenpijn? Lastig is dat als ze je er weer persé uit willen halen en idd je zit niet voor de lol 4 uur id ziektewet. Sterkte!
Oudste uk gaat naar school en ik doe dingetjes in huis overdag. Steeds even en dan weer even rust. Ik was een fanatieke sporter en heel erg met mijn carriere bezig, en nu in eens heel hard de rem er op. Pff, valt me zwaar... Mijn lief ondersteunt me heel erg, gelukkig. Dat is voorlopig genoeg. Moet ook maar zien hoe het loopt...
Rombely balen dat jij zo vermoeid bent! Hier ook in het verleden schildklier patiënt geweest. Bij mijn zoon regelmatig bloedcontroles gehad. Deze keer niet, want waardes zijn super en vorige zwangerschap ook geen problemen gehad. Wordt jij nog wel extra getest? Zonnestraal oei bijholte ontsteking dat is geen pretje! Hopelijk krijg je er wat voor en wordt je snel weer beter! MG spannend hoor! Waarschijnlijk heb je hem op dit moment al gehad en weet je al wat het wordt. Ik wacht in spanning af!! Sas balen dat jij heel veel last hebt gehad van bandenpijn. Gelukkig was het niets ernstigs! Hopelijk is het snel over! Libra balen dat jij bekkeninstabiliteit hebt, lijkt mij erg pijnlijk. Fijn dat je partner je zo steunt! Idd goed je rust pakken.
Ja vorige week ook al samen met bloed verlies ook week rust Weekend dacht ik gaat goed ik ga ff wandelen. Maar dat is ook te veel Verloskundige zei ook al is extreme bandenpijn en daardoor komen er hardebuiken dus nu even rust en ook niet meer stuk wandelen als het beter gaat.. Goede nieuws is dat het met 24 wk weg moet zijn
Ik doe niet zo vaak mee met gesprekken maar deze vind ik wel erg leuk Ik ben 28 Juni ook uitgerekend van mij 2e kindje. Eerste is een jongentje en geboren op 27 oktober 2012. Ik ben 19 jaar. In het begin wel veel misselijk geweest had ik bij de eerste ook heel erg. Nou een stuk beter. Het enige waar ik nou echt last van heb is lage bloeddruk waardoor ik snel duizelig ben. Verder eigenlijk weinig last van kwaaltjes
♥ 2e kindje eind juni / begin juli ♥ Uitgerekende datums: Juni 27. Nieckske, 32 jaar, heeft al een dochter oktober 2005 27. Jennifer, 26 jaar, heeft al een zoon juli 2011 28. Dreamer, 24 jaar, heeft al een dochter 2012 28. Libra 30 jaar, heeft al een zoon 2009 28. Daantjuh131 19 jaar, heeft al een zoon oktober 2012 29. Kiera, 29 jaar, heeft al een zoon juli 2012 en krijgt een verrassing! 30. Chipje 25 jaar, heeft al een zoon 2010 Juli 01. Sas27 30 jaar, heeft al een dochter 2012 en krijgt een zoon! 02. Zonnestraal 36 jaar, heeft al een zoon november 2012 en krijgt een zoon! 03. MG 26 jaar, heeft al een zoon augustus 2012 en krijgt een zoon! 04. Danielle 31 jaar, heeft al een zoon maart 2012 08. Rombely 32 jaar, heeft al een dochter 2011 14. Coltje 26 jaar, heeft al een zoon augustus 2012 Afspraken: 10 Februari Sas27 20 weken echo 11 Februari Zonnestraal GUO (20 weken echo) 11 Februari Kiera GUO (20 weken echo) 03 Maart Kiera controle vk
Daantje ik heb je toegevoegd aan de lijst. Welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier helpt bij mij een zout dropje of opkikker tegen de lage bloeddruk. MG YAY gefeliciteerd!! We hebben al 3 jongetjes op de lijst, waar blijft het roze hihi?
YAY gisterenavond heeft manlief ons nieuwe wondertje voelen ploppen. Hij zei dat het wel heel zachtjes was. Ik zei dat hij het niet met onze zoon vergelijken moest. De laatste bewegingen zaten namelijk nog in zijn gedachten hihi. Het was weer een bijzonder moment.
Er kan eindelijk roze in de lijst! =D Gisteren mn 20 weken echo gehad. Alles was goed en het word dus een meisje =D
Leuk Daantje!! Gefeliciteerd!! Een koningspaar. Ik zal morgen de lijst aanpassen. Hier ook een goede 20 weken echo gehad. Misschien dat ik zwangerschapssuiker heb. Aangezien de baby erg dik is kwa buikomvang vergeleken met de rest van het lijfje. Even horen heo de verloskundige erover denkt.
♥ 2e kindje eind juni / begin juli ♥ Uitgerekende datums: Juni 27. Nieckske, 32 jaar, heeft al een dochter oktober 2005 27. Jennifer, 26 jaar, heeft al een zoon juli 2011 28. Dreamer, 24 jaar, heeft al een dochter 2012 28. Libra 30 jaar, heeft al een zoon 2009 28. Daantjuh131 19 jaar, heeft al een zoon oktober 2012 en krijgt een dochter 29. Kiera, 29 jaar, heeft al een zoon juli 2012 en krijgt een verrassing! 30. Chipje 25 jaar, heeft al een zoon 2010 Juli 01. Sas27 30 jaar, heeft al een dochter 2012 en krijgt een zoon! 02. Zonnestraal 36 jaar, heeft al een zoon november 2012 en krijgt een zoon! 03. MG 26 jaar, heeft al een zoon augustus 2012 en krijgt een zoon! 04. Danielle 31 jaar, heeft al een zoon maart 2012 08. Rombely 32 jaar, heeft al een dochter 2011 14. Coltje 26 jaar, heeft al een zoon augustus 2012 Afspraken: 03 Maart Kiera controle vk
Daantuh leuk een meisje, en fijn dat alles goed was! Kiera ook voor jou een goede echo, top! Wanneer hoor je dat of het zwangerschaps suiker is? Hier afgelopen week ook de 20 wk gehad hier ook alles goed
Fijn dat alles goed was Sas. Ik hoor het 3 maart wat de verloskundige van plan is. Dus nog 2 weekjes afwachten.
Wat fijn dames dat de 20wk echo goed was! Kiera, moet je dan op dieet? Hier 20wk echo ook goed, maar geen duidelijke foto's. Kindje lag nu al lekker dwars . Moet Woe terug voor opnieuw een echo.