Meiden die ook in het buitenland wonen en/of buitenlandse partner?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amona, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hee meiden

Ik woon in Duitsland en mijn buitenlandse partner is eindelijk bij me - hoera!
    Er wordt nu dus officieler gestart voor een kleintje :D

Vroeg me af of er meer meiden zijn in het buitenland of met een buitenlandse partner.

Mocht het uiteindelijk, hopelijk, zo ver zijn, dan komen er toch weer net andere dingetjes bij kijken dan in Nederland.

2. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hey geen ervaring mee.. maar woont je partner ook in duitsland dan? en wat voor dingetjes zijn er anders als hier in NL dan? suc6!!

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Jep, m'n man woont nu bij me.
    Eerder deden we al niet aan voorbehoedsmiddelen, maar zagen we elkaar zo 3/4 maanden niet, dus voor zover ik weet, hebben we altijd mijn ei misgelopen ;)

Geen idee wat er allemaal anders gaat zijn ;) Verloskundigen, Frauenarzt... bevalling in ZH of mutterhaus, geen idee nog hoe het hier allemaal zit.

Leek me gewoon gezellig om een groepje meiden te vinden die ook net beginnen, en gezien er zoveel clubjes zijn, dacht ik het toe te spitsen op buitenland of buitenlandse partner... in mijn geval beide ;)

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hoihoi,

Wij wonen ook in duitsland en er is bij Algemene clubs ook een clubje van Mama's wonend in Duitsland.
    Je kunt altijd meekletsen daar, er zitten dames met wat oudere kinderen, maar ok dames die pas net zijn bevallen of zwanger zijn.

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Thanks Hopmarjanneke!

Had het topic tijden geleden eens gezien inderdaad, dacht dat het uitgestorven was hihi, zal hem vanavond of in het weekend weer eens opzoeken ;)

Deel Deze Pagina