Ja die kwaaltjes zijn soms echt heel vervelend he dames, maar wemoeten maar blijven denken dat het voor het goede doel is. Wat betreft het vertellen, bij de ouders hebben we ze ieder een hele grote doos met deksel gegeven gevuld met roze en blauwe helium ballonnen en aan elke ballon een kopie van de echo eraan. Dus toen ze de deksel eraf haalde stroomde de ballonnen naar buiten en bleven mooi tegen het plafond plakken. Bij de broer en zus van mijn man krijgt dochterlief een t-shirt aan met geef mij maar een dikke kus want ik word grote zus.
Zonnestraal zo dan wat heb jij voor een beroep. Vast iets gevaarlijks ofzo. Maar als je het niet wilt vertellen is het prima hoor. Je weet maar nooit wie meelezen en je herkennen. Met deze zwangerschap ben ik voel ik me vaker moe dan bij de 1e. Ook vandaag heb ik er veel last van. Ook heb ik veel meer dorst! Dat is eigenlijk het enige grote verschil. Libra ik ga ook lekker op tijd naar bed. Ben afgedraaid! Nieckske dat van die ballonnen dat is een creatief idee! Leuk!! Hier vandaag gelukkig minder misselijk alleen vanmorgen meer last. Zoonlief heeft alleen vandaag hoge koorts. Arm schaapje! Zal wel een virus hebben opgelopen. Hij presteert het ook om vroeg wakker te worden. Dus ik denk dat zijn weerstand teveel was gedaald. Ach het moest er een keer van komen. Dit is echt de eerste spontane keer dat hij ziek is. Voorheen had hij het alleen na zijn prikken.
Kiera, ik werk op de ambu. En zo vaak als wij (zwaar) tillen mag niet meer vanaf 20wk. Dus vandaar. Wat jammer dat je je moeier voelt. Vooral met nog een kleintje thuis. Ik ben ook kapot! Vroeg slapen! (Lig er stiekum al in )
Zonnestraal wat heb jij een goed beroep!! Petje af. Ja dan is het wel begrijpelijk! Ja die vermoeidheid is met een kleintje soms lastig. Vooral als ze s'morgens al vroeg komen. Met mijn eerste zwangerschap kon ik vaak uitslapen. Maar ja dat zit er nu niet meer in. Dan maar op tijd naar bed. Een heel fijn weekend allemaal. Ik ga nu even lekker languit op de bank liggen!
hoi meiden hier ook weer een berichtje van mij! Ik probeer actiever mee te schrijven...deze week druk gehad.veel gewerkt en had eigelijk elke avond wel wat.. Pff vanmorgen naar de kapper geweest maar ik ben toch steeds misselijk...blegh....steeds het gevoel dat je moet overgeven maar dat komt niet ofzo.. Ik had het bij Senn alleen écht in de ochtend maar het is nu bij vlagen steeds.... @moe zijn, ik lig nu ook vaak op tijd in bed...trek t gewoon anders niet haha...
Missguit, is helemaal niet erg dat het hier wat rustiger is. D'r zijn meer topics maar die zijn zo ongelofelijk druk dat ik 't wel fijn vind dat hier een knus klein clubje is. Hier nog steeds prikkelbaar, moe en bij vlagen misselijk. Het is niet meer zo erg als afgelopen woensdag maar nog steeds erger dan bij m'n eerste zwangerschap. Voor mijn lief is het nog steeds moeilijk te bevatten. Bij mij is nog steeds niks te zien immers, op een cupmaat extra na dan. Hoewel, noem dat maar niks.
Hier nog eentje die het wel fijn vind zo'n klein clubje. Ken je de verhalen nog een beetje bijhouden. Wat fijn libra dat het wat beter gaat nu. Sinds vandaag erg misselijk geweest en veel last van m'n broekriem. Te veel druk op m'n buik door dat rotding, haha!
MG geeft helemaal niks meid! Iedereen heeft het weleens heel druk. Nieuw kapseltje leuk veel verandering of alleen de puntjes eraf? Hier moet ik eigenlijk ook. Ben alweer een tijdje niet geweest! Libra dan zal je man zeker niet klagen hihi. Ach dat moment komt straks nog wel als hij de kleine voelt bewegen. Het is tenslotte de eerste keer voor hem. Jennifer gewoon lekker af doen die riem hihi. Mijn buik is nu echt groot. Stomme darmen. Lijk wel of ik 20 weken ben. Gelukkig is het morgen ochtend wel weer weg. Zo te lezen hebben we allemaal last van misselijkheid. Niemand zo te lezen nog over gegeven. Houden zo!
ik vind het best erg maar ergens verwacht ik nog steeds dat ik gewoon ongesteld zou kunnen worden of zo...
Haai dames, Ik ben ook blij met dit kleine clubje! Gisteren werd mijn zoontje 1 jaar, dus feest! Was erg leuk en onvergetelijk!! Hij had een shirt aan met: ik ben stoer, ik word grote broer! Iedereen reageerde heel verbaasd en verrast! Wij zijn zwanger geworden via de mmm, dus niemand verwachtte dit . We zijn snel met vertellen, maar mocht het mis gaan dan weten ze (directe familie en vrienden) waarom ik zo verdrietig ben. Maar gaan we niet vanuit! Libra, fijn dat het iets beter gaat! Hier krijg ik m'n broeken niet meer dicht. Gaat echt snel met een 2e kindje OMG .
Libra, ik herken je gevoel totaal! Morgen heb ik m'n eerste echo en ben mezelf ook aan het voorbereiden op slecht nieuws. Maar we houden de moed erin en hopen dat alles goed blijf gaan. Zonnestraal van harte gefeliciteerd met je zoontje! Leuk is dat he die reacties?! Ja ik heb ook al veel moeite met m'n broeken maar vertik het om nu al m'n positiebroeken van zolder te halen haha!
Jennifer veel succes en natuurlijk plezier! hopelijk met goed bericht terug he! Ook hier is de angst nu erg aanwezig geen kloppend hartje te zien. nog 1 week wachter zonnestraal, viel het gelijk op het shirtje? leuke reacties????
@Jennifer heel veel succes morgen met de Echo.Ik duim voor je! Wat is dat toch met die mannen en die extra cupmaat haha die van mij heeft het ook nergens anders over. Wij zijn van het weekend het de broer en zus van mijn man het gaan vertellen. Bij zijn broer en mijn schoonzus hebben we het een beetje voorzichtig gebracht. Zij hebben een zoon van 7,5 en zijn al sinds 4 jaar aan het proberen voor een tweede maar dat lukt niet. Het leek op zich goed te gaan totdat mijn schoonzus in een keer in huilen uitbarstte en zei ik ben zo blij voor jullie maar ook zo stik jaloers, nou toen brak ik ook hoor! Even lekker met haar geknuffeld en haar ook even verteld dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn,want de nicht van haar en mijn man is met 38 jaar en heel veel jaren proberen opeens spontaan zwanger geworden van de tweede. Maar het was wel even emotioneel hoor, ik hoop dat zij ook nog gezegend worden met een tweede wonder. Hoe voelen jullie je nu op emotioneel vlak? Ik kan soms best even depressief zijn, duurt gelukkig niet lang maar dat is meestal ook wel weer van de nasleep van zo'n paniekaanval, ben blij als de 10 weken om zijn dan zou het hormomen level wat moeten gaan zakken en zouden de aanvallen minder moeten worden, ik hoop het zo!
hoi meiden! Jennifer succes met je echo morgen!Spannend hé! Sas, jij ook nog 1 week wachten? Ik ook! de 21e mag ik heen...spannend. nieckske;wat emotioneel moet dat inderdaad geweest zijn... wel fijn dat je/jullie er open over praten.Dat is wel belangrijk denk ik.. zonnestraal, gefeliciteerd nog met je zoontje!alweer 1 jaar!Wat een mijlpaal he!Leuk dat iedereen blij voor jullie waren en verrast @buik, mijn buik is erg opgezet dat het lijkt dat ik al 4 maand zwanger ben ofzo.Heb wel een buikje van mezelf maar ik moet er wel een losse vest oid dragen wil je het nog wat 'verbergen'.Hebben jullie dat toevallig ook? @libra wanneer heb jij een echo? @kiera hoe is het met jou? Vandaag nog één dagje vrij... Zo maf!Senn lag er gisteravond om 18u in geslapen tot 06.30.. 07u boterham en om 08u weer in bed huilen huilen (van moeheid)geslapen tot 9.30u.Denk dat hij dan gewoon trek heeft maar nog wel moe is...arm schaap.. Maar goed morgen gaat om 05.45uur de wekker moet om 07.00u beginnen tot 17.do van 8-18 en vrijdag net zo vroeg als morgen..pittig maar goed.. Dan weer 3 dagen gewerkt. Fijne dag allemaal!
Libra hopelijk is het gevoel weg dat je af en toe ongesteld denkt te worden. Ik had er gisteren ook last van hoor. Kwam door mijn onderbuik. Zonnestraal gefeliciteerd nog met je zoontje! Leuk dat iedereen zo verbaast reageerde! Jennifer heel veel succes met de echo vandaag! Hoop op een mooi bewegend beebje! Tja zwangerschapsbroeken liggen hier verder ook nog op zolder. Had alleen een sportbroek gepakt, die gebruik ik lekker voor in huis. Sas hoop dat bij jou ook alles goed is. Gelukkig hoef jij nog maar een weekje te wachten op het nieuws! Nieckske oei wat lijkt mij dat moeilijk om te vertellen. Fijn dat jullie er wel goed open over kunnen praten en dat je haar hebt kunnen troosten. En idd de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ik hoop voor haar dat ze ook snel zwanger mag worden van de 2e! MG zoonlief lag dan al vroeg op bed gisteren. 12,5 uur geslapen das een aardig slaapje. Dat doet mijn ventje niet zo lang hoor. Meestal half 8 naar bed en dan rond 7 uur komt hij weer. Hij zal het wel nodig hebben gehad. Hier gaat het redelijk. De hele dag door ben ik wel misselijk bleghh. Was die periode helemaal vergeten. Maar weet dat ik het met mijn zoontje ook had. Hopelijk duurt het niet zo lang meer.
Vandaag een super mooie echo gehad! Het hartje klopte mooi en de groei klopte bij de aantal weken! Super blij zijn we! Over vier weken mogen we weer een kijkje nemen!
Jennifer super dat je een goede echo had! Over 4 weken alweer. Super! Libra jij ook al 7 weken lekker. Heel normaal hoor dat je nog even op je echo moet wachten. Je mag zelfs nog iets eerder dan ik.
Jennifer, igefeliciteerd hartstikke gaaf! geniet ervan!!! Nieckske erg herkenbaar die hormonen doen gekke dingen met je! ik kan zo onredelijk zijn, maar kan ook zo gaan brullen moeilijk met je schoonzus! fijn dat je even lekker samen hebt geknuffeld Ik ga slapen wat ben ik moe, en zit mij zelf erg in de weg haha fijne avond allemaal