Naar buiten...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Happygirl86, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Wat was jullie eerste wandeling en na hoeveel dagen?

Ik ben gisteren heel even naar een glasbak gelopen dichtbij op de parkeerplaatsen hier bij de flat. Dat ging erg goed.

het dorp is bij ons 10/15 minuten lopen heb ik even opgezocht. Zou ik dat al kunnen? Ik kan toch in het dorp even ergens zitten en wat drinken voordat ik terugga. Ik hoef niet continue door te lopen.

Ik ga dan wel met een vriendin vanmiddag en ik zit nu op de 9e dag na de bevalling met een knip (waar ik niet zoveel last meer van heb)

Mijn vraag is kan dit al? Of raden jullie aan toch even te wachten. Ik wil eigenlijk zo graag even naar het dorp (kruidvat ;) ) haha!

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    ik ging met zo'n 5 dagen, maar heb geen knip gehad (wel hechtingen). Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je jezelf goed voelt. Misschien even aan de vk vragen?

3. kiddie

kiddie Niet meer actief

Ik ging de zesde dag naar de apotheek naast ons. Man man wat zweette ik. Daarna een kleine wandeling op dag 14 ofzo. Ging niet zo vlot bij mij, vond het moeilijk. Zweten, duizelig, moe..

En vlotte bevalling gehad.

4. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ben op dag 3 samen met mijn man en de hondjes een wandeling gaan maken. Ging goed, ik denk dat we een uurtje gewandeld hebben (wel ontzettend langzaam gelopen :D)

Hier ook bevallen met knip en dus hechtingen, maar ik heb nergens last van gehad.

Wel vond ik het fijn om zelf achter de kinderwagen te lopen zodat ik steun had.
    En als het niet meer gaat, even rusten, of even ergens wat gaan drinken.

Fijne middag!

5. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Je moet jezelf natuurlijk niet overschatten, maar als jij denkt dat je dat kunt gewoon lekker doen. Als je onderweg even ergens kunt zitten als het nodig is is het goed toch? Ik ging ook op dag 5 mijn andere kindjes uit school halen en de week erna lekker naar het dorp.
    Wel goed op jezelf letten he!!

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik ben na 8 dagen even naar de supermarkt gegaan en met 11 dagen naar de stad. Had daar 3 uurtjes rondgelopen.. Ging super! Alleen wel moe daarna;)
    Heb ook een knip gehad.. Totaal geen last van gehad:D
    Ik zou gewoon doen waar je je goed bij voelt meis! En zeker als je ergens kan gaan zitten..

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Zo ben weer terug en het is gelukt :D denk dat dit precies genoeg was. Voel me benen wel een beetje, maar ja wat wil je na 8 dagen stil zitten in een flat ;)

Ben blij dat we even buiten zijn geweest en mijn ventje vond het ook heerlijk, die heeft alleen maar lekker geslapen.

We hebben even wat gedronken en daarna weer terug gewandeld. Bedankt voor de adviezen, ben blij dat ik het wel even heb gedaan!

8. Laperla26

Laperla26 Lid

9 mei 2010
    62
    0
    0
    Vestigingsmanager
    Rotterdam
    Helluw lady's

Hier ging ik na een week naar buiten maar had mezelf even lekker overschat.
    even boodschappen doen met partner en leunend op de kniderwagen.
    Zo daar kwam ik even van terug zweet aanval, pijn in me knip en doodop ook al die mensen blehhhhhhhh...haha
    Dus begonnen we eerst om de singel heen te lopen en daarna elke keer beetje meer erbij.
    Ook boodschappen liet ik eerst aan me partner over en eigenlijk nog steeds.
    Je moet heeeeel goed naar je lichaam luisteren gewoon gaan als je goed voel. wil je rusten pak een bankje dat buiten staat. gaat het niet dont give up morgen nog een dag.

Deel Deze Pagina