2e kindje langer dan een jaar oefenen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rebma, 29 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    @tojo, ik ga ook weer voor je duimen! Gaat verder alles goed daar?

@marianita, weer een nieuwe ronde voor de boeg. Weet je al wanneer je de hsg gaat krijgen?

Hier gelukkig nog maar 1.5 dag pillen slikken, dan wachten wanneer ik ongesteld wordt. En dan kan ik een afspraak maken voor een echo om de puregon te gaan spuiten. (Eindelijk)..... Ik vergeet nu bijna iedere dag om de deca te spuiten. Gelukkig weet ik dat het nu weinig kwaad kan aangezien de boel toch leeg niet maar irritant is het wel.
    Ik merk verder dat ik erg slecht in mijn vel zit. ... onzekerheid, snel geïrriteerd, heel fijn!

Maar straks een lang weekend, pillen weg, zonnetje erbij dan komt het helemaal goed!

2. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Nijntje, ik heb donderdag de hsg. Nu las ik ook ergens dat de hsg je eitjes weg kan spoelen. Hopelijk niet, dat zie ik dan vrijdag wel tijdens de eicelmeting.
    Rot dat je zo slecht in je vel zit. Nog even volhouden meid!

3. Rebma

Rebma Actief lid

7 sep 2011
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    marianita, ik heb juist altijd begrepen dat je verhoogd vruchtbaar ben! Dus dat zou ik maar onthouden;) sterkte donderdag

4. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Rebma, ik hoop het zo. Geeft me net weer dat beetje extra moed om mij door de laatste twee keer heen te slaan.

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Marianita succes donderdag met de hsg, het was ook mijn lucky maand die maand van de hsg dus ga heel hard voor je duimen.

Rebma hoe is het met jou? Gaat het goed de zwangerschap?

Elba jammer dat je hier niet meer bent geweest? Ben erg benieuwd hoe het met je gaat en of je al bevallen bent.

6. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @marianita, succes met de hsg donderdag! Ik heb nooit iets gelezen over eitjes wegspoelen, ik denk dat dat pas zou kunnen als je echt rond de eisprong zit. Als het goed is zit je daar nog ruim voor toch?

@tojo, hoe is het met je? Gaan de wachtweken redelijk snel of valt het tegen?

@hier, vanavond mijn laatste pilletje genomen, nu afwachten wanneer ik ongesteld wordt, dan kan ik bellen voor een afspraak en hopelijk daarna starten met de puregon. Kan me ff niet snel genoeg gaan (begrijpen jullie denk ik wel). Maar het lijkt alsof ik iets beter in mijn vel zit (misschien hoop ik dat alleen maar ;) )
    Gelukkig komen we weer in de feestdagenperiode, lekker veel vrij dus. Hopelijk met heerlijk weer! Hebben jullie nog plannen? Wij gaan half mei een midweek in ern huisje in Limburg, heb ik erg veel zin in!

7. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    @Marianita, Wat 'fijn' dat je as donderdag al de hsg hebt! Moet jij van te voren ook pijnstilling/ontstekingsremmers slikken? Hier in t ZH raden ze dat in elk geval toen zeker aan... Het is best een pijnlijk onderzoek, maar het is eigenlijk wel maar heel even, en dat is zo weer voorbij. In elk geval veel succes!!

@Nijntje, fijn dat je kuur weer afgelopen is. Waarom is het eigenlijk nodig om het op deze manier te doen qua hormonen ed? Kan 'gewoon' menopur spuiten bijvoorbeeld niet bij jou? Vervelend dat het traject ook zo langer duurt...
    Waar gaan jullie naartoe in Limburg, naar welk park? Leuk vooruitzicht!

@Hier, in mn wachtweken, tot nog toe gaat dat goed. Veel afleiding door oa verjaardag, mooi weer, druk op werk etc...dus hopelijk wordt t snel volg. donderdag :) Omdat vorige week álles anders ging met de IUI, heb ik het roer op t werk ook maar omgegooid en een aantal collega's enzo er ook maar over verteld, dus hopelijk brengt alle verandering veel geluk!!

8. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    @Tojo: hoop echt voor je dat het is gelukt! Ik duim weer met je mee! Een van ons moet toch gewoon met goed nieuws komen binnenkort? Het liefs allemaal natuurlijk....
    Ik heb idd morgen de HSG. Maak me er niet te druk om, ik zie het wel. Slik wel twee pijnstillers van te voren.
    De puregon-pen bevalt me tot nu toe stukken beter dan de Fostimon die ik in de eerste vier rondes moest spuiten. Het spuiten zelf is een fluitje van een cent en ik heb nauwelijks hoofdpijn. Dat belemmerde mij steeds enorm in mijn werk, echt rot. Gaat wel goed dus. Ben benieuwd of er sprake is van een goede groei. Morgen voorafgaand aan de HSG een eicelmeting.
    @Nijntje: lekker vooruitzicht. Hopelijk met heel mooi weer!

9. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @marianita, veel succes met je hsg vandaag, hopelijk gaat het niks opleveren en daarna veel geluk brengen!

@tojo, vandaag ook een spannende dag voor jou, hopelijk wordt je niet ongesteld. Ik duim nog steeds voor je.
    Je vroeg waarom dit protocol bij mij gedaan wordt, nou omdat het de vorige keer h gewerkt heeft een de fertiliteitsarts zei waarom iets wijzigen wat al heeft gewerkt. Dat was ik het wel mee eens. En dit kuurtje is omdat ze dus alles willen volgen en dat er nu al eitjes waren. Baarmoeder slijmvlies was volgens haar ook al te ver. Ik ben nog steeds niet ongi, en nu wil ik het graag zijn. ...

10. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    @Marianita, ik hoop dat de HSG meegevallen is, en dat alles goed eruit ziet. (al hoop je misschien ergens wel dat er wel iets te zien is, zodat dat de reden zou kunnen zijn waardoor t nu niet lukt?!)

@Nijntje, vandaag is nog niet mijn 'O-day' dat is (hopelijk niet) volgende week donderdag pas...ben 1 week geleden pas ge-iuied, dus moet nog ff afwachten... JIj ook succes met wachten op je ongi, vervelend he dat je het nu zelfs graag zou willen worden!!

11. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @tojo, oeps, foutje, weekje te vroeg, maar ik duim zeker voor je hoor!!! ;)
    Ja erg he dat ik nu graag ongesteld wil worden, al mag het ook rustig aan gaan hoor want anders zit ik middenin mijn midweekje weg (half mei) met de iui, maar de fertiliteitsarts zou meehelpen om hier om heen te plannen.

Jullie nog plannen voor de koninginnedag? Ik wil op de rommelmarkt kijken of ik wat leuks kan scoren voor de kleine man, hij is gek van puzzelen maar we hebben er nog niet zo veel. Ze gaan dan nog wel de kast in. En einde van de middag heb ik nog een verjaardag. Ml heeft een klus voor de koninginnedag dus die zie ik de komende dagen weinig.

12. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

HSG is goed verlopen, viel me erg mee. En alles zag er goed uit maar dat had ik ook verwacht. Puregon slaat ook goed aan want had al twee mooie etitjes van ruim 15 mm.
    @nijntje: ik heb zeler plannen voor koninginnedag. Ik heb om 10.00 de IUI dinsdag ;) Wat een timing he?
    Fijne dagen allemaal alvast.

13. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @marianita, fijn dat de hsg meeviel! En hopelijk wordt dat een geweldige laatste Koninginnedag! Gelukkig wel vroeg dan kan je daarna nog leuke dingen doen.

14. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Yes, yes, yes!!!!!! Eindelijk ongesteld met een stuk meer krampen als normaal (dat is dan wel weer jammer. ....) maar ben evengoed blij!!!
    Moest er ff uit. ..

15. tojo

tojo Actief lid

14 sep 2012
    251
    0
    0
    limburg
    @Nijntje, haha ik moest ff lachen om je berichtje, maar kan me voorstellen dat je nu ff blij bent!! Op naar de volgende IUI!
    Verder ligt t n beetje aan het weer wat we gaan doen op Koninginnedag. Er is hier ook kinder rommelmarkt, en daar hebben we vorig jaar allerlei leuke dingetjes gescoord, maar ml moet smorgens nog werken, dan zijn vast de leukste spulletjes weg :( dus we zien nog wel...

@Marianita, fijn dat de HSG meeviel, en dat de puregon zn werk goed doet. Heb je nu ook minder/andere klachten als bij de vorige medicatie? Leuk timing dat je dinsdag de IUI hebt! Dan moet een leuk prinsje of prinsesje over 9 maanden ook wel geboren worden toch!? Hopelijk brengt t geluk!!

@hier verder niets te melden, vies weer buiten, bah. Verder geen echte tekenen dat de IUI deze keer gelukt zou zijn, dus we merken t wel as week...

16. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    @Tojo: hoop echt dat het deze keer gaat lukken. Ik voel me in ieder geval erg goed! Vrolijk, niet extra moe en geen hoofpijn. Vooral dat laatste belemmerde me enorm in mijn werk. Hoorde dat Puregon niet vaak meer voorgeschreven wordt omdat het een stuk duurder is dan Fostimon. Dus in het kader van de bezuinigingen....Ik ben er in ieder geval erg blij mee. Op deze manier houd ik het allemaal beter vol.
    Duim met je mee van de week hoor!!!
    @Nijntje: op naar de volgende IUI!!!

17. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Kom even zwaaien naar iedereen! Geniet erg van mijn twee meiden en ben zo blij dat ik lekker ouderschapsverlof heb opgenomen. Anders had ik over ruim twee weken weer aan de slag gemoeten en qua energie zal dat geen succes zijn. Merk dat ik af en toe sneller boos wordt, omdat ik moe ben. Gelukkig slaapt onze kleine meid al 6 uur door elke nacht en kom ik ook aan mijn rust toe. Nu enkel nog elke dag een zonnetje en dan komt het helemaal goed!
    Dikke knuffel voor iedereen en denk nog steeds aan jullie!

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Spannende week voor sommige. Ik duim nog steeds voor jullie.

Jammer dat elba niet meer gereageerd heeft, ik zag wel dat ze bevallen was van een zoontje :) gefeliciteerd!!!

Girafje wow wat gaat het snel zeg alweer 2maanden :)

19. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @ girafje, je kleine meid alweer 2 maanden, wat gaat het snel! Heb je minder energie doordat het de tweede is denk je of heeft het een andere reden?

@rose, lief dat je nog steeds duimt voor ons!

@marianita, succes met de iui morgen, hopelijk bent het een mooi prinsje of prinsesje. ... Wel fijn dat dit kan bij jullie ziekenhuis, zou hij mij denk ik niet kunnen.

@tojo, hoe gaat het met je? Heb je al de gebruikelijke klachten, hopelijk niet!

@Hier, ik heb voor donderdag weer een afspraak in het ziekenhuis staan, ik verwacht dat ik dan wel met de puregon mag starten. Wel ff overleggen of ik dan niet middenin mijn vakantie terug moet komen, de fertiliteitsarts hoopt dat te voorkomen (Ik hoop met haar mee) en anders weer zitten in Noord Limburg dus we zijn in 1, 5 - 2 uurtjes in het ziekenhuis als het nodig is.
    Fijne laatste Koninginnedag morgen!

20. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    IUI nr. 5 is gisteren goed verlopen. Manlief had zelfs nog 20 milj. meer zwemmers dan vorige keer. Nu weer twee weken wachten. Heeft iedereen een leuke koninginngedag gehad?
    @Tojo: duim nog steeds met je mee deze week. Wanneer is jouw nod?

Deel Deze Pagina