2e kindje eind juni begin juli 2014! Wie nog meer?

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kiera, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Weltrusten dan Sas, ik heb vanmiddag nog lekker bij kunnen slapen.
    Hier ga ik het ook niet te laat maken. Vandaag was en minder dag! Hopelijk morgen weer en stuk beter.

2. jennifer2107

5 nov 2013
    21
    0
    0
    leidster bso
    spijkenisse
    Dank jullie wel! Ik ga ook zo m'n luikjes dichtdoen want ben alweer een poosje wakker en heb het gevoel dat ik wel even voor drie dagen kan bijslapen!

Welterusten allemaal!

3. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Jij ook welterusten Jennifer! ;)

4. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Hai dames.

Hoe voelen jullie je vandaag? Hier gaat het wel aardig. De misselijkheid is goed te doen en zo. Word alleen snachts door krampen uit mijn slaap gehouden. Gelukkig geen bloed.

5. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hier ook met vlaggen misselijk Libra. Al gaat het vandaag een stuk beter als gisteren! Vandaag hoop gedaan. Wat ook wel veel afleiding geeft. :)

6. jennifer2107

5 nov 2013
    21
    0
    0
    leidster bso
    spijkenisse
    Wat fijn dames dat jullie je goed voelen. Hier gaat het niet echt lekker. Verschrikkelijk misselijk de hele dag door en het gevoel dat ik een marathon heb gelopen, zo moe! Val om half negen s'avonds al in slaap en ben niet vooruit te branden. Hoop dat het snel overgaat want het is weinig genieten zo :(

7. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Hier ook erg moe vreselijk heb nergens zin in.
    Komt allemaal goed zeggen ze ;)

8. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    hier ook moe en sinds gisteravond heb ik nog nauwelijks mijn stem..pff..
    werk op een kdv dus echt handig is dat niet...haha..ik houd me even op de zijlijn :D
    een collega waar ik mee samen werk ik vannacht bevallen van een jongetje..Helaas veeelste vroeg 18,5 week..heel verhaal maar het komt er op neer dat haar bmslijmvlies 4 mm was ipv de gebruikelijke 6cm. en dat dus de weeen begon.Heel heftig en iedereen was en is er intens verdrietig van..
    Ik ga zo mn bedje in..vannacht ook super slecht geslapen.. en voel me niet helemaal fitjes..
    Fijne avond allemaal!

9. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Die vermoeidheid hebben we allemaal zo te lezen. Hier ook s'avonds erg moe. Ga maar op tijd naar bed.

Jennifer het is even in het begin het ergst na die 12 weken veranderd er al vaak een hoop en anders wel zeker de 16 weken. ;)

MG wat een verhaal zeg! Heel sneu voor je collega die het nu met een vlinder zoon moet doen. :( Hadden ze dat van haar bmslijmvlies niet al eerder op de echo kunnen constateren? Zal wel niet. Heel rot!!

Iedereen een hele fijne avond verder slaap lekker allemaal!

10. Rombely

Rombely Niet meer actief

Ook hier: moe... is al veel eerder dan bij de 1e zwangerschap, bij jullie ook?(kan ook zijn dat ik het vergeten ben, weet alleen de laatste 10 rampzalige weken nog denk ik....) vanmorgen 1e x gespuugd, rest van de dag ging uitstekend:).

Missguit, jeetje wat vreselijk voor je collega. Gaat je zeker niet in de koude kleren als je dat van zo dichtbij hoort, gatsie. Sterkte!

Truste dames. Oja, vandaag 6 weken JOEPIE!

11. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Moe zijn valt vandaag wel mee, en misselijkheid ook wel. Zou bijna denken dat ik al veel verder ben dan 7+3...

Nouja, over twee weekjes maar zien bij de vlos...

12. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Mg wat erg voor je collega, erg heftig!

Hier alles goed vandaag 7 weken joehoe, nog 5 dagen voor de echo!
    ik heb de hele dag zin in lekkere dingen. taart koekjes snoep
    niet erg goed voor de lijn ;)

13. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Haai lieverds! Ben erg druk! Veeeeeel werken, bleeeehhhh. Ondertussen zoontje 1 jaar. Hele leuke ontroerende dag!
    Hij had een shirtje aan zoals jullie weten. Kregen hele lieve verraste reacties. Soms met tranen van sommige dinnen :D.
    Heeeeel lief dus!!

Ik vraag me soms af of ik zwanger ben ;)
    Met m'n zoontje kotsmisselijk geweest en een deken van moeheid over me heen! Nu weinig klachten. En maakt me ook weer onzeker :).

Anyway, morgen echo. Spannend!

Hoop dat iedereen die zich beroerd voelen zich snel beterder gaan voelen. Want met al een kleintje in huis is extra zwaar!

14. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Dat heb ik wel: HONGER! Vreet me rot! Dat wordt wat met de extra kilo's :(.

15. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    owww zonnestraal jij ook al dus, ik dacht dat het aan mij lag whaha
    succes morgen!!!!

16. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Kloppend hartje gezien van onze mooie kleine frummel! :D

17. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Hier ook nog maar een keer ;)
    top gefeliciteerd, ik weet zeker dat jullie weekend niet meer stuk kan!

18. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Hai lieve dames hier ben ik ook weer. Erg druk gehad en gisterenavond was ik helemaal kapot. Lag om kwart voor 9 al plat.
    Hier gaat het gelukkig heel goed weer met de misselijkheid, alleen is nu de vermoeidheid weer erger. Achja geef mij het laatste maar! ;)

Rombely hopelijk heb je de laatste 10 weken daar dit keer dan geen last van! Ja de eerste weken vergeet je snel. Hopelijk blijft het bij 1 keer overgeven!

Libra overdag ben ik ook minder moe, maar s'avonds gaat het echt opspelen. Mss ben je ook verder. Nou rustig afwachten. ;)

Sas lekker aftellen naar de echo dan. Nu nog 4 dagen! :D

Zonnestraal iedere zwangerschap is anders. Ik moet zeggen dat ik ook wel aan het vergelijken ben bij de zwangerschap van mijn zoontje hoor. Lekker toch dat je minder klachten hebt. ;)
    Gefeliciteerd met je mooie echo!

Iedereen alvast een heel goed weekend! :D

19. jennifer2107

5 nov 2013
    21
    0
    0
    leidster bso
    spijkenisse
    Gefeliciteerd zonnestraal met je mooie echo! Fijn hoor!

Afgelopen dagen erg beroert geweest. Heel misselijk en moe. Elke dag zo'n beetje rond half tien naar bed gegaan. Het gaat nu iets beter maar nog steeds erg misselijk. Tja, het hoort er eenmaal bij ;)
    Nu lekker genieten van m'n welverdiende weekend!
    Fijn weekend dames!

20. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Zo, druk weekend achter de rug. We hebben ons geheimpje met mijn ouders gedeeld. De reacties waren heel fijn! :D
    Klachten zijn er nog steeds... Ik eet me zo'n beetje scheel aan mandarijntjes, maar daardoor zijn mijn darmen nog meer van slag... Heb een nieuw zwangerschaps eet ding nodig! :p

Deel Deze Pagina