Nee hoor Coltje natuurlijk mag je mee komen kletsen! Welkom! Het enige nadeel is dat je waarschijnlijk als laatste gaat bevallen. Ach ja. Wat maakt dat uit he.
♥ 2e kindje eind juni / begin juli ♥ Uitgerekende datums: Juni 27. Nieckske, 32 jaar, heeft al een dochter oktober 2005 27. Jennifer, 26 jaar, heeft al een zoon juli 2011 28. Dreamer, 24 jaar, heeft al een dochter 2012 29. Kiera, 29 jaar, heeft al een zoon juli 2012 30. Chipje 25 jaar, heeft al een zoon 2010 Juli 1.Libra 30 jaar, heeft al een zoon 2009 2.Zonnestraal 36 jaar, heeft al een zoon november 2012 3.MG 26 jaar, heeft al een zoon augustus 2012 3.Sas27 30 jaar, heeft al een dochter 2012 4.Danielle 31 jaar, heeft al een zoon maart 2012 9.Rombely 32 jaar, heeft al een dochter 2011 9.Coltje ?? jaar, heeft al een ??? Afspraken: 03 December Danielle echo 05 December Zonnestraal 2e echo 10 December Sas27 Intake + echo vk 09 December Nieckske termijn echo 12 December Jennifer 2e echo ~ 13 December Missguit termijnecho 17 December Rombely echo 17 December Sas27 3e echo zkh
Sas bedankt voor het zelf bewerken van je afspraken! MG heb je afspraak erbij gezet. Ik snap best dat je het druk hebt hoor. Privé gaat voor het forum he. December is daarbij ook weer een drukke tijd. Ook ik merk het hier. De hele dag misselijk is niet fijn. Hier heb ik er ook regelmatig last van. Maar dat had ik bij de 1e ook. Ik weet dat het ook weer over gaat. Ze zeggen dat de 10e week het ergste is kwa hormonen. Dus daarna zal het langzaam af gaan nemen. Wel fijn dat je collega's dan je werkzaamheden even overnemen.
Geeft niks iemand moet de hekkensluiter zijn toch. Ik zal even wat meer vertellen. Ik 26 jaar, wordt 27 in januari. En mijn eerste kindje een jongetje is geboren in augustus 2012. Dus rond de bevalling is hij bijna 2. Ik heb afgelopen maandag de 1e echo gehad, en die zag er goed uit, er was een kloppend hartje te zien. Nu 2 januari de 12 weken echo.
♥ 2e kindje eind juni / begin juli ♥ Uitgerekende datums: Juni 27. Nieckske, 32 jaar, heeft al een dochter oktober 2005 27. Jennifer, 26 jaar, heeft al een zoon juli 2011 28. Dreamer, 24 jaar, heeft al een dochter 2012 29. Kiera, 29 jaar, heeft al een zoon juli 2012 30. Chipje 25 jaar, heeft al een zoon 2010 Juli 01. Libra 30 jaar, heeft al een zoon 2009 02. Zonnestraal 36 jaar, heeft al een zoon november 2012 03. MG 26 jaar, heeft al een zoon augustus 2012 03. Sas27 30 jaar, heeft al een dochter 2012 04. Danielle 31 jaar, heeft al een zoon maart 2012 09. Rombely 32 jaar, heeft al een dochter 2011 14. Coltje 26 jaar, heeft al een zoon augustus 2012 Afspraken: 03 December Danielle echo 05 December Zonnestraal 2e echo 10 December Sas27 Intake + echo vk 09 December Nieckske termijn echo 12 December Jennifer 2e echo ~ 13 December Missguit termijnecho 17 December Rombely echo 17 December Sas27 3e echo zkh 02 Januari Coltje termijn echo
Coltje ik heb het op de lijst aangepast. Fijn dat je eerste echo goed was! Hier druk met de laatste Sint kado's. Ben nu echt bijna klaar! Dan nog ff gedicht in elkaar flansen, maar dat heb ik meestal zo gedaan.
kan iemand mijn uitgerekende datum op 28-6 zetten?. Gaat even niet goed hier. Nu al weer BI symptomen.
Zonnestraal hoe was je echo gisteren? Iedereen een leuke Sinterklaas gehad? Wij hebben het niet echt gevierd, snapt ze niks van Ze heeft natuurlijk wel cadeautjes gehad
hoi hoi, wij gaan sinterklaas morgen vieren bij mn schoonouders..Ach Senn snapt er nog niks van.. We laten een catering komen..lekkere hapjes en gewoon gezellig samenzijn, heerlijk kan ik ook van genieten. Nog wel steeds erg misselijk hier...wat een lichaam wel niet met je kan doen haha... Fijne dag/weekend meiden! X
Jaaaaaaaaaaaaa een mooie echo en frummel goed gegroeid! Kzal zo ff fotootje uploaden . Libra, och meis das echt niet leuk! Had je dat bij de 1e ook? Missguit, hopelijk zakt de misselijkheid snel! Voor de lijst: heb 16 dec de 12wk echo. Dames die nog Sinterklaas gaan vieren, heel veel plezier!!!
Fijn dat de echo goed was zonnestraal, altijd weer leuk om het kleintje in je buik te zien. Libra sterkte met je bi klachten, hier had ik er al voordat ik de test deed er last van, waardoor ik eigenlijk zonder de test al wist dat ik zwanger was. Bij mijn zoontje kreeg ik er pas rond 20 weken last van. Gelukkig heb ik het voornamelijk avonds. Iedereen alvast een fijn weekend toegewenst.
♥ 2e kindje eind juni / begin juli ♥ Uitgerekende datums: Juni 27. Nieckske, 32 jaar, heeft al een dochter oktober 2005 27. Jennifer, 26 jaar, heeft al een zoon juli 2011 28. Dreamer, 24 jaar, heeft al een dochter 2012 28. Libra 30 jaar, heeft al een zoon 2009 29. Kiera, 29 jaar, heeft al een zoon juli 2012 30. Chipje 25 jaar, heeft al een zoon 2010 Juli 02. Zonnestraal 36 jaar, heeft al een zoon november 2012 03. MG 26 jaar, heeft al een zoon augustus 2012 03. Sas27 30 jaar, heeft al een dochter 2012 04. Danielle 31 jaar, heeft al een zoon maart 2012 09. Rombely 32 jaar, heeft al een dochter 2011 14. Coltje 26 jaar, heeft al een zoon augustus 2012 Afspraken: 10 December Sas27 Intake + echo vk 09 December Nieckske termijn echo 12 December Jennifer 2e echo 13 December Missguit termijnecho 16 December Zonnestraal termijn echo 17 December Rombely echo 17 December Sas27 3e echo zkh 02 Januari Coltje termijn echo
zonnestraal; mooie echofoto's hoor blijft zo bijzonder dat er gewoon een babytje in je blijft groeien hé @coltje;jij voelt je verder ook goed? S ligt lekker te slapen..zelf druk bezig met de was..pff nog 2 wassen en dan is t klaar.. manlief is boodschappen aan het doen.. vanmiddag nog Sintcadeautje voor S halen en dan vanmiddag naar schoonouders om het daar te vieren..we blijven er mooi slapen dan hoeven we S ook niet uit bed te plukken..vind ik ook zo zielig..slaapt ie lekker kan hij dr weer uit.. Jullie allemaal al Sinterklaas gevierd? Fijne dag allemaal!
zonnestraal mooie echo! fijn dat alles weer goed was! Hier een weekendje weg geweest met mijn man was erg fijn. maar heerlijk om weer bij mijn kleine meisje te zijn, die mis je toch wel morgen de echo, ben zo benieuwd weer fijne avond
vandaag een prachtig bewegend kindje mogen zien op de echo, en het hartje kunnen luisteren. wat een mooi wonder! Mijn uitgerekende datum is veranderd wil iemand dat aanpassen??? 01-07-2014 en nieuwe afspraak 8 jan controle
@missguit ik voel me wel redelijk, wel last van bekken instabiliteit en misselijkheid, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. @sas27 fijn dat je kleintje zo lekker beweeglijk was en je het hartje hebt gehoord, is toch altijd weer een gerustelling. Hier gaat alles gewoon zijn gangetje, van het weekend de kerstboom gezet, geeft altijd weer een leuk sfeertje..
Pff wat een drukke afgelopen week. Moet zeggen ben er aardig van pad door. Erg moe geen fut. Vandaar mijn late reactie. Libra balen dat je bi klachten hebt! Hopelijk krijg je er niet al te veel last van! Zonnestraal prachtige echo! Sas fijn dat jij ook en mooie echo hebt gehad! Ook al 2 dagen naar voren geschoven lekker! Coltje balen dat jij ook bi klachten hebt! Fijn dat het verder goed gaat ondanks misselijkheid. Daar heb ik soms ook last van. Hier staat ook een boom in huis. Vindt het altijd erg gezellig en gelukkig blijft zoonlief eraf!