Hoe kleine baby in bondolino?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sidmick, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Ik heb een draagzak van Bondolino. Nu wil ik mijn mannetje erin dragen maar volgens mij is hij nog te klein om zijn beentjes gespreid te houden. Maar hou doe ik em er dan wel in? Ik krijg zijn benen niet goed. Op internet kan ik ook nergens voorbeelden vinden van hele kleintjes

2. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ik heb wel een foto voor je...
    Hier was Julian een week of 4, bij mijn man in de bondolino!
    Wij deden hem zeg maar staand in de zak, en dan zijn billetjes laten zakken, net alsof hij een beetje gehurkt in de zak zit, wij noemden het de 'nep-kikkerhouding'...
    Zijn knietjes zaten hoger dan zijn billen, een goede houding voor zo'n kleintje!
    Als het goed is zit er bij de bondolino ook een boekje waarin verschillende houdingen staan...

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wij hadden onze dochter ook als een kikkertje in de Bondolino, vanaf een weekje of 6. Ze vond het heerlijk!

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Breek heel even in met een klein vraagje! Als ik die fotos zie krijg ik altijd het idee dat ze er aan de zeikant zo uit kunnen kukelen, klopt dit?

5. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Is hier iig nog nooit gebeurd en hij zat er toch al vanaf vrij jong in... ;)
    De rug wordt natuurlijk vrij strak ondersteund door het rugpand van de bondolino door het aantrekken van de banden, het hoofdje komt daar net bovenuit, wat weer ondersteund wordt met een soort nekrol (zo noem ik het maar even) die je ook kan gebruiken als regen/windkapje...
    Ze hangen natuurlijk op hun kontje en met de knietjes gespreid tegen je aan, dus vrij stabiel...

Nou hebben wij ook wel echt een aapje, wat je vastgrijpt en niet meer loslaat (tenzij hij in slaap valt) maar ook in het boekje staat dat het vanaf de geboorte veilig is, dus ik neem aan dat het wel goed zit...

Deel Deze Pagina