Hi meiden, Hoe is het hier? Ik was het forum even kwijt, maar gelukkig heb ik het weer gevonden. helaas nog niemand zwanger lees ik . Hier inmiddels in de week van mijn eisprong. Ik heb deze week nog ovulatietesten en ga nog aan de utro. Ik denk dat ik volgende ronde even alles opzij zet. Even er niet teveel mee bezig zijn. Zoals jullie herkennen komt er veel stress bij kijken . Ik denk dat ik een verjaardagseitje krijg haha! Welkom nieuwe meiden!
Haha, dat is een mooi kadootje . Herkenbaar, ik zei vanmorgen nog, als ik niet al 36 was dan zou ik ook kappen met spuiten en alleen met de utro door. Helaas heeft dat ook nog niks opgeleverd, heb dat al sinds augustus ongeveer. Deze ronde dus dubbelop.
Hey meiden! Sorry, ik was even van de wereld... Gisteren een positieve test!!! Eindelijk na 1,5 jaar mag ik mijzelf zwanger noemen.. nog heel erg onwerkelijk, maar zooo leuk!
Gefeliciteerd Keef.....wat fijn dat het na al die tijd gelukt is! Nu duimen dat het een mooie plakkert is!
Wow ik ben hier al heel lang niet geweest. Aan de zwangeren; gefeliciteerd! Ik had een vraag aan @Kris81 en @Orchidee88. Jullie gebruiken ook utro en ik zit even ergens mee, maar vanaf wanneer beginnen/begonnen jullie met de bollen? De dag na de positieve ovulatietest? Ik doe dat namelijk ook op advies van gyn maar lees wisselende verhalen. Ben heel benieuwd wanneer jullie starten. Hier nog steeds niks. Noppes. Nada geen baby op komst
Hi @Baby dream Dankje! Ik begon vaak 2 dagen na een positieve ovulatietest. Ik moet zeggen dat ik wisselende verhalen las of het helpt voor een langere lf. Deze maand niet gebruikt, ff geen ovutesten en temperaturen en dus geen utro. En tada...zwanger! Ik vind dat je er zo mee bezig bent door de utro.... Succes ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!!
@Orchidee88 thanx! En jij tempte ook? Of start je standaard twee dagen na positieve ovulatietest? Geniet van je zwangerschap!!
@Baby dream, mijn gyn adviseert een paar dagen na eisprong te beginnen, dus dat doe ik. Je leest ook wel eens dat als je te vroeg begint, je een eisprong weer uit kunt stellen (hoewel mijn gyn zegt dat die kans heel klein is). Hier werkt het wel. Alleen dus ook geen baby. (Ik word er niet goed van zeg ) Ga je weer beginnen? @Orchidee88, wauw, zwanger! Gefeliciteerd!