Hey meiden, Nou ik moet tot volgende week donderdag wachten en dan kan ik kijken of ik zwanger ben. Nou heb ik op de site die set van 3 midstream zwangerschaptesten besteld en nou las ik dat die testen zo gevoelig zijn dat ik al 4 dagen voor de exacte datum dat je pas kan testen het al kan. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of het geprobeert? Ben zo bang dat hij dan negatief is en bijv. die donderdag wel positief. Maar ben zo ongeduldig haha ga op van de zenuwen. Wat is jullie advies hierop? xxx
Als je een beetje rondkijkt op dit forum zie je dat er genoeg meiden zijn die enkele dagen voor de NOD (licht) positief getest hebben en daarna toch gewoon ongi worden......ook ik heb dat al meegemaakt. Ik kom zelf ook elke maand in de verleiding om het te doen (en doe het dan ook wel) , maar het is natuurlijk niet slim; er kan gewoon nog te veel fout gaan. Zoals ik ooit heb gelezen: als je dan test is het te vroeg om blij te zijn en ook te vroeg om verdrietig te zijn. Niet doen dus..... Succes! Gr. Joyce
nou meis ik zou het niet doen. Het kan zo zijn dat je namelijk wel bevrucht bent, maar dat het niet "heeft gepakt", met als resultaat dat je licht posi test en toch geen innestelling heb. En het andere kan ook, dat je denkt nega te testen en dat later wel genoeg hcg in je urine zit. Bij Jayda teste ik pas bij de 6e test posi, dit gezien vanaf mijn NOD en daarna heb ik iedere 2 á 3 dagen opnieuw getest. helaas maar waar , is het het beste gewoon te w88 tot je NOD.....
Ja het ziet er naar uit dat ik ff geduld moet hebben hahaha word nu al gek echt een ramp. Ben je vanavond @ home remember? Dan bel ik fftjes. xxx
Hey Dames, Ik heb ook de testen hier uit de webwinkel gekocht. Zondag (NOD) heb ik een test gedaan en ik dacht een streepje te zien maar 'k was niet zeker en heb er vandaag weer eentje gedaan. Er stond na een paar minuten een duidelijke streep maar die vervaagde na een kwartier weer en na een uur was die helemaal weg. Ben ik nu wel of niet zwanger : Echt om van te worden. Wat denken jullie. Groetjes Susanne
Hey meis, Welke testen waren dat dan want ze hebben 3 soorten hier op de site? Mag toch niet zomaar verdwijnen. Ik heb de mijne nog niet binnen komen morgen en ga het volgende week donderdag gebruiken dan is mijn NOD. Ik neem aan als het streepje duidelijk was dat het raak is meid, haal anders voor de zekerheid nog een test in de winkel ik had toen ik teste bij me zoontje die van trekpleister en daar staat nou nog het streepje op. gr. Nicole
Hallo Nicole (en anderen), Ik heb de midstream zwangerschapstesten gekocht. Ik heb vandaag weer nieuwe besteld dus ik hoop dat ze morgen binnen komen. Kan ik snel weer testen. Ik hoop dat het tweede streepje dan blijft staan. Nu zijn we ongeveer 5 maanden bezig dus dat is nog te overzien. Succes allemaal met testen ..............en nog eens testen..........en nog eens zoals dat bij mij gaat tenminste. Kinderen kosten al veel geld voordat ze gemaakt zijn. Maar dat heb ik er met alle liefde voor over. Hoop dat de testen, snel, van iedereen een (blijvend) positief resultaat hebben. Groetjes Susanne
Ja idd meid, noud it is mijn 1ste keer dan dat we het proberen en we zijn echt zenuwachtig. Zou wel heel mooi zijn als het raak is maja je weet nooit he ik durf het nog niet echt te hopen. O ik heb die testen ook besteld hoop maar dat ze het wel goed doen bij ons dan en het streepje niet verdwijnt dat zou ik wel zonde vinden. Ik ben eerlijk gezegd best zenuwachtig over hoe mijn ouders gaan reageren. Met mijn eerste is een heel verhaal aan vooraf gegaan en dat kwam pas goed toen hij geboren was. Maar ze zijn zo overbezorgd met me studie enzo. Ach ja probleem voor later maar he. Nou succes met de testen ! xxx