2e kindje laat lang op zich wachten

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Orchidee88, Mar 19, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Aaaah, kut!!! Hoe lang moet je door met utro voor er andere stappen worden ondernomen?

2. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Hier een dochter van 7 en in juli zijn wij 4 jaar bezig! Nu pas IUI, volgende ronde voor de derde keer!

3. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

Oct 27, 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Ahh nee baby dream 😣 ....wat een k gevoel weer he!!
    Weer een maand verder....mijn ongesteldheid is gelukkig net voorbij.
    Stop je mrt de utro voor deze maand?

4. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

Oct 27, 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Jeetje wenssinds2013...4 jaar! Heftig zeg.
    Hou je het nog een beetje vol?
    Wanneer start iui 3?

5. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

@ wenssinds wat een ellende zeg. Hoop dat IUI jullie snel een wonder mag gaan geven.

@Orchidee: fijn dat je menstruatie ernu op zit!

@kris waar zit jij nu in je cyclus?

Ik heb wel even gehuild maar daarna ging t wel weer. Gisteravond geen utro genomen en ben nu al zo goed als ongesteld! Dus wel blij dat we meteen door kunnen. Maandag maar een echo laten maken. Ben verder ook wat grieperig dus alles valt ff samen. Kreeg van een vriendin de tip om eventueel over te schakelen naar een vruchtbaarheidskliniek. Hebben zij eerder ook gedaan met goed resultaat. Hou het zeker in mn achterhoofd als het ziekenhuis moeilijk gaat doen. Maargoed ik krijg waarschijnlijk wel clomid bij weer een lange cyclus en bij een late/twijfelachtige eisprong. Deze maand dus weer cyclus analyse.

Fijn weekend!

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    @wenssinds, jeetje wat wordt jullie geduld getest zeg... vier jaar wachten, wat een ellende. Hopelijk gaat de volgende iui wel iets opleveren! Ging het bij jullie dochter ook moeizaam?

Ik zit nu 6 dpo. En werd gisteravond ineens niet goed op een feestje. Misselijk, duizelig, zweette me rot, lijkbleek. Mijn vriendin: zwanger! Haha, ja, zou mooi zijn... maar lijkt me nogal vroeg voor symptomen. Vandaag ook nog wat wankel.

Wij zitten ook bij een kliniek, vruchtbaarheidsbehandelingen vinden bij ons al niet meer plaats in de ziekenhuizen, dat hebben ze nu op een andere locatie.

7. Wenssinds2013

Nee dat is het grappige onze dochter kwam toen ik eigenlijk niet zwanger mocht raken als een verrassing! Dat vind ik nu natuurlijk extra bijzonder! Mijn cadeautje.

Nee, ik heb echt momenten dat ik denk waar ben ik mee bezig. Dit hele proces geeft toch veel verdriet en kopzorgen en daardoor geniet ik wel minder van alles wat ik al wel heb. Ook door de hormonen voel ik me soms een minder goede moeder dan ik zou kunnen zijn zeg maar. Vaak minder energie enzo.

Ik heb nu een ronde overgeslagen en zit op dag 8 dus na deze ronde IUI 3. Maar ik weet nog niet of ik hierna wel IVF wil.

Houden jullie het vol? Hebben jullie soms ook dat je het slopend vind?

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Dat is ook wel bijzonder zeg!

Ik ben er van overtuigd dat het nog wel komt, alleen dat het zo lang zou duren had ik ook niet verwacht. En het lijkt bij iedereen om je heen ook zo vreselijk makkelijk te gaan. Allemaal meteen zwanger. Dat vind ik soms wel even lastig.

Welke hormonen gebruik je nu? Ik mag aankomend ronde beginnen met menupor en pregnyl. Zie er wel tegenop.

9. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

Oct 27, 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    @babydream verdrietig moment is zo n negatieve test altijd he. Elke maand weeer.....hoe is het nu met je? Bij mij kwam de eisprong deze maand al op dag 13 ipv 18. Wss door de utro want dat heb ik nooit eerder gehad. Hopelijk deze maand weer!!

@kriss spannend het wachtbankje! Zou toch super zijn als het al symptomen zijn :) misschien de innesteling? Wanneer ga je testen?

@wenssinds ik vind het ook slopend hoor, je bent er toch constant mee bezig..ook al wil je dat niet. En vooral omdat je die kleine zo graag een brusje gunt, en dan iedereen om je heen zwanger. Idd heel moeilijk. Jij wacht dus tot je ongesteld wordt en dan begin je met de volgende iui?

Ik ga volgend weekend een weekend weg met mn vriend, hopelijk heb ik dan mijn eisprong ;)

10. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Haha, ja dat zou mooi zijn maar eigenlijk verwacht ik er niks meer van. Ga me nu weer dingen inbeelden, zoals zo vaak, en dan is het weer niks.

Goede timing!

11. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Dat inbeelden begint bij mij ook al weer....vandaag ongeveer 6dpo en ik vind er al weer van alles van haha.....

Nog even geduld...heb een lf van 14 dagen dus nog 10 dagen wachten :$

12. Wenssinds2013

Wel fijn Kris dat je daar van overtuigd bent. Hebben jullie dat allemaal? Ik niet meer namelijk. Dat is eigenlijk helemaal niet fijn.

Leuk he altijd die wachtbank 😜

13. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Haha Sandra, reteirritant is dat gewoon he. Ik ga d'r morgen al een test tegenaan gooien :D.

Nee, dat is helemaal niet fijn, wat rot zeg. Gewoon een gevoel of ben je bang dat er ergens iets niet goed zit?

14. Wenssinds2013

Nee ik ben onverklaarbaar minder vruchtbaar dus ze hebben niets gevonden. Denk dat ik dat gevoel gewoon heb omdat je er al zo lang mee bezig bent.... vertrouwen in mijn lichaam is weg. Ach we zien wel wat de toekomst brengt.

15. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

Oct 27, 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    En kriss nog getest?

Oh wenssinds....wat vervelend dat het onverklaarbaar is. En idd dan al zolang bezig, ik kan me voorstellen dat het vertrouwen dan weg gaat.

Meiden op het wachtbankje, spannend weer he!! Ik ga herl hard duimen voor jullie!

16. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Wit! Het was ook nog maar 10 dpo, maar bij onze eerste zag ik toen ook al iets haha, dus ik mag van mezelf op 10 beginnen :D. Morgen test ik weer.

17. Baby dream

Hoi dames,

@Wenssinds13; ik heb ook momenten dat ik het niet meer zie zitten. Maar als ik zie dat jij al zo'n 4 jaar bezig bent voor een 2e, mag ik niet klagen. Lijkt me helemaal heftig zeg..

@Kris; wat ontzettend k*t, een witte test. Altijd een domper, hopelijk toch nog positief. Ik zelf test eigenlijk niet meer vroeg, wel eens gedaan maar dan van die tuurstreepjes... en vind het zonde van het geld haha.. ook omdat ik nu elke maand wel moet testen omdat ik met utro niet uit mezelf ongesteld wordt.. dus ik test nu echt minstens 2 wk na ei zodat ik meteen zekerheid heb. Ik duim voor je morgen!

Meiden ik ben zo kriegel.. ik zit nu op dag 6 en bloed nog steeds helderrood met stolseltjes. Afgelopen dagen echt gebloed als een rund, elke dag pijnstillers moeten slikken, op cd 3 een inwendige echo gehad nou pffff wat een bloedbad. Ik menstrueer altijd vrij hevig maar met de utro lijkt het 10x zo erg! hebben jullie dat ook? Normaal op dag 6 wordt het wel bruin ofzo maar nu blijft het rood. Word er zo sacherijnig van. En ben ook nog beetje grieperig, bah. Morgen dagje werken en dan weekend. Krijg hier echt een humeur van om op te schieten:x

18. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Ja, hier is het ook veel heviger met de utro. Ik denk dat dit komt omdat er misschien meer bms is om af te breken omdat het langer duurt voor je ongesteld wordt? Hier normaal dus al na een dag of 7 en met utro pas na 14 dagen... Laatst 's nachts gewoon zwaaaaar doorgelekt, dat heb ik al geen 20 jaar meer gehad haha. Hopelijk houdt het snel op :(.

Ja, ik weet het... stomme testen. Maar ik heb ook weinig zin om te lang door te gaan met de utro als het toch niks is. Mijn laatste test is vaak op de ochtend van 13 dpo en dan stop ik met de utro. Blijf dan nog wel eigenwijs doortesten (heb wondfotesten, via z&k, scheelt weer in de kosten) maar dr is nooit wat te zien :x. En dan word ik op 15 dpo ongesteld en kunnen we weer door. Testjunkie :D

19. Baby dream

Heb je nog getest Kris??

Frappant he dat het er schijnbaar toch mee te maken heeft. Sinds vandaag eerst beetje lichtrood, daarna bruin en nu niks meer. Vandaag cd 7 dus mag ook wel! Hebben eindelijk weer kunnen 'knuffelen' na ruim een week vol bloedverlies, pfff. ;) :D Zat afgelopen week even in een dip en ik was ook niet de makkelijkste voor vriendlief, maar hij verraste me vandaag met een prachtige bos bloemen.. zo lief! Woensdag weer voor een echo. Ben benieuwd.

Fijn weekend dames!

20. Baby dream

Haha oh nog iets waar ik vandaag achter kwam.. ik heb waarschijnlijk op of rond Pasen mijn eisprong... Dus op naar een mooi Paas-eitje! :D:D

Share This Page