hoi meiden , ben nu van november gestopt met de pil ( 7 maanden dus) en van de week kwam mijn vriend met twijfels af, hij twijfelt ineens of hij zich er al wel klaar voor voelt , of het niet nog wat vroeg is , goh ik voel me zo ongelukkig nu , ik voel mij er al zooooooooooo lang klaar voor en nu wil hij niet meer . wat moet ik nu doen, dit is toch iets waar je met twee moet achter staan , en ik wil niet terug aan de pil , want ontpillen heeft bij mij wel even geduurd ! wat nu ?
hoi melanietje, Wat vervelend voor je meid. Wat geeft hij als reden aan behalve dat hij er nog niet klaar voor is?
hij denkt dat we het financieel allemaal niet gaan aankunnen , omdat we ook net een huis gekocht hebben en alles verbouwd hebben, maar we wonen hier nu al van in oktober en we krijgen maandelijks al onze rekeningen betaald zonder enkel probleem en ook hij is in januari zelfstandige geworden dus ook veel minder thuis (eigenlijk bijna nooit) en hij denkt dat ik dat niet ga kunnen verdragen als we dan een kindje hebben dat ik hem dan ga verwijten dat hij er nooit is voor dat kindje. tja ...
hoi melanietje, ik zou toch nog eens goed met je vriend praten het is inderdaad een keuze waar je samen achter moet staan maar het is echt lullig dat hij zijn beslissing nu ineens intrekt en gaat twijfelen, vooral omdat je nu al 7 maanden bezig bent en de hoop word alleen maar groter. zeg hem wat je voelt en probeer er samen uit te komen. Praten is de beste oplossing. heel veel sterkte meid kan me voorstellen dat je je echt k*t voelt..... knuf tamara
ja ga ik straks nog maar eens doen, maar ik wil hem ook niets opdringen , want zou ook men relatie niet op het spel willen zetten. waarom is hij toch altijd zo onzeker over alles!
ik zou er gewoon over praten hoor meid. maar ga niet elke dag aan zijn hoofd zeuren, daar schiet je ook weinig mee op
veel succes nog bij jullie! en hopelijk is het snel raak bij jullie ! zal bij ons alles maar zen gangetje laten gaan en hopelijk draait die snel bij! ge zeker niet te hard aan zen kop zeuren , want dat haalt toch niets uit! toch bedankt!
succes meid, kom af en toe eens kijken bij de topic net gestopt met de pil--> bij topic zwanger worden. allemaal leuke meiden onder elkaar!
mijn vriend wist dat ik heel vroeg met kinderen wilde beginne en hij wilde toen nog wachten. toen we 4 jaar samen waren hebben we besloten om met de pil te stoppen. nu 1,5 jaar verder (en een mk) ben ik gelukkig zwanger en me vriend is er ook dolgelukkig mee. ikzelf ben 21 en me vriend 25. Ook hij was bang dat we het financieel niet gingen redden en daarom hebben we alles op papier gezet. wat we dan nog verdienen en wat hij dus moet missen als we een kindje zouden hebben. Toen we dit gedaan hadden merkte hij dat we veel moesten opgeven maar ook dat we er veel voor terug krijgen. nu ben ik al op de helft en me vriend begint nu wel te beseffe dat het zo gaat lukken.
hoi lovewinnie, dat kunnen we misschien ook eens doen alles eens op een rijtje zetten en op papier zetten! dat kan misschien helpen! ik zie het financieel wel helemaal zitten ik heb een loon van 1200 euro en ga 4 dagen in de week werken , en mijn vriend is zelfstandige in de bouw , aannemer dus. kan toch niets mis lopen , buiten natuurlijk dat ze failliet gaan , maar ze zitten al voor minstens 2 jaar volgeboekt! ik heb hier echt geen slecht oog op maar ja mijn ventje ziet niet alles zo rooskleurig als ik (spijtig genoeg) misschien ben ik wel een beetje te naïef!
ik ben op zondag , maandag en dinsdag thuis donderdag voormiddag ook thuis! voor de rest zou het naar men ouders kunnen en naar zijn ouders! dat valt nog te regelen
dat zou mooi zijn als je dat zo op zou kunnen lossen. mijn moeder werkt 40 uur en is gescheiden dus van haar kan ik niks verlangen. haar huur en rekeningen gaan ook door, mijn schoonvader heeft een tumor in zijn luchtpijp waardoor hij moeilijk lucht krijgt dus daar zou ik mijn kindje ook niet alleen bij willen laten. dus zou ik mijn hummel naar t kdv moeten brengen. zit te denken om max 20 uur te werken. Maandag van 9 tot 9 en dinsdag van 9 tot 5 ofzo. Maargoed, eerst zwanger raken