Haha, mooi een paasei . Hier helaas alleen maar negatieve testen. Dan wordt het spuiten helaas toch werkelijkheid .
Oh balen zeg! Ik ga hem nu maar gewoon uitzitten...maak mezelf alleen maar gek met al die testen......mijn gevoel zegt, niet raak....
@babydream bij mij was het de eerste x met utro wel heftig ook met stolsels, de tweede keer niet, heel weinig zelfs. Haha een paasei zou leuk zijn 😅 @kriss aahh balen ongesteld!! Rot altijd weer... @ sandra jeetje respect! Ik hou het nooit zolang uit. Spannend voor je. Ik hoop het zo voor je!! Hoe is het met de rest? Hier aan het w8en op de eisprong. Test begint licht positief te worden. Ik gok dat ie +- vrijdag springt, laat dus helaas.
Nou, weer een verloren maand....net eerste roze spotting gesignaleerd....zal morgen wel doorzetten...grrr... Vrijdag dus bloedprikken op 3e van mijn cyclus en dan volgende week donderdag afspraak bij de gyn voor uitslag van het bloedprikken (van 2 weken geleden en aankomende vrijdag).
Ja haha ik ga gewoon mooi m'n eigen paasei zoeken Hopelijk wordt het een bevrucht paasei... We hebben het nu al erg vaak heel gezellig, dus ook een vroeg ei zullen we niet missen. Morgen weer een follikelmeting...en verder lekker druk met van alles en nog wat. @ Sandra balen zeg! @ Orchidee hopelijk komt je ei er snel aan!! @ Kris.. dikke knuffel. Wat shit zeg. Nu dus beginnen met spuiten? Zijn je cycli erg lang?
He shit zeg Sandra :x. Suf is dat he, tegen beter weten in testen. Ik ben benieuwd of het mij gaat lukken om straks als de utro hopelijk echt niet meer nodig is te wachten.... . Wat trouwens ook ontzettend stom is, is dat mijn menstuaties steeds pijnlijker worden, net zoals vroeger voor ik aan de pil was. Ok, zo erg is het nog niet maar ik merk wel dat ik ineens weer krampen krijg, heb er gewoon een pcm voor genomen vanavond. Hoe laat is het bij jou Orchidee? Hier zijn ze nu de laatste maanden steeds normaal. Eisprong tussen cd 14-17, heel erg blij mee na een jaae geklooi met late eisprong, toen meestal rond cd 25. Goed bezig Baby Dream
@Sandra wat balen spotting, hopelijk betekent het iets goeds. Of heeft het al doorgezet? @babydream, daar gaan we natuurlijk voor. Een bevrucht paasei klinkt goed haha! @Kris wat vervelend dat je menstruatie pijnlijker wordt! Dat lijkt me erg vervelend, hoe zou dit kunnen? Over het algemeen is mijn eisprong rond dat 18 Vorige maand ineens dag 13. Nu had ik gisteren een positieve test jeej!! Mijn mannetje komt vanavond weer terug, hij is 3 dagen naar het buitenland geweest. Ben ik blij dat de test gisteren pas positief was, haha. Vanavond maar even gezellig maken
Even snel.. voor mijn doen een goede echo gehad. Links zit een follikel van 12,5 mm en baarmoederslijmvlies is 7mm. Zit nu op dag 12, meestal is alles dan nog rustig maar nu is er dus al iets aan het groeien. Moet zaterdag ochtend terugkomen en dan maakt de gyn zelf een echo. Maak me verder niet zo druk, een vroeg ei zal fijn zijn maar bij een laat ei krijg ik waarschijnlijk toch medicatie. Volgende week wordt ik besproken tijdens een overleg
What?! Op cd 15 al een knaller van een ovulatietest! Laatste keer dat ik dat had was ronde 3 haha.. Straks echo bij de gyn! Donderdag avond laat geklust, vanavond maar weer denk ik hihi!
Balen Sandra!! Aah babydream wat goed!! Mijne is donderdag gesprongen, op dag 18. Nu op het vervelende w8bankje.....zucht
Spannend orchidee!! Nou pff ik heb het ff gehuild. Wat is het zwanger worden toch een stressvol iets. Vanmorgen dus de knaller van een ovulatietest en echo met grote follikel. Volgens gyn aspringt ie dus vandaag of morgen. Dus ik was de hele dag al wat onrustig, ik dacht zal je zien dat zoontje niet wilt slapen ofzo. Waren ook dagje weggeweest... en ja hoor meneer was doodmoe maar uitgerekend vandaag niet willen slapen. Ik wilde sowieso vandaag vrijen omdat we gisteren ook niks hadden gedaan. Dus wilde eigenlijk zo snel mogelijk... En dan precies vandaag zit het dan weer tegen en wilt meneer niet slapen. Ik stond echt op kookpunt. Pffff! Gelukkig sliep hij eindelijk en hebben we het erg gezellig kunnen maken. Last van me schouders. Misschien morgen nog en dan mag ik lekker vroeg op het wachtbankje.
Nou ik duim voor je Baby Dream! Zul je altijd net zien....willen ze niet slapen, moet je er steeds uit....grrr....
Akelig ook, die druk er dan zo op he, tenminste zo ervaar ik dat dan wel. Ben je zelf al doodop, moet je alsnog weer sex hebben, want oh wee als je een kans mist... en om dan helemaal nog maar niet te spreken van de kids die er tussendoor komen en net die avond van slag zijn. Hopelijk is dit 'em Babydream! Stom dat het heeft doorgezet Sandra . Op naar de volgende ronde dan maar weer... Weer twee slopende weken zo Orchidee, bah. Hier ondertussen gestart met de menopur, dat spuiten blijft vervelend, hoewel het niet heel pijnlijk is. Blijft een drempel. Woensdag eerste echo om te kijken hoe ik er op reageer. Ben benieuwd.
Sandra sorry had er helemaal overheen gelezen. Wat rot dat het echt doorgezet heeft zeg! Kris succes met je echo woensdag! Wij hebben braaf het advies vd gyn opgevolgd en zaterdag en gisteren geklust. Ik neem aan dat ei nu wel weg is, ben allang de 48 uur voorbij sinds mn posi ovulatietest. Vanavond hoeft lijkt me toch niet meer?? Morgenochtend nog een laatste echo om zeker te weten dat ie weg is. En dan maar weer wachten... gisteravond weer begonnen met de Utro.