Jennifer balen dat jij je zo beroerd hebt gevoelt. Hopelijk blijf je je wat beter voelen! Rombely balen dat je schildklier niet goed functioneert. Heb je medicatie ervoor gekregen? Hier is mijn schildklier tijdens de bloedtest ook meegenomen. In het verleden heel veel problemen gehad. Maar nu al weer meer dan 3 jaar medicatie vrij. Gewoon voor de zekerheid. Wachten op de echo hier ook nog hoor. Maar ja vanaf 10 weken is het normaal eigenlijk hé. Ik werk nu 16 uur en dat blijf ik na de 2e ook gewoon werken. Zonnestraal hopelijk voel jij je ook snel beter! Heb nu geen last van maagzuur hoor. Meer van een vol gevoel. Nergens trek in. Hier begin ik weer moe te worden. Dus ik ga zo lekker weer achter de pc vandaan en heerlijk op het bankje liggen. Iedereen een heel fijn weekend gewenst!
♥ 2e kindje eind juni / begin juli ♥ Uitgerekende datums: Juni 27. Nieckske, 32 jaar, heeft al een dochter oktober 2005 27. Jennifer, 26 jaar, heeft al een zoon juli 2011 30. Kiera, 29 jaar, heeft al een zoon juli 2012 30. Chipje 25 jaar, heeft al een zoon 2010 Juli 1.Libra 30 jaar, heeft al een zoon 2009 2.Zonnestraal 36 jaar, heeft al een zoon november 2012 3.MG 26 jaar, heeft al een zoon augustus 2012 3.Sas27 30 jaar, heeft al een dochter 2012 4.Danielle 31 jaar, heeft al een zoon maart 2012 9.Rombely 32 jaar, heeft al een dochter 2011 Afspraken: 27 November Libra Intake Vk echo 30 November Zonnestraal Intake Vk 02 December Kiera 1e echo 03 December Danielle echo 05 December Zonnestraal 2e echo 12 December Jennifer 2e echo 17 December Rombely echo 17 December Sas27 2e echo
Spannend hoor Libra! Heel veel succes morgen! Hoop dat je een mooi beebje te zien krijgt. Hier ook erg moe. Lig nu al weer iedere middag op bed. Zodat ik s'avonds niet geheel een wrak ben. Gelukkig slaapt zoonlief ook lekker in de middag. Maakt slaapjes van zo'n 2,5 a 3 uur.
Dames, hoe gaat het met jullie? Hier ook moe moe moe! Bleeeeehhhhhhh! Ik word net wakker maar heb nu al geen kracht om op te staan...
moe, misselijk, moe, overprikkeld en moe! maar wel een hele gave echo gehad. Dat maakt een boel goed.
Hier gaat het wel oke. moe en misselijk. Maar heb nu sinds 2 dagen zo,n onzeker gevoel of het kindje nog wel leeft. erg vervelend gevoel. Ik moet nu ruim 2 weken wachten op de echo. Hopelijk is dit even een periode . Het is rustig hier
Hoi dames, Aangezien dit nog geen over vol topic is, zou ik me hier mogen aansluiten? Ben 28 juni (vermoeden we tot nu toe, donderdag termijn echo) uitgerekend van ons tweede kindje
Hallo Dames, Ik heb een tijdje niet geschreven maar wel op het werk soms ff snel bijgelezen. Ben namelijk gewoon stik kapot! Ik moet de vroege diensten draaien op het werk en dat betekent om 05:00 uur op en als je dan s'nachts heel onrustig slaapt nou dan weet je het wel. Daarbij is het hartstikke druk op het werk en willen ze ook nog steeds zoveel werk met zo weinig mensen doen. Zijn er meer dames die last hebben dat ze heel onrustig slapen s'nachts? Eens kijken wat ik verder nog voor een nieuws heb. We hebben met 8 weken en 6 dagen weer een echo gehad bij de vlos waar we ook het hartje mochten horen, echt heel speciaal,mijn moeder was ook mee en die had dit nog nooit meegemaakt omdat in haar tijd geen echo's werden gedaan tenzij ze dachten dat er iets mis was en bij mijn dochter woonde ik in België en is ze ook niet mee kunnen gaan. Ze vond het toch allemaal prachtig en wonderbaarlijk. Ze heeft altijd geroepen dat ze geen kleinkinderen meer wilde maar dat is ze volgens mij helemaal vergeten want ze heeft het nergens anders meer over. Volgende week maandag hebben we de 12 weken echo, ook al ben ik dan pas 11 weken en 3 dagen. 2 dagen erna op de woensdag krijg ik de combinatietest op het ziekenhuis,kost 150 maar dat vind ik het wel waard.In België was dit gewoon standaard en werd dit vergoed ongeacht de leeftijd. De 21 ste december ben ik 13 weken en 1 dag en dan gaan we naar Echobaby in Lommel voor de geslachtsbepaling. Daar hebben ze de nieuwste apparatuur en kunnen ze dus al met 13 weken het geslacht zien. Ja ik weet het ik ben heel erg ongeduldig maar ik wil gewoon gaan shoppen haha. Nou verder hoop ik dat het met jullie ook allemaal goed gaat en dat de kwaaltjes al langzaam af beginnen te nemen,volgens mijn Vlos ligt de hormonen piek op 10 weken en dan gaat het langzaam omlaag. Dus voor degene die nog erg veel last hebben van de hormonen,nog heel even op de tandjes bijten.
hormonen gaat nog niet omlaag hoor... Het vlakt af zodat je er aan kan wennen. Dus klachten nemen wel af. das maar goed ook. Anders zou ik dit geen 9mnd trekken...
Hoi dames! Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie! Met mij gaat het een stuk beter dan de eerste weken. Af en toe nog misselijk maar gelukkig niet meer continue! Wel erg moe maar goed!vind niet dat ik mag klagen. Volgende week tweede echo en bloedprikken voor de combinatietest en twee weken later de uitslag. Ben benieuwd!
Hoi Dames, Ben ik ook weer. Van het weekend was ik erg verrot geweest. Druk met sint inkopen en ook nog eens diarree. Vrijdagavond zag ik even de wereld draaien dus gelijk even op de bank gaan leggen en een glas water van manlief gekregen. Daarna ging het weer. Vandaag de termijnecho gehad! Wonderlijk blijft het hoor! Vergeleken met onze zoon is dit een rustig kindje. Lag lekker rustig af en toe zag je armpjes en beentjes heen en weer bewegen. Onze zoon bewoog er toen flink op los en lag echt te fladderen. Er is wel een cyste ontdekt in mijn eierstok. Waar mijn ei uit is gesprongen. Dat gele blaasje wat achterblijft. Ze ging het even doorbellen naar de verloskundige. Ik hoefde me er in ieder geval niet al te veel zorgen over te maken. Uitgerekende datum is een dag vervroegd. Ik had het zelf wel uitgerekend via de eisprong. Maar ja je gaat meestal uit van je menstruatie. De vlos had me trouwens op 1 juli staan. Het is nu dus 29 juni. Dreamer welkom hier! Gezellig!! Libra fijn dat je een gave echo gehad hebt! Nieckske heel begrijpelijk hoor! Zet jezelf eerst op de eerste plaats. Ik heb de afgelopen nachten ook onrustig geslapen. Misschien omdat de echo eraan kwam. Dat weekje voor de echo vliegt zo voorbij! Vond ik in ieder geval wel! Kort daarna al de geslachtsbepaling. Hier twijfel ik nog of ik het wel of niet wil weten.
♥ 2e kindje eind juni / begin juli ♥ Uitgerekende datums: Juni 27. Nieckske, 32 jaar, heeft al een dochter oktober 2005 27. Jennifer, 26 jaar, heeft al een zoon juli 2011 28. Dreamer, 24 jaar, heeft al een dochter 2012 29. Kiera, 29 jaar, heeft al een zoon juli 2012 30. Chipje 25 jaar, heeft al een zoon 2010 Juli 1.Libra 30 jaar, heeft al een zoon 2009 2.Zonnestraal 36 jaar, heeft al een zoon november 2012 3.MG 26 jaar, heeft al een zoon augustus 2012 3.Sas27 30 jaar, heeft al een dochter 2012 4.Danielle 31 jaar, heeft al een zoon maart 2012 9.Rombely 32 jaar, heeft al een dochter 2011 Afspraken: 03 December Danielle echo 05 December Zonnestraal 2e echo 09 December Nieckske termijn echo 12 December Jennifer 2e echo 17 December Rombely echo 17 December Sas27 2e echo
hoi meiden, Ik lees mee hoor!via de mail krijg ik berichtje en dan lees ik het maar echt tijd om te reageren heb ik gewoon nog niet.. ik maak werkdagen van 10 uur.dus mn dag is zo weer voorbij en rond 21u gaan mn lampjes echt uit..ben zo moe!en over de misselijkheid maar niet te spreken!Vreselijk!zo anders dan bij Senn, mn eerste zwschap..Was alleen sochtends eventjes..wat eten en mn dagen liepen vlekkenloos maar nu?verschoon op t werk geen kinderen meer...de olvaritpotjes lucht moet ik van spugen gisteren ook al!voel me zo schuldig soms tegenover collega's.. hoewel ze t wel begrijpen natuurlijk en dr begrip voor hebben..maar leuk is anders.. Vandaag een dagje vrij dus lekker niks doen beetje ZPén en fb en geen gekke dingen..buiten is het koud zo te zien door mn raam maar het zonnetje schijnt dan wel weer heerlijk @dreamer welkom hier! Lfs
♥ 2e kindje eind juni / begin juli ♥ Uitgerekende datums: Juni 27. Nieckske, 32 jaar, heeft al een dochter oktober 2005 27. Jennifer, 26 jaar, heeft al een zoon juli 2011 28. Dreamer, 24 jaar, heeft al een dochter 2012 29. Kiera, 29 jaar, heeft al een zoon juli 2012 30. Chipje 25 jaar, heeft al een zoon 2010 Juli 1.Libra 30 jaar, heeft al een zoon 2009 2.Zonnestraal 36 jaar, heeft al een zoon november 2012 3.MG 26 jaar, heeft al een zoon augustus 2012 3.Sas27 30 jaar, heeft al een dochter 2012 4.Danielle 31 jaar, heeft al een zoon maart 2012 9.Rombely 32 jaar, heeft al een dochter 2011 Afspraken: 03 December Danielle echo 05 December Zonnestraal 2e echo 10 December Sas27 Intake + echo vk 09 December Nieckske termijn echo 12 December Jennifer 2e echo 17 December Rombely echo 17 December Sas27 3e echo zkh
Mag ik ook nog mee komen kletsen? ben dan wel pas 14 juli van de 2e uitgerkend. Maar vind het zo druk in het andere topic. Groetjes coltje