2e kindje ervaringen gevraagd!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liaannee, 14 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Mijn kindjed schelen 2,5 jaar. De jongste is nu ruim een maand. Tot nu toe valt het me ontzettend mee eigenlijk. Ik was op het ergste voorbereid... huilbaby, jaloerse peuter, gesloopt door de slapeloosheid. Maar het is juist het tegenovergestelde: tevreden baby en heel lieve behulpzame peuter. Alleen de vermoeidheid is soms zwaar, maar doordat ik wist dat dit komen zou valt het ergens ook wel mee.

2. Babsien

Babsien Niet meer actief

Ik lees even mee! Ik heb alweer een tijdje kriebels voor een tweede maar mijn verstand zegt nog even te wachten, vooral ook omdat we straks gaan verhuizen (in mei, huis wordt nog gebouwd) en ik niet met n dikke buik wil verhuizen. Al weet je natuurlijk nooit hoe lang t duurt voor het raak is... Mijn zoontje is nu 13.5 maand. Ik zie veel voordelen van twee kindjes redelijk snel achter elkaar maar ben ook bang dat ik het over haast. Wij willen max twee kindjes dus als dit mijn laatste zwangerschap is wil ik er ten volste van genieten..

3. Liaannee

Liaannee Lid

17 jul 2014
    35
    0
    6
    Is goed hoor:) ja wij ook 2 kindjes dus idd laatste zwangerschap dan daar moet je 100% van genieten idd
    Mijn gevoel zegt nog even wachten tot dat ze wat ouder is.
    Zodat ze wat meer zelfstandig is en haar driftbuien minder worden en dat ze bepaalde dingen kan begrijpen.
    Ik ben bang dat als ik iets korter er tussen laat mezelf het moeilijk ga maken en dat wil ik dus niet.
    Hoop dat je ook een goede keuze kan maken hierin

Deel Deze Pagina