nee ik voelde alleen een hele plons water uit me vagina komen en een beetje op me benen want lag op een bevallings bed.... En ze doend at met een soort naald als ik me niet vergis.... Hier heb ik trouwens last van heftige weeen ze komen nog niet regelmatig maar ze zijn zo heftig en pijnlijk dat de tranen over me wangen glijden dus hopelijk gaan ze snel in regelmaat veranderen....
Succes samantha! Hier bei beide spontaan mn vliezen gebroken.... Dat voelt dan alsof er iets knapt en dan loop het vruchtwater eruit. De eerste keer was dat toen ik mn bed in wilde klimmen... Had het hele bed vruchtwaterproof gemaakt helaas de nieuwe laminaatvloer niet... En de tweede keer liet ik de hele ziekenhuisvloer onderlopen
dank je wel ze komen om de 10 min nu en blijven 2 min aanhouden somige houden 3 min aan...en me gezicht zit helemaal onder de mascara maar dat haal ik er zo allemaal goed vanaf als ik een poging tot slapen ga proberen... Heb me ouders alwel vast gebeld om te vertellen dat het aardig aan het rommelen is dus die houden de tel naarst de bed ivm als ik na het ziekenhuis moet dat me moeder na me huis komt en dan blijf ze in me huis slapen voor me zoontje want stel dat het om 2 uur iets gebeurd gaan we niet met ons zoontje over straat lopen om hem ff afteleveren(das wel balen als je geen auto meer heb) maar alles is goed geregeld dus maak me daar niet druk om hihihih
Weet wel hoe het voelt als ze spontaan breken (bij me dochter) maar vroeg het me af wat je precies voelt als ze gebroken worden door derde Succes Samantha
hier nog steeds thuis weeen blijven aan houden en komen om de 7 a 10 min elke keer.... Nu hebben we gekeken me vriend en ik en dit hadden we bij onze zoon ook tot ik weeen opwekkers kreeg dus we gaan straks ff ziekenhuis bellen en kijken wat er gedaan kan worden of wat we het beste kunnen doen... want vanaf half 9 gister aaf tot nu pffff
nu hebben we al meer als een uur om de 5 min weeen en mag na het ziekenhuis we wachten ff op me ouders want die komen nu me zoontje ophalen en dan op na het ziekenhuis....
Spannend Samantha! Je zal nu wel ongeveer aan het bevallen zijn, vermoed ik zo.. @gooischemamma..nee hoor, het breken van de vliezen door de vk doet geen zeer. Ook hier voel je gewoon een knapje, waarna het vruchtwater wegstroomt. Ze doen het inderdaad met een soort van naald met haakje eraan. Wel worden hierna de weeeen een behoorlijk stuk heftiger..ik weet niet precies of dat bij het natuurlijk breken van de vliezen ook zo is (volgens mij niet, omdat weeen dan zelfs een hele tijd op zich kunnen laten wachten). Groetjes!
Er is nog geen beeb bij Samantha wel heeft ze een mooie foto van dr eigen op facebook staan: stoned van de pijnstilling! Kortom live verslag op facebook
wahahaha live verslag op fb hahaha. Nou Samant met alle tegenslagen nu dan toch wel je beeb mag ik hopen
Geen idee, ik liep bij de tweede 9 dagen overtijd. Op de 8e dag had ik nog een controle en toen heeft ze gekeken of ik gestript kon worden. Dat kon niet, ik had wel een klein beetje ontsluiting, ca 1 cm, maar alles was verder nog totaal niet klaar voor de bevalling. 24 uur later begonnen de weeën en had ik 3 cm ontsluiting toen de verloskundige kwam. Ruim 1 uur later werd zoon 2 geboren, dus dat ging toen wel vlot.
Oh jongens, ik ben weer eens grandioos mosterd na de maaltijd. Samantha, je zult langzamerhand wel 'verlost' zijn, ik hoop voor je dat alles goed en vlot is verlopen verder en dat jullie nu lekker aan het genieten zijn van je kindje!
Hoi, ik ben ook zwanger van 2e en VK heeft mij vorige week gestript en gezegd dat ik ook ruim 1 cm ontsluiting heb! Zijn dat niet gewoon die vingers wat ze erin duwen? Want nu ruim een week later, nog steeds niets gebeurd! Wel vaker harde buiken, maar zet niet door! Ik heb nu 2 behandelingen acupunctuur geprobeerd, wie weet dat dat helpt? Succes! groetjes Claire
sorry dames i was deze topic ff vergeten... IK ben bevallen ondertussen 10-10-2012 om 22:55 is onze zoon sylvano geboren 2840 gram en 49 cm lang... bevalling heeft 12 uur en 40 min geduurt waarvan ik maar 3 persweeen had en hij was eruit... En idd life verslag via fb hahahaha ik verveelde me zo dood in de verloskamers en had echt niet te doen en onder de weeen door zat ik heerlijk op facebook hihihihi... alleen had onze zoon glucose te kort en werd om 6 uur smorgens aan het infus geleg... vrijdags om 1 uur zijn we beide na huis gegaan... en wij maken het heel erg goed...